ďťż

Graczem będąc…

Witam,
dwa dni temu pierwszy raz zapaliła mi się kontrolka check. Następnego dnia chwilami się paliła chwilami nie (nie bardzo mogę opisać okoliczności w jakich się pali bo jeździ nim moja żona...) Wieczorkiem przejechałem się nim i kontrolka już się nie świeciła, ale postanowiłem sprawdzić kod błedu. Wyskoczyło 35.
Generalnie nie ma żadnych innych objawów poza okresowym świeceniem się checka.

Z tego co wyczytałem na forum to kod 35 oznacza coś z obrotami na biegu jałowym, ale żadnych wachań nie zauważyłem.

Warto się tym przejmować??

z góry dziękuję za pomoc...


Witam kolego raczej nie ma powodów do zmartwień ale trzeba sie zająć na początek czyszczeniem styków jak i samego urządz

,,35 Regulator biegu jałowego (IACV) Obroty silnika przy zamkniętej przepustnicy różnią się od założonych obrotów biegu jałowego o 170 obr/min ,,

bo zaczną sie z czasem problemy z obrotami falowanie
[quote="Kamil Sier"]Witam kolego raczej nie ma powodów do zmartwień ale trzeba sie zająć na początek czyszczeniem styków jak i samego urządz

Ale jakię urządzenie masz na myśli??
Silniczek krokowy zwany inaczej IAC


dokładnie o to mi chodziło najlepiej całą przepustnice wyczyścić bo tam syf że hohoho
A Przepustnice najlepiej wyczyscic pedzelkiem i nitro
Aha - krokowca wrzuca sie do nafty na 12 godzin potem czeka az sie wysuszy i zaklada na nowo Najczescie pomaga na niezbyt dlugo
oki, dzieki za pomoc napiszcie mi tylko gdzie szukać tego silnika krokowego bo jak wyglada juz wiem (zajrzalem na allegro). Tak w całości wrzucić do nafty? czy moze jakoś sie go rozbiera??
nie, w calosci mozesz go obrocic kilka razy az prestana z niego wylatywac babelki Znaczy sie wazne jest zeby nafta wszedzie tam weszla No i co jakis czas mozna nim potrzasnac w tej nafcie Np co 2 godziny ale niekoniecznie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •