ďťż

Graczem będąc…

zgodnie ze wskazówkami zgłaszamswój problem w dzile technicznym, przepraszam za wstawienie go poprzednio w "powitalni" - witam wszystkich jestem kompletnie nowy na tym forum ale także jako kierowca/posiadacz samochodu dopiero od roku, no i pierwszy problem, mój lanosik nagle gaśnie, kieyd próbuje odpalić, owszem silnik zapala ale w chwili wciśnięcia pedału przyspieszenia zaczyna go dławić nie da się praktycznie ruszyć, czasem już w ogóle nie da się zapalić, potem wszystko ok przez 2-3 tygodnie i znów to samo i znów ktoś mnie musi holować z sąsedniego miasta, wyczysczona przepustnica i wszelkie przewody dookołą, wymienione świece, jutro zmiana pompy paliwa czy to pomoże?

[ Dodano: 2008-04-05, 11:43 ]
małe uaktualnienie, jeszcze nie zmieniłem pompy...


A masz LPG
Kiedy zmieniałes filtr paliwa i powietrza
Kiedy zmieniałeś kable WN
Jest także opcja że skończył sie regulator ciśnienia paliwa
Napisz konkretnie co było wymieniane i kiedy.
sorki trochę chaotycznie zacząłem, nie mam gazu, filtr powietrza zmieniałem w czerwcu zeszłego roku, filtr paliwa też, kable WN nie były wymieniane przeze mnie, szczerze mówią moja wiedza jest tak mała że nawet nie czaję co to jest, wymiana świec w grudniu jak zaczęły się te problemy, w lutym czyszczenie przepustnicy, krokowego i "jakichś przewodów doprowadzających przy przepustnicy chyba" i to tyle
Jak zmieniałes świece to mogłeś od razu zmienić kable, ale zrób to teraz bo może to kable WN sa słabe. Kable WN to inaczej kable wysokiego napięcia i są to te kable kture ida sobie od cewki wysokiego napięcia do świec.
Proponuję kupic takie z rdzeniem ferrytowym - sa najlepsze.

A check engine ci sie nie zapala

[ Dodano: 2008-04-05, 20:11 ]
jeszcze jedno: rozumiem że ta sytuacja gaśnięcia i problemy z odpalaniem wystepuje i na zimnym i na ciepłym silniku


właśnie, zapala się check engine zapala się, właściwie sytuacja zdarza się tylko na ciepłym silniku, jest już tak żle, że na zimnym silniku pojadę pare minut ale jak tylko wskaźnik temperatury silnika drgnie z pozycji "C" (zimny) to na najbliższym skrzyżowaniu spodziewam się problemów
witam sprawdź to co kolega ci na pisał

a może pomyliłeś kable WN jak zakładałeś i nie chodzi ci na wszystkie gary albo złe wciśnięte są na świece.
oczywiście sprawdzę kable WN, ale świece były wymieniane między innymi dlatego że ze znajomym szukaliśmy przyczyny tej sytuacji więc musiałyby być źle podpjęte już predtem a przez 6 miesięc lanosik jeździł bez zarzutu i jakichkolwiek problemów
chyba że po prostu teraz "padły" jak sugeruje kolega Wildboy, nieomieszkam wymienić dla pewności
właśnie, zapala się check engine zapala się, właściwie sytuacja zdarza się tylko na ciepłym silniku, jest już tak żle, że na zimnym silniku pojadę pare minut ale jak tylko wskaźnik temperatury silnika drgnie z pozycji "C" (zimny) to na najbliższym skrzyżowaniu spodziewam się problemów

jak masz check engine to odczytaj błędy to będzie wiadomo od razu co jest nie tak
To posprawdzaj te błędy, i wymień kable WN . A na przyszłość jak tylko cos się dzieje z silnikiem i zapala sie check engine to w temacie pochwal się tym i w pierwszej kolejności odczytuj błędy bo to najwarzniejsze.
witam, no i się wyjaśniło, nie potrzebna była wymiana niczego, chociaż dzięki wszystkim za rady na przyszłość jak coś się będzie działo to będę wiedział gdzie szukać przyczyny, ale do rzeczy, problemem był filtr w pompie paliwa, który był tak zdezelowany że przytykał ją i nie było odpowiedniego ciśnienia paliwa no i go dławiło, mechanik powiedził, że ten filtr generalnie można usunąć i jeździć bez niego bo przy silniku jest przecież filtr paliwa który i tak wszyskto wyłapie. Czy ktoś się już spotkał z taką opinią i może ją potwierdzić, tzn że ten filt przy pompie nie jest potrzebny i można go po prostu wyżucić? jak na razie wóz chodzi bezbłędnie ale będę obserwował.
pozdrowionka sla wszystkich
Bardzo cenny trop dobry człowieku, może to będzie też lekarstwo na moją dolegliwość:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •