Graczem będąc…
Co najlepiej zamiast kata zastosowac ? Slyszalem ze tlumik przelotowy
Co zastosowac by sie na przegladzie nie przyczepili
z tego co s³ysza³em to w³a¶nie najlepiej t³umik przelot, na przegl±dzie moga sie przyczepiæ, ja mam u siebie strumienice na przegl±dzie sie nie czepiaj± bo wygl±da jak katalizator nie wiem czy przez to ale jest lekka poprawa silnik lepiej sie wkrêca na wysokich obrotach
T³umik przelotowy bêdzie chyba najlepszy
Dodam tylko, ze je¶li boisz siê, ¿e autko nie przejdzie przegladu do zrob tak, aby ten t³umik przelotowy by³ na flanszach i wtedy poprostu montujesz go w miejsce katalizatora i jest git, bo mozesz sobie go wykrecic przed przegldem i wstawic katalizator. Ja tak mam, ale nie jeszcze z tego nie kozystalem.
Ja w Lanim mam strumienice. Za katalizator na z³omie dosta³em prawie 200 z³ , a strumienica (wygl±da jak katalizator) z monta¿em kosztowa³a 85. I nie czepiaj± sie na przegl±dzie
a w³a¶nie spróbuj sprzedaæ kata ja wzio³em za swój 170z³
a w³a¶nie spróbuj sprzedaæ kata ja wzio³em za swój 170z³
Heh, ja za swój wzi±³em 315z³
a w³a¶nie spróbuj sprzedaæ kata ja wzio³em za swój 170z³
Heh, ja za swój wzi±³em 315z³ ja w³a¶nie nie pamiêtam czy 170 czy 270
nie mo¿na powiedzieæ, ¿e strumienica to wiejski tuning, poniewa¿ prawdziwa strumienica naprawdê dzia³a. Ale razem z nia nale¿y wymieniæ dolot, wydech ca³y i filtr powietrza. Niestety pseudo strumienice, czyli tzw. ³uski Jones'a napsu³y strasznie opiniê o strumienicach, które s± genialnym wynalazkiem i które czê¶to stosuje siê zamiast t³umika przedniego, a nie kata Ja jednak jestem zwolennikiem katalizatorów, ale jak przedmówca doradza, takich sportowych, a nie aluminiowych z mineralk±.
Zamiast zwyk³ego kata proponujê spotrowy katalizator metalowy o wiêkszych otworkach przelotowych. Wstawianie strumieniæ czy innych wynalazków to pierwsze oznaki wiejskiego tuningu... ja za³o¿y³em strumienice bo nic mnie nie kosztowa³a dosta³em od znajomego za 2 piwa z za³o¿eniem, wiedzia³em ¿e wielkiej poprawy nie bêdzie ale zawsze lepiej ni¿ z zapchanym katem narazie zostanie
Profesjonali¶ci z bran¿y wyznaj± pewn± zasadê: Albo wszystko (dolot i wylot) albo nic. Ma to swój sens, bo zmieniaj±c wydech ³atwiej jest popsuæ charakterystykê i moc silnika ni¿ poprawiæ. Pozdrawiam.
Co do przegl±dów technicznych to ja GOR¡CO pozdrawiam wszystkie stacjie diagnostyczne co do strumienicy to zgadzam siê z Krumpirem albo wszystko albo nic
Profesjonali¶ci z bran¿y wyznaj± pewn± zasadê: Albo wszystko (dolot i wylot) albo nic. Ma to swój sens, bo zmieniaj±c wydech ³atwiej jest popsuæ charakterystykê i moc silnika ni¿ poprawiæ. Pozdrawiam.
To swoja droga, ale co do strumienic :
Dobra strumienica ( nie za 40 PLN :p ) Jak najbardziej moze poprawic parametry ( oczywiscie przy zrobionym dolocie ), ale tak samo moze je ostro spieprzyc Zeby dobrze dzialala trzeba miec konkretne auto w jednej rece, a hamownie w drugiej rece No i sprawdzac rozne polozenia struminicy w dolocie W sensie czy blizej kolektora czy dalej itp A tak na chybil trafil, to bymnie ryzykowal :-) Wiec na strumienice lejemy cieplym moczem Wybieramy zwykly tlumik przelotowy zamiast katalizatora A nie rurke ktora zmuli dol obrotow
Nie wymieniam kata to kable WN mi siadly a kat jest ok
Moze jak w przyszlosci bede wstawial kolektor 4-2-1 to o tlumiku przelotowym pomysle.
Zamiast kata wstaw katalizator
[ Dodano: 2007-05-12, 22:33 ]
Nie zajmój sie pierdo³ami tylko zrób to strzelaj±ce przednie zawieszenie
Zamiast kata wstaw katalizator
[ Dodano: 2007-05-12, 22:33 ]
Nie zajmój sie pierdo³ami tylko zrób to strzelaj±ce przednie zawieszenie
Bourne zrobie, tylko nie wiem co w nim tak skrzypi i piszczy.