Graczem będąc…
Witam, nie znalazlem na forum rozwi±zania swojego problemu. Mam Lanosa 1,5 16v 2000r z lpg lovato. Sytuacja wyglada tak: jadac na benzynie w pewnym momencie samochod zaczal szarpac i sie dlawic - zgasla tez dioda na przelaczniku od gazu i nie moglem go wlaczyc. Na wolnych obrotach na benzynie do momentu rozgrzania chodzil normalnie ale jak tylko dostal tak okolo 60 stopni zaczal przygasac, podnosic obroty i tak w kolko. O jezdzie nie bylo mowy bo jak dodawalem mu gazu to go mulilo i nie chcial jechac. Resety kompa nie pomogly, wymiana swiec, przewodow, czyszczenie przepustnicy tez nie. Odstawilem samochod na parking - stal jakis tydzien w ogole nie ruszany. Po tym czasie wsiadam do samochodu, wlaczam zaplon - kontrolka od gazu sie swieci. Odpalilem go, pochodzil na benzynie az do rozgrzania - bez problemow, przelaczylem na gaz i tu rowniez bez problemu - wszystko wrocilo do normy. Pojezdzilem nim z tydzien i dzisiaj rano to samo. Wsiadam do fury, przekrecam kluczyk - gaz nie dziala. Probowalem pojechac na benzynie, znowu szarpie, muli przy dodawaniu gazu i faluja obroty. Co to moze sie dziac??
Dodam, ze nie zapalila sie ani razu kontrolka chceck engine ani zadna inna. Filtry wszystkie wymienione, instalacja gazowa byla regulowana 3 miesiace temu. Teraz objawy sa takie, ze jak dodaje mu gazu jadac np na 2 biegu slychac jakby strzelal z filtra - ale przeciez jade na benzynie a gazu nie moge uruchomic bo tak jakby nie mial zasilania. Sorry za chaotyczny post
a sczytywa³e¶ b³êdy to ¿e nie ¶wieci siê check nie znaczy ¿e nie ma b³êdów ..
Prawdopodobnie masz zapchane membrany w parowniku. W tej sytuacji regulacja na nic siê nie zda, na d³u¿sz± metê. Z dalszych przyczyn to: cewka, przewody WN i ¶wiece (pomimo, ¿e zmieniane), uboga mieszanka (jest ,,mu³owaty,,?), dziurawa rura od powietrza, przestawiony rozrz±d, albo zawory do kontroli....
jadac na benzynie w pewnym momencie samochod zaczal szarpac i sie dlawic - zgasla tez dioda na przelaczniku od gazu i nie moglem go wlaczyc.
Cytat: Prawdopodobnie masz zapchane membrany w parowniku. W tej sytuacji regulacja na nic siê nie zda, na d³u¿sz± metê.
co ma jedno do drugiego
co ma jedno do drugiego
Zobaczysz, ¿e da. Ponadto --> http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=16022
A Ty w co drugim radzisz jedno:
sczytywa³e¶ b³êdy
50 dych na dzieñ dobry, na czêsto pseudo-diagnozê.
50 dych na dzieñ dobry
Przy Lanosie wystarczy spinacz. 50 dych to przy OBDII