Graczem będąc…
Czy kto¶ z was mia³ doczynienia z ceramizerami??

Ceramizer do czterosuwowych silników spalinowych
G³ówne korzy¶ci z zastosowania Ceramizera :
- Zmniejsza zu¿ycie oleju.
- Zmniejsza zu¿ycie paliwa od 3 do 15 %.
- Wycisza i wyrównuje pracê silnika, poprawia dynamikê auta.
- Wyrównuje ci¶nienia sprê¿ania w cylindrach.
- Regeneruje powierzchnie tarcia.
- U³atwia rozruch zimnego silnika.
- Pozwala w wielu przypadkach unikn±æ kosztownych napraw silnika, zabezpiecza silnik przed zu¿yciem (zw³aszcza w jednostkach mocno eksploatowanych).
- Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywaj± siê podczas normalnej eksploatacji i bez demonta¿u jednostki napêdowej.
KORZY¦CI z zastosowania w silnikach spalinowych:
- Zmniejsza zu¿ycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zu¿ycie oleju.
- Podwy¿sza i wyrównuje ci¶nienie sprê¿ania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i u³atwia rozruch (szczególnie zim±).
- Wycisza pracê silnika, zmniejsza wibracjê.
- Zwiêksza moc, sprawno¶æ i dynamikê silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demonta¿u obrabianego zespo³u.
- Efektywna trwa³o¶æ odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiêksza trwa³o¶æ metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastêpuje w wiêkszo¶ci przypadków naprawy, zmniejszaj±c wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski wspó³czynnik tarcia poni¿ej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej ni¿ przy styku "stal-stal".
- Wyd³u¿a o min. 50% przebiegi miêdzy wymianami oleju.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umo¿liwia -kontynuacjê jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test - kliknij).
- Zabezpiecza podzespo³y przed korozj± i agresywnymi substancjami chemicznymi (wa¿ne w przypadku stosowania gorszej jako¶ci paliw i olejów).
- Zmniejsza emisje toksycznych sk³adników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeñstwo blokady pier¶cieni t³okowych.
- Utwardza i podwy¿sza odporno¶æ na zu¿ycie tr±cych siê powierzchni, nawet 10-cio krotnie.
- Mikrotwardo¶æ - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardo¶æ stali wynosi przeciêtnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzyma³o¶æ na ¶ciskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni ¶rodowisko naturalne.
- Preparat mo¿na stosowaæ do dowolnych urz±dzeñ (równie¿ przemys³owych) po wcze¶niejszej konsultacji z producentem Ceramizerów.
Wiêcej informacji na www.ceramizer.pl
Opinie Na forum Smarta
http://smarter.pl/index.p...id=1381&catid=2
Tak ja mia³em zala³em to do Forda i muszê
powiedzieæ,¿e nic siê nie zmieni³o dalej bra³ olej
silnik g³o¶no chodzi³,mo¿e nie stwierdzi³em ¿adnych
zmian dlatego bo mój silnik by³ ju¿ mocno zu¿yty :-D
Ale to moje zdanie.
Ford jak narazie jeszcze je¼dzi a ma ju¿ 22 lata.
Te¿ to kupi³em i wla³em do silnika, wspomagania i baku (s± jeszcze do skrzyni). Na pewno nie jest gorzej, mam wra¿enie, ¿e wspomaganie ciszej chodzi, ale to s± ró¿nice na granicy sugestii. Zmian w zachowaniu silnika nie zauwa¿y³em.
Ty w pierdo³y wierzysz BOURNE
Mo¿e do siebie to g.... wleje. Dodatek do benzyny pomóg³ to dlaczego to ma nie dzi³aæ. Mo¿e nie zaszkodzi. Pomimo remontu g³owicy i uszcelnienia silnika znika mi gdzie¶ olej. Jakbym teraz mia³ zrobiæ jeszce "szlif" to chyba bardziej mi op³aca³o siê kupiæ drugi silnik. Wiadomo - ton±cy brzytwy siê chwyta... jak wlejê to mo¿e napiszê co i jak...
p.s. dodam ceramizer marki xeramic. xeramic'a wla³em do benzyny i by³ porz±dany efekt. poprostu mam kredyt zaufania do tej marki...
http://www.allegro.pl/ite...anie_250ml.html
o ziom zes trupa wykopa³... ponad rok czasu lezy a Ty sie za to bierzesz...
Dok³adnie, zamykam