ďťż

Graczem będąc…

Witam.
Moj esperak nierowno pracuje zarowno na gazie i na PB. Jakby przerywal, nie wiem co jest. Na LPG bardziej to sie odczuwa.
Czasem jak odpale silnik na zimnym to pracuje tak jak trzeba. Poki nie przejade 200m pozniej na biegu jalowym tak jakby cos przerywalo i dziwnie pracuje obroty podskakuja tam tyci tyci wskazowka od predkosciomierza podskakuje.
Na 2000 obrotow tez jest leciutkie przerywanko ale tego sie nie odczuwa. najgorzej jak jest ok 950 to silnik co chwila drży .
Z tego co wymienialem to swiece i przedowy od nich przed zima. Zostal filtr powietrza, może to on. Niektorzy mówią, że to alternator ale swiatla mi nie przygasaja. Czasem kontrolna ręcznego leciutko mryga i swiatło w kabinie. no i 2 razy mi sie zdarzylo jak kierunkowskaz prawy szybko mrygal ale przestal tak samo jak sie pojawil


Przeczyść silniczek krokowy, wymień filtr powietrza i paliwa.
Zmierz też napięcie ładowania,aczkolwek to raczej nie to. Dla pewności sprawdz też, czy w układzie sterowania silnkiem nie zapisał się jakis błąd - mogłeś nie zauważyć jak zaświeciła się kontrolka silnika.
Witam ja mam podobny problem w lanosie 1.5 sohc wszystko było ok ale długo odpalał więc zmieniłem kable (orginalne daewoo i świece ngk )i filtr powietrza zauważyłem że po przejechaniu kilkuset metrów na światłach na biegu jałowym zaczyna jakby żucać dojechałem do wysepki zatrzymałem siuę i docisnołem 1 z kabli Tak jakby niebł dobrze włożony ale nadal samochód pracuje jakby mniej równa w stosunku do starych kabli i świec i pytani czy na nowych kablach i swicach jak są nowe może to normalne a może po wyjeciu kabli zresetował się komp i trzeba pojechać na ustawienie ?/?
Witam ja mam podobny problem w lanosie 1.5 sohc wszystko było ok ale długo odpalał więc zmieniłem kable (orginalne daewoo i świece ngk )i filtr powietrza zauważyłem że po przejechaniu kilkuset metrów na światłach na biegu jałowym zaczyna jakby żucać dojechałem do wysepki zatrzymałem siuę i docisnołem 1 z kabli Tak jakby niebł dobrze włożony ale nadal samochód pracuje jakby mniej równa w stosunku do starych kabli i świec i pytani czy na nowych kablach i swicach jak są nowe może to normalne a może po wyjeciu kabli zresetował się komp i trzeba pojechać na ustawienie ?/? to jest epidemia najprawdopodobniej masz zawalone wtryskiwacze dolej STP do paliwa i pojeźdź na paliwie trochę sprawdź też filtr paliwa i czujnik temp płynu. A nie strzela ci czasem do tego nie może wejść na obroty a na ciepłym jest ok


Nic z tych żeczy nic niestrzela mam dziwne przeczucie że po wymianie świeć i przewodów jakby głośniej chodził a właśnie na jałowym biegu nierówno przcuje ...
Jakby któryś z nowych kabli albo swiec były zkopane to jakie by były tego objawy?
a i zapomniałem powiedzieć że mam lpg
Nic z tych żeczy nic niestrzela mam dziwne przeczucie że po wymianie świeć i przewodów jakby głośniej chodził a właśnie na jałowym biegu nierówno przcuje ...
Jakby któryś z nowych kabli albo swiec były zkopane to jakie by były tego objawy?
a i zapomniałem powiedzieć że mam lpg przecie ja nie do ciebie pisze tylko do autora tematu tutaj piszemy o jego problemie bo jak każdy dorzuci swój problem wyjdzie załóż swój temat i go opisz
Filtr paliwa nie moze byc to, poniewaz na gazie tez podobobnie pracuje a filterek gazu byl wymieniany a i niedawno czyscilem. Krokowy sprobuje przeczyscic i wymienic filtr powietrza jak bedzie troche cieplej bo niechce sie ruszac w taki mroz samochodu . Latem pewnie wymienie swiece i kable, bo minie rok po ich wymianie
Teraz kup przewody NGK i świece Iskry zajmij się też wtryskiwaczami
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •