Graczem bÄdÄ câŚ
Witam,
podejrzewam ze juz były podobne posty ale jednak napisze o co chodzi.
Problem polega na nie pracujacej pompie paliwa. Poczatek byl taki ze "nagle" przestala pracowac. ( nie ukrywam ze nie mialem 1/4 czesto nawet 1/3 baku paliwa). przy przekreceniu kluczyka nie slychac bylo ze aciaga paliwo. Wiec stwierdzilem ze pompa sie zatarla. ( po tym zdarzeniu jezdzilem ok 3 miesiecy na samym gazie). Dzisiaj wymienilem u mechanika (znajomego) cała kompletna pompe paliwa i nie dziala;/ Sprawdalimsy na koncowce kabli czy jest napiecie i z tego co mowil to jest ale tylko na jednym gniezdzie czy cos takiego;/;/;/ ( nie jestem kumaty w tych sprawach).
Prosze o porady :
1. jesli to kable to gdzie mam ich szukac i zdemontowac np. fotele:)
2. Jesli cos innego to prosze o jakiekolwiek sugestie.
Auto jest w podstawowej wersji tj. same wspomaganie.
Z gory dziekuje
Jeśli nie jesteś kumaty w tych sprawach to zleć naprawę mechanikowi a nie komuś [ i w dodatku znajomemu ] kto nie ma o tym pojęcia .
nie kumaty z zapamietaniem nazw:P cjoialbym sie dwoiedziec gdzie sa te kable jak sie do nich ddostac. Jesli zobacze ze "na moje oko " nic tu nie ma poskrecam i oddam go do mechanika. MoZe kabelek jest jakis przerwany lub cos innego co dam sam rade wymienic.
;/;/;/;/
Witam,
podejrzewam ze juz były podobne posty ale jednak napisze o co chodzi.
Problem polega na nie pracujacej pompie paliwa.
Temat rzeka pod nazwą "pompa paliwa w Lanosie z LPG" wałkowany był na tym forum setki razy. Polecam skorzystanie z SZUKAJKI
PS. Problem w tym, że właściwie należy sprawdzić wszystko co związane jest z magistralą paliwową, sterowaniem pompą i wtryskami. To, że naprawisz/wymienisz pompę nie gwarantuje, że następnej szlag nie trafi w krótkim czasie. Polecam diagnostę albo chociaż konsultacje z którymś z użytkowników Laniego kto miał "zaszczyt" się z podobną usterką zmagać
dzieki. A mam pytanie . czy w takiej podstawowej wersji jaka mam , znajduje sie komputer??:) jesli tak to moze wykazac co jest grane po podpieciu??
Z Gory dzieki
Komputer jest pod prawym fotelem pasażera schowany pod czarną plastikową osłoną.
Jeżeli Lanos nie był bity, jeżeli w tym miejscu nie stoi woda, jeśli nikt tam wcześniej nie grzebał to raczej ze stykami nic się dziać nie powinno. Komputer też rzadko ulega awarii.
Złącze diagnostyczne masz ukryte na wewnętrznej krawędzi deski rozdzielczej bezpośrednio pod otwieranym schowkiem na wprost fotela pasażera.
Info jak odczytać kody usterek masz także na tej stronce (poręczna SZUKAJKA).
http://daewooforum.pl/vie...e+diagnostyczne
PS. Przy odczycie kodów nawet wtedy gdy samochód jest W PEŁNI sprawny dostajesz mylącą informację, że masz usterkę czujnika położenia obrotów wału korbowego ponieważ dokonujesz odczytu na wyłączonym silniku. Taka cecha (swoją drogą co za programista wpadł na tak idiotyczny pomysł). A moja "przygoda z pompą" zakończyła się właśnie na wymianie tego czujnika :/
Jednak oddam do elektryka:) Wielkei dzieki za chec pomocy;]
Pozdrawiam