Graczem będąc…

Witam. Mam problem z silnikiem 1.4. Sprawia wra¿enie jakby jecha³ na dwóch lub trzech cylindrach, w zasadzie tak jest. Brak mocy i ledwo siê toczy. Pocz±tkowo my¶la³em, ¿e to wina przewodów wysokiego napiêcia. Wymieni³em je wraz ze ¶wiecami. Niestety nic to nie pomog³o. Tak samo jest na gazie jak i benzynie, wiêc chyba nie wtryskiwacze. Samochód ma 10 lat i 125 ty¶ przebiegu. Co to mo¿e byæ?? Gdzie jest usterka??


Mo¿e padaæ cewka, najlepiej podmieñ z innego i sprawd¼.
S³ysza³em, ¿e mo¿e jaki¶ zawór odprowadzaj±cy spaliny, czy co¶ takiego. Co wy na to??
Mobby, cewka.

U mnie jak cewka pad³a podczas jazdy to na dwójce mia³em ponad 4000 obrotów a toczy³em siê ledwo 20 na godzinê.


witam.
o swoim problemie pisa³em ju¿ we wcze¶niejszym po¶cie, nikt nie odpowiedzia³, wiêc mo¿e tutaj siê odezwê. Generalnie, szlag mnie ju¿ zaczyna trafiaæ od mojego lanosa, wiecznie co¶, 1000km nie mogê przejechaæ, ¿eby co¶ siê nie sp***o. Otó¿, problem dotyczy tylko benzyny, aczkolwiek na lpg ogólnie trochê os³ab³.Uruchamiam silnik, wrzucam jedynkê, jak przytrzymam do 2000obr.to szarpie, wrzucam dwójkê, wciskam peda³ gazu,samochód nie reaguje, albo szarpie,ciut przyspieszy,i znowu brak reakcji,trójka i czwórka ju¿ lepiej.ogólnie silnik jakby os³ab³, gorzej wchodzi na obroty,jak mocniej wcisnê peda³ gazu, nie ma tego szarpniêcia od przyspieszenia.na lpg tak jak pisa³em nie ma tych problemów, chocia¿ na obroty wchodzi gorzej ni¿ zwykle.Czy kto¶ z Was spotka³ siê z takim problemem? Obstawiam na pompê paliwa,ewent. uszczelka pod g³owic±?dorad¼cie co¶ proszê.
dorad¼cie co¶ proszê.
zatankuj ze 20l PB dolej specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy i przegoñ samochód na wy¿szych obrotach. Wypal paliwo i zalej nowego.
jak mocniej wcisnê peda³ gazu, nie ma tego szarpniêcia od przyspieszenia.na lpg tak jak pisa³em nie ma tych problemów, chocia¿ na obroty wchodzi gorzej ni¿ zwykle.

nie ubywa Ci benzyny przy je¼dzie na gazie a je¿eli chodzi o zawalone wtryski to trzeba wymieniæ filtr paliwa i wyczy¶ciæ je rêcznie bo du¿o paliwa wyje¼dzisz zanim siê same oczyszcz± z nagaru
sprawd¼ a najlepiej wymieñ filtr paliwa pewnie jest zapchany po zatankowaniu jakiego¶ "dobrego" paliwa, zreszt± móg³ sie zapchac bo by³ nie wymieniany mo¿e
1- A gdzie ta CEWKA siê znajduje i czy du¿o jest roboty z jej wymian±, no i co bardzo wa¿ne jaki to koszt??
2- czy je¶li w trakcie jazdy na LPG czuje smród spalonej benzyny bezo³owiowej, to czy to oznacza ¿e jest co¶ nie tak. Zw³aszcza przy wiêkszych obrotach. Odnoszê wra¿enie, ¿e samochód sam sobie dopuszcza trochê benzyny ¿eby lepiej jecha³. Po takiej d³u¿szej je¼dzie na wiêkszych obrotach wskazówka benzyny ciut opadnie. Co to mo¿e oznaczaæ??
Odnoszê wra¿enie, ¿e samochód sam sobie dopuszcza trochê benzyny ¿eby lepiej jecha³. Po takiej d³u¿szej je¼dzie na wiêkszych obrotach wskazówka benzyny ciut opadnie. Co to mo¿e oznaczaæ??

na 98,5 procenta masz uszkodzony emulator wtrysków, który odpowiada za wy³±czenie wtryskiwaczy benzynowych w trakcie jazdy na gazie, zacznij od tego u gazownika, co do cewki to takie du¿e czarne, do którego podpiête s± kable zap³onowe napewno zauwa¿ysz co do samej cewki to jak jest uszkodzona powinien wyskoczyæ Ci b³±d przy odczytywaniu

http://daewooforum.pl/vie...hp?t=90&start=0

tu masz info o tym jak sprawdziæ b³êdy, a jak to cewa to wyskoczy jeden z tych

63 Styk B modu³u ECM Zwarcie do masy
64 Styk A modu³u ECM Zwarcie do masy

powodzenia

Edit co do nie zamykaj±cych siê wtrysków jest jeszcze druga opcja, mo¿e byæ uszkodzony który¶ z wtryskiwaczy ale to raczej rzadko siê zdarza.
Koszt cewki: 100-300z³....
jakby przysz³o do zakupu cewki to kolega Stiff ma dostêp do oryginalnych cewek GM, ¿adna inna d³ugo poprawnie nie podzia³a
jakby przysz³o do zakupu cewki to kolega Stiff ma dostêp do oryginalnych cewek GM, ¿adna inna d³ugo poprawnie nie podzia³a
Ja w swym 1.5 SOHC mam za³o¿on± cewkê firmy Herzog Germany za któr± da³em na allegro razem z przesy³k± 112 z³. lecz przy okazji wymieni³em przewody WN i ¶wiece. Jak narazie przejecha³ na tym zestawie 1500km i nic siê nie sta³o, dzia³a a¿ mi³o, odpukaæ oby tak dalej
jakby przysz³o do zakupu cewki to kolega Stiff ma dostêp do oryginalnych cewek GM, ¿adna inna d³ugo poprawnie nie podzia³a
Ja w swym 1.5 SOHC mam za³o¿on± cewkê firmy Herzog Germany za któr± da³em na allegro razem z przesy³k± 112 z³. lecz przy okazji wymieni³em przewody WN i ¶wiece. Jak narazie przejecha³ na tym zestawie 1500km i nic siê nie sta³o, dzia³a a¿ mi³o, odpukaæ oby tak dalej

przykro mi to powiedzieæ ale do czasu .. niestety jak nie cewa GM to nic innego nie bêdzie dzia³aæ do koñca poprawnie
RIPER

nie, nie ubywa mi benzyny przy je¼dzie na gazie. Filtr paliwa,powietrza,oleju,olej,¶wiece,kable WN wymieniane 3 miesi±ce temu.

olsze - mo¿e to kwestia paliwa, nie wiem. tankuje na orlenie i statoil,praktycznie zawsze na tych samych stacjach.

Wyj±tkowo dzi¶ wieczorem przejecha³em siê kawa³ek i ju¿ z gazem nie by³o takich "przerw", aczkolwiek czuæ, ¿e muli. Mo¿liwe, ¿e dla lanosa 185/65 to za du¿e opony? wcze¶niej mia³em 185/60. Mo¿e kwestia problemów z gazem to jedno, a jazdy na szerszych oponach i przez to jaki¶ tam spadek osi±gów to drugie? Przeje¼dzilem tym autem pare tysiêcy,pozna³em jak siê zbiera, st±d mam takie wra¿enie. A mo¿liwe jest np. ¿eby to pompa paliwowa ju¿ koñczy³a ¿ywot ?
Mo¿liwe, ¿e dla lanosa 185/65 to za du¿e opony? wcze¶niej mia³em 185/60.

nie mo¿liwe

A mo¿liwe jest np. ¿eby to pompa paliwowa ju¿ koñczy³a ¿ywot ?

tak mo¿na sprawdziæ jej ci¶nienie robocze ..
witam
i nie wiadomo czy znalazl sie problem co bylo przyczyna
po co wogole pisac tutaj swoje problemy jak pozniej nie piszecie co bylo przyczyna
czy wogole udalo sie pozbyc problemu
ja szukam na tym forum odpowiedzi na brak mocy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •