ďťż

Graczem będąc…

Mam problem od jakiegoś czasu z obrotami biegu jałowego. Chodzi o to że obroty wahają się i trochę falują choć nie dużo, a czasem jest i normalnie. Jest tak zarówno na benzynie jak i na LPG, dodatkowo problem tkwi w tym że przy jeździe na gazie jak wrzucę luz jadąc ok. 100km/h to auto mi gaśnie :/ nie wiem w czym jest problem. Dziś wymieniłem reduktor bo na poprzednim przejechane było już 160tys. niestety wymienione wyżej objawy zostały. Ma ktoś jakiś pomysł ? mój lanos ma już 194tys.

POzdrawiam
Michał


zasadniczy kłeszczyn , czy komp pokazuje jakieś usterki
Czy był czyszczony silniczek krokowy
Która generacja LPG
Komp nie pokazuje żadnych usterek, krokowy nie czyszczony, II generacja gazu.
Chodzi mi też o to jaki powinien być zakres obrotów biegu jałowego i czy to co "występuje" u mnie jest normą.
Jałowy podczas postoju to około 850. Podczas jazdy jałowy to bodaj okolice 1050.


czyli to falowanie na postoju to problem tak ? i co może być powodem tego gaśnięcia na luzie przy wiekszej prędkości na gazie skoro to nie stary reduktor ?
Sprawdź złączki na przewodach przy silniczku krokowym i drugą ktura jest z tyłu za nią. Wyczyść też przepustnicę.
Jak radzi maedek sprawdź złączki na przewodach. Jeśli coś grzebałeś dla kontroli w samochodzie jest zawsze możliwość, że jakiś przewód padł. Ja tak miałem, tropiąc dolegliwość złej jazdy na PB czyściłem przepustnicę, krokowy i Nagle auto zaczęło chodzić stale 2000 obrotów . Okazało się że jeden z przewodów od TPS przetarł się, tak to jest w starszych samochodach. Dodatkowo gazowniczy i poprzedni użytkownicy powyczyniali różne cuda w instalacji.
Miałem coś podobnego - na biegu jałowym falowały obroty a na LPG gasł podczas jazdy na luzie. Przyczyna bardzo prosta - zdecydowanie za mały poziom płynu chłodniczego. Problemy z błędami w kompie i tym co koledzy wymienili też należy sprawdzić bo na benzynce powinien równo chodzić.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •