ďťż

Graczem będąc…

Witam, jak w temacie.
Czy zimny czy ciepły sam wchodzi na 2tys obrotów i nie schodzi, pomaga reset (komputera??) czyli 4 krotne przekręcenie kluczyka w stacyjce i potem dopiero zapłon, dziś miałem to pierwszy raz odkąd mam auto czyli od pół roku, nie ma różnicy czy jest na LPG czy PB. Co mogło nawalić?? silniczek krokowy? czujnik położenia wału?? może jakaś masa?


pomaga reset (komputera??) czyli 4 krotne przekręcenie kluczyka w stacyjce i potem dopiero zapłon

co to za reset

W pierwszej kolejności proponuję wyczyścić krokowca, a jeśli kompleksowo to możesz opd razu wyjkręcić przepustkę i całą wymyć. Będzie napewno ładniej pracował.
Zaślep potem zawór ERG jeśli czyszczenie nie pomoze i posprawdzaj węze gumowe czy nie łapiesz lewego powietrza
właśnie w ten sposób kasuje się błędy silnika... wszystkie, np. check engine... sprawdzone:) jak mi się sytuacja powtórzy odczytam błędy


właśnie w ten sposób kasuje się błędy silnika... wszystkie, np. check engine... sprawdzone:) przyznam szczerze że o takim sposobie nie słyszałem jestem trochę na forum i od samego początku słyszałem i czytałem o wyjeciu bezpiecznika f5... jakaś nowatorska metoda?
o tej metodzie powiedział mi znajomy diagnosta samochodowy jak go kupowałem, i rzeczywiście pomaga:) sprawdź sam jeśli nie wierzysz, przekręcach w pozycję on 4 razy a potem zapłon:)
Twój znajomy pie...li farmazony a ty go w ciemno słuchasz i przekazujesz dalej. Owszem kontrolka check ci zgaśnie ale wszystkie błędy i nastawy zostaną w ECM. Jak podłączysz skaner to się przekonasz .A tym bardziej w twój magiczny sposób nie zrobisz tzw. resetu ECM . Im szybciej to zrozumiesz i nie będziesz upierał się przy swoich poglądach tym lepiej.
o tej metodzie powiedział mi znajomy diagnosta samochodowy jak go kupowałem, i rzeczywiście pomaga:)

niezła bajka

sprawdź sam jeśli nie wierzysz, przekręcach w pozycję on 4 razy a potem zapłon:)

check może przestać się palić ale błędy w ECM siedzą dokładnie tak jak napisał stifff
możliwe, nie wiem:D dobra nie ważne dalej nie wiem co jest z autem, po zwarciu styków A i B na złączu diagnostycznym kontrolka pokazuje tylko błąd 12, a czyszczenie krokowca nic nie dało
możliwe, nie wiem:D dobra nie ważne dalej nie wiem co jest z autem, po zwarciu styków A i B na złączu diagnostycznym kontrolka pokazuje tylko błąd 12, a czyszczenie krokowca nic nie dało

sprawdź wskazania TPS i napięcie początkowe na zapłonie
czy dziura w odmie może powodować takie objawy??
napewno negatywnie wpływa na pracę silnika, wszak to lewy ciąg powietrza ..
niby tak, ale zatkałem to taśmą prowizorycznie jako, że w niedziele motoryzacyjne nieczynne a jeździć trzeba i nic to nie dało, właśnie przyjechałem z sosnowca i dalej obroty koło 2 tys. na jałowym...
poszukaj jeszcze innych miejsc na dolocie gdzie może CI ciągnąć lewe powietrze
poza tym jednym miejscem nic nie znalazłem, usterka objawiła się nagle... dziwne... jeśli podłącze go pod interfejs diagnostyczny to coś wykaże skoro zwieranie styków nic nie pokazało??
jeśli podłącze go pod interfejs diagnostyczny to coś wykaże skoro zwieranie styków nic nie pokazało??

powiem Ci tak, jak podłączysz go pod interfejs i masz dobry program to możesz obserwować pracę wszystkich czujników itd, po tym powinieneś wywnioskować co jest nie tak ..
dzięki za info:) jutro albo pojutrze podjadę do mechaniora i zobaczę co mu dolega... mam nadzieje że nie szarpnie mnie to bardzo

[ Dodano: 2010-06-07, 15:13 ]
dopiero na piątek mam umówiony serwis... forreiter w tychach, a najlepisze jest to że mają identyczny objaw w lanosie na czwartek do zrobienia:)
czy jak mój lanos jest z rocznika 1999 to komputer coś pokaże?? on chyba nie ma OBD2 ale złącze diagnostyczne jest
czy jak mój lanos jest z rocznika 1999 to komputer coś pokaże?? on chyba nie ma OBD2 ale złącze diagnostyczne jest

masz aldl
miałem podobny problem, po kilku dniach grzebania, udało się zlokalizować usterkę. Wtyczka od silnika krokowego nie miała dobrego styku, po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy.
tez tak mialem silnik krokowy
a ja też wiem od czego to było.... płyn chłodniczy mi spierniczył przez gazownika który założył przewód chłodniczy w pobliżu przekładni kierowniczej i się przetarł, jutro do niego jadę dziś odłączyłem parownik i podłączyłem dwa trójniki razem, temperatura ok, obroty też. chyba mi cały płyn nie zszedł bo udało mi się tylko 3 litry dolać niecałe i może dlatego nic (chyba) się z silnikiem nie stało... nie widziałem w każdym razie żeby się przegrzewał

[ Dodano: 2010-06-13, 17:19 ]
a jeździłem tak z 400km
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •