Graczem będąc…

Mam problem z lanosem. Zrobilem mu glowice bo byly zawory nieszczelne, wymienilem uszczelniacze a teraz nowy problem bierze olej i to dosyc sporo. Jaka moze byc przyczyna nie ma wyciekow silnik ladnie pracuje.

Poprawilem tytul, ortografie, interpunkcje oraz dodalem tag. Zalecam zapoznanie sie z regulaminem forum // Bradley


Zapieczone Pier¶cienie! EXTRA zrobiony remont
kolega tak mi w³a¶nie mówi³ ze pier¶cionki mog± byæ zapieczone i co my¶licie o jego doradzie aby nalaæ nafty do t³oków mo¿e to jako¶ pomóc czy tylko wymiana ratuje sytuacjê
Nie pomo¿e... w ten sposób sprawdzisz jedynie czy faktycznie silnik puszcza olej przez pier¶cienie.


mam jeszcze jedno pytanko czy pomiar æi¶nienia na t³okach który ma³em przy moim lanku wskaza³by zu¿yte pier¶cienie bo na pomiarze wysz³o po 13 na t³okach a apetyt na olej ma dalej proszê o odpowied¿
Na wszystkich cylindrach wysz³o równo po oko³o 13 barów? No to powinno byæ ok... Powiedzmy, ¿e taka po¿±dana kompresja do silnika Lanosa to jest w³a¶nie ok. 13-14 barów. Bo gdyby by³o ok. 10 to ju¿ mo¿na zacz±æ siê martwiæ...
U mnie po wymianie usczelniaczy tez bra³ i to sporo. Mysla³em ¿e to jednak pier¶cienie by³y a mechanik w ch... przyci±³. Potem coraz mniej i mniej. a teraz prawie w ogóle. mo¿e uszczelniacze musz± sie dotrzeæ czy co?
no moze tak jest bo ja mam po remoncie(ale generalnym) ok 3 tys km i widze ubytek oleju jakies pol litra
ja tez w³a¶nie mam takie my¶li ze mo¿e ¿le za³o¿y³ te uszczelniacze albo jak bo wcze¿niej bra³ trochê oleju ale nie tyle co teraz muszê dolewaæ ok. 1l na ty¶. km. to dosyæ sporo i nie wiem czy jeszcze trochê poczekaæ czy jednak bêdê musia³ jeszcze raz silnik rozbieraæ i te pier¶cionki wymieniæ co o tym s±dzicie mia³ kto¶ ju¿ tak± sytuacjê od tego malego remonciku zrobi³em oko³o 2 ty¶ proszê napiszcie z góry dziêki
i nie wiem czy jeszcze trochê poczekaæ czy jednak bêdê musia³ jeszcze raz silnik rozbieraæ

Dok³adnie to Ciê czeka
Mam podobny problem.Po remoncie g³owicy w silniku 1.5 8-zaw.i wymianie uszczelki zacz±³ braæ olej ok. 1l./1000 km.Czy mog± to byæ uszczelniacze popychaczy,przyczyn± tak du¿ego zu¿ycia oleju?Dodam ¿e auto ma przebieg 114000 km.w tym 67000km. na LPG.Za podpowied¿ z góry dziêki.
ja w³a¶nie wymieni³em uszczelniacze jak robi³em g³owicê i na razie dalej ³yka olej po¶migam jeszcze trochê i jak sie to nie zmieni to pewnie bêdê musia³ znów rozbieraæ silnik i pier¶cionki zarzuciæ nowe proszê o opinie czy wymiana pier¶cieni za³atwi t± sprawê z braniem oleju je¶li kto¶ wymieni³ to proszê onapisanie jak po wymianie czy problem znik³
To jest nic. U mnie przed remontem bra³ ok. 1litra na 1000km, teraz po remoncie bierze ok 2litry na 300km!!!! A wycieków brak. Ci¶nienie msam niby 9. Przy remoncie nie ruszali mi pier¶cieni, ze niby mgê jeszcze spokojnie przez kilka lat na nich je¼dziæ. jeszcze okaza³o sie ze mamy suszê w skrzyni biegów i z³omowe sprzêg³o!!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •