Graczem będąc…

Witam Wszystkich!
Mam takie pytanko poniewa¿ moj lani bierze olej i chce sie za to wziac i teraz moje pytanie co musze wymienic i jakie sa tego w przyblizeniu koszta?
Wiem ze napewno planowanie g³owicy, uszczelka pod g³owicê ale co jeszcze???
Je¶li chodzi o montaz to bede to robi³ z tata tak¿e jakie¶ koszta odpadaja

Z góry serdecznie dziekuje za pomoc oczywi¶cie polec± plusiki


g³owicê najlepiej zawie¼ do speców, którzy odrazu sprawdz± j± ci¶nieniowo,co do do³u silnika najlepiej wymieniæ pier¶cionki i panewki, jaki masz przebieg mo¿esz te¿ przy zdjêciu michy olejowej wyczy¶ciæ smok od pompy oleju. To chyba tyle

co do kosztów www.potak.com.pl ew www.akwimat.pl tu wszystko sobie wstêpnie wycenisz
G³owica napewno pojedzie do speców aby to oni zrobili.
Przebieg 178tys czyli pierscienie + panewki no i wiadomo uszczelka pod g³owice i to bedzie wszystko??
Ja bym uszczelki pod g³owic± nie rusza³ skoro nic siê z ni± nie dzieje. Mój zielony ma 260tys przejechane olej bierze od momentu wyjechania z Salonu i nie mam potrzeby wymieniaæ niczego. Po co ruszaæ co¶ co nie ma odzwierciedlenia w niesprawno¶ci.


No ale u mnie na oko³o 1 tys km zjada ponad 3 litry oleju, takze to nie jest normalne i podejrzewam ze olej zalewa mi swiece bo nie chce palic jak jest ciep³y tzn. d³ugo kreci oko³o 1 minuty.... a jak zimny czyli olej gesty pali od razu...
A to ju¿ inna bajka mi na 1tys km bierze do Litra ale to normalne a Ty zrób co¶ z tym. my¶l±c dalej ja bym siê upiera³ uszczelkê zostawiæ je¶li jest sprawna. Rzeczy Typu uszczelki pod klawiatur±, Misk± Olejow± przecie¿ gdzie¶ wyciek musi byæ.
Pozdrawiam
Podepnê sie pod temat, bo mam podobny problem. Olej znika, wycieków nie ma. Przymierzam siê do diagnostyki ¿eby stwierdziæ co jest przyczyn± du¿ego spalania oleju.
Czy pomiar ci¶nienia wyka¿e zu¿ycie pier¶cieni zgarniaj±cych?
Czy jest mo¿liwa wymiana pier¶cieni "od góry"?
W po¶cie http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=22288 pyta³em o czê¶ci które trzeba by kupiæ - czy to co rozpisa³em to wszystko co mo¿e byæ potrzebne?
No mój ewidentnie pali olej bo kopci na bia³o i to strasznie przy dodawaniu gazu takze musi go przepalac... tak podejrzewam bo plam nigdzie nie zostawiam...
Przebieg 178tys czyli pierscienie + panewki no i wiadomo uszczelka pod g³owice i to bedzie wszystko??

my¶lê, ¿e tak, kontrolnie mo¿esz sprawdziæ jak siê wa³ ma ale podejrzewam, ¿e wszystko z nim ok

No mój ewidentnie pali olej bo kopci na bia³o i to strasznie przy dodawaniu gazu takze musi go przepalac...

a w k³êbach bia³ego nie pojawia siê niebieski bo mo¿e siê okazaæ, ¿e to tylko g³owica skoro na bia³o kopci, z reszt± zobaczysz wszystko jak silnik rozbierzesz
za nim rozbebeszymy silnik to najpierw mierzymy ci¶nienie w silniku ,,dodajemy kilka kropel oleju mierzymy ponownie i ju¿ mniej wiêcej wiemy na czym stoimy ,,bo je¿eli ani ty ani ojciec nie siedzicie w silnikach to go³ym okiem nic nie zobaczysz
pomiar tylko na zagrzanym do optymalnej temperatury silniku
pomiar tylko na zagrzanym do optymalnej temperatury silniku tak jest mistrzu
No dymi na bia³o, niebieskiego dymu nie zauwa¿y³em... No napewno najpierw rozbierzemy i wtedy ocenimy co i jak, bo nie wiadomo co tam mo¿e byæ konkretnie, a chcia³em tak mniej wiecej dowiedzieæ siê jak to wyglada z kosztami...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •