Graczem będąc…
czy jak silnik 1.4 lanos i nie ma kompresji to jest do wymiany mechanik mi powiedzial ze niemam kompresji i musze go wymienic bo jest taniej to prawda
edit D...
pamiêtaj o tagu na pocz±tku nazwy tematu [lanos]
Czasem koszt materia³u i robocizny przekracza koszt silnika . Tylko ciê¿ko ci bêdzie dostaæ silnik 1.4 8v
wiem ale czy moze pasc kompresja z dnia na dzien tymbardziej ze niebierze plynow ani oleju
Mo¿e ci po prostu pier¶cienie polecia³y? Ja w kadecie sam wymienia³em wszystkie pier¶cienie i panewki ( tak przy okazji) bo ty¿ mi kompresje wywia³o.
niewiem chodzil jak nowy a na drugi dzien niechcial zapalic aha dzien wczesniej urwal mi sie kabel od swiecy ale dalem nowy ale nie orginalny
ale rozumiem ¿e ¶wieca na tym kablu iskre dostaje? sprawdza³e¶ to? Poza tym pierwszy raz s³yszê ¿eby silnik straci³ kompresje tak z dnia na dzieñ Generalnie to sie ju¿ odczuwa wcze¶niej , faluj±ce obroty, ga¶niêcie przy hamowaniu, i charakterystyczna praca silnika.
ja to samo mialem. pierscienie poszly i panweki napewno
Yyyyy . . . . Pepi¶, nie wiem czy próbujesz tylko sobie postów ponabijaæ ale widze ¿e o temacie nie masz bladego pojêcia . Panewki w ogóle nie s± odpowiedzialne za kompresje!! Ja napisa³em ¿e wywia³o mi kompresje to wymieni³em pier¶cienie ( bo by³y popêkane) a panewki to tak "PRZY OKAZJI". Panewki korbowodowe odpowiadaj± za równ± prace t³oków a nie za kompresje w komorze spalania !! Powiem tak: To ju¿ nie jest spamerstwo, to jest wprowadzanie ludzi w b³±d i nara¿anie na niepotrzebne wydatki!!!!!!
A ile masz na liczniku
Mo¿e uszczelka pod g³owic± posz³a
My¶lê ¿e Mrowa powinien dok³adniej opisaæ usterkê .Np. podaæ ci¶nienia na poszczególnych cyl. Kto ,czym i jak mierzy³ ? Potem mo¿na mieæ jaki¶ punkt zaczepienia.. Ci¶nienie nie znika tak sobie z dnia na dzieñ .
Tak z opisu problem jest raczej z pompa oleju, krecisz a lani gwidze jak by wiatru nie mial(popychacze nie moga sie napelnic)
jest tak:: jezdzilem codziennie i nic sie nie dzialo chcialem wymienic swiece i jak odlanczalem od swiecy kabel mi sie oderwal.ale kupilem inny z innego modelu i dopasowalem i wymienilem filtr paliwa wieczorem a na drugi dzien nie chcial zapalic
kiedy wszystko sprawdzalem i niewiedzialem co jest pojechalem do mechanika on mi powiedzial ze niemam cisnienia i musze silnik wymienic bo ten jest do niczego a mam tylko 89 000 ps a kiedy zmienil kable wszystkie od swiec na nowe zapalil ale niewiem czy jutro zapali i on dalej twierdzi ze musze zmienic silnik.
[ Dodano: 2007-12-03, 23:16 ]
aha i po odpalaniu kiedy nawet nieodpalal mi to zawsze swiece byly mokre ktore juz sa nowe a w filtrze paliwa byl straszny syf?wymienilem go tez
[ Dodano: 2007-12-03, 23:17 ]
MOJ PIERWSZY DAEWOO I TAKA HECA ZALEDWIE MIESIAC MAM GO!!!!!!!!!!!!!!!!!
z ta wmiana silnika to tak nie jestem przekonany ,moze problem jest w standartowy czyli : przewody , swiece ,cewka ,pompa paliwa czeste usterki
CISNIENIE bylo dobre na 3 cylindrach takie samo 1.80 chyba a na jednym bylo 1.50
ALE przy drugim podejsciu niby juz nie mial cisnienia prawie . cos jest nie tak tylko niewiem co???
ale niemam wyciekow i uszczelki tez nie przepuszczaja.
w esce czasami wyciera sie walek rozrzadu
Je¶li chodzi o to ci¶nienie to mechanik chyba da³ cia³a. Najpierw jest a przy drugim pomiarze nie ma? To nie p³yn do spryskiwaczy który znika po wypsikaniu.
Zak³adaj±c ¿e filtr paliwa za³o¿y³e¶ w dobr± stronê ( kierunek przep³ywu ), stawia³ bym jak pisa³em na pier¶cienie albo jak Sosik, pisze na przewody , swiece ,cewka ,pompa paliwa.
mechanik mi powiedzial ze kompresji nie ma ale samochodem pojechalem do drugiego mechanika ledwie ten tez stwierdzil brak kompresji.
jaka moze byc przyczyna ps oleju nic nie bierze plynu od chlodnicy tez i kable wymienilem na nowe ale za nim je wymienilem to niechcial palic wogole na starych kablach.
co moge teraz zrobic wymienic silnik,glowice czy co???
Ja na twoim miejscu jak ju¿ bym ³ wymienia³ silnik to na pewno na cosik pojemniejszego ni¿ 1,4 Wymiana samej g³owicy raczej nic nie pomo¿e. Pozatym je¶li mechaniory maj± racje, i naprawde nie ma kompresji to ja obstaje przy swoim : Pier¶cienie uszczelniaj±ce. Te potrafi± nagle polecieæ . Mia³em przypadek ¿e na komplecie pier¶cieni przejecha³em ( kadetem) 800km i siê rozpieprzy³y na nowo.
Ej, ale cos tu jest delikatnie rzecz biorac dziwne. Jak moze kompresja byc i nagle jej nie byc, a pozniej znowu byc???? Jakby zdechly pierscienie to by jej nie bylo i juz
Ju¿ to pisa³em
Cytat: Je¶li chodzi o to ci¶nienie to mechanik chyba da³ cia³a. Najpierw jest a przy drugim pomiarze nie ma? To nie p³yn do spryskiwaczy który znika po wypsikaniu.
Jak dla mnie te¿ jest to conajmniej dziwne , szczegulnie ¿e Cytat: ale samochodem pojechalem do drugiego mechanika ledwie a jak by nie by³o wogule kompresji to by nawet nie odpali³.
A co do pier¶cieni to jak posypa³y siê na przyk³±d na jednym t³oku to niby da siê ( z wielkimi oporami) odpalic ale bêdzei chodzi³ jak silnik wolnoss±cy w traktorze
Ja to wszystko pisze na w³asnym przyk³adzie bo mia³em taka styuacje w kadecie.
Ale z tego co zrozumialem to chyba wogole nie ma kompresji, tak? Czy na jednym tloku tylko? Autor, wypowiedz sie
dzisiaj wrocilem z warsztatu i auto chodzi bez zarzutu ale mechanik powiedziam mi ze nie ma kompresji i silnik jest do wymiany pozatym autko chodzi super ale
cos niepodaje oleju na walek rozrzadu caly tylko sika z pierwszej dziurki i jak odkrecilem korek to buchalo powietrze
ps wymienilem juz
filtr oleju i paliwa olej swiece przewody do swiec. pompa dziala od oleju ale czemu nie podaje na walek i czemu dmucha z pod korka
Stary, zmien Ty mechanika bo ten Twoj pierd..... takie glupoty, ze szkoda gadac :/ Skoro chodzi Ci jak igielka, to jak kur... moze nie miec kompresji????????????????????????????????
Skoro dziala pompa dobrze oleju, to powinna tez podawac olej na walek.
Jak odkrêcasz korek wlewu oleju to zawsze tamtêdy bucha powietrze.To normalny objaw, wa¿ne natomiast ¿eby nie bucha³y tamtêdy spaliny!! to wtedy oznacza ¿e ju¿ masz przedmuchy ( to powinno i¶æ odm±).
Cytat: dzisiaj wrocilem z warsztatu i auto chodzi bez zarzutu ale mechanik powiedziam mi ze nie ma kompresji
Nie no jak dla mnie to mechanik sobie jaja robi!!!!! Jak by nie by³o wogule kompresji to bys nawet nie odpali³! Mo¿e powiedzia³ ¿e nie ma wystarczaj±cej kompresji?
mrowa100, Czy w tej chwili po odbiorze od mechanika (swoja droga - ciekaw jestem co zrobil?) masz jakies zarzuty co do pracy auta? Czy auto jezdzi normalnie? Co dokladnie powiedzial "mechanik"?
PS Skad jestes jezeli mozna wiedziec ? Moze mam w okolicy kogos znajomego zeby obejrzal Ci auto
Pzdr
Zmieñ tego kowala na mechanika..
Co¶ mi ¶mierdzi w tym opisie.
Jak komprecha jest a zaraz jej niema to raczej co¶ z zaworami,mo¿e z wa³kiem rozrz±du (mo¿e pêk³ ?).
Jak nie rozbierzesz to nie bêdziesz nic wiedzia³.
Cytat: mo¿e z wa³kiem rozrz±du (mo¿e pêk³ ?).
A czy ty siê aby na pewno dobrze czujesz?
Wa³ek pêk³ a widzia³e¶ kiedy¶ samochód chodz±cy jak ig³a z pêkniêtym wa³kiem r. ?
A czy ty siê aby na pewno dobrze czujesz?
Wa³ek pêk³ a widzia³e¶ kiedy¶ samochód chodz±cy jak ig³a z pêkniêtym wa³kiem r. ?
Nie doczyta³em ¿e po powrocie od "kowala" auto chodzi bez zarzutu.
wiec tak jestem z okolic chojnowa kolo legnicy ale mieszkam w cardiff uk co do auta chodzi bez zarzutu dzisiaj sprawdzilem czy podaje olej na walek i podaje ale niepokoji mnie te powietrze z pod korka dmucha mocno ale nie spalinami moze jaka moze byc przyczyna zatkane przewody???i auto jest troszeczke wolniejsze przy przyspieszeniu ale nieznacznie
ps DZIEKI WSZYSTKIM ZA RADY NIEKTORE BARDZO SIE PRZYDALY.
mrowa100, pisa³em ci ¿e to powietrze to normalny objaw wa¿ne ¿e nie spaliny.
Mrowa odpowiedz na moje pytania z mojego ostatniego posta
tak mechanik mi powiedzial ze na jednym niemam kompresji a na reszcie mam 0,5 cos takiego ja sie nieznam na miarach ale polecil mi abym wymienil silnik bo to juz szrot. a nowy olej pomogl i przepchal wszystko i podaje mi olej na walek teraz. a tego co zauwazylem to nic tak nie robil tylko pasek rozrzadu naprezyl mocniej ale byla to wina przewodow po wymianie wszystko sie unormowalo .
Czyli silnik chodzi normalnie? Poza lekkim mulem? Jezeli na jednym tloku by nie bylo kompresji to cale auto by Ci sie trzeslo
ziemniak, nie koniecznie. w kadecie jak polecia³y pier¶cienie na jednym t³oku to w tym cylindrze komprechy mo¿na powiedzieæ ¿e nie by³o, a mimo to nic nie telepa³o mo¿na powiedzieæ ¿e silnik chodzi³ prawie równo tylko ¿e by³y problemy z odpalaniem i trzeba by³o trzymaæ na obrotach bo od razu gas³.
ylko ¿e by³y problemy z odpalaniem i trzeba by³o trzymaæ na obrotach bo od razu gas³. Ty mnie nie strasz
Ja mam tylko problem rano, jak zaskakuje trzeba wcisnac lekko gaz i przytrzymac przez 10sekund, takie ssanie, a potem to juz pali na dotyk.
Bradley, nie pêkaj
Ja nie powiedzia³em przecie¿ ¿e jak jest problem z odpaleniem to od razu brak komprechy.
Masz starego diesla , wiêc to normalka u ciebie. Po prostu musisz mieæ zawsze dobrze na³adowany akumulator, jak ¿yleta.
Ja kadeta mia³em w benzynce C16NZ na tabene ojciec nim teraz ¶miga
Je¿d¿e lanosem od 5 lat ,olej wymieniam co 10 tys.Nigdy nie mia³em z nim k³opotu,chodzi jak pszczó³ka,pali elegansko oleju nie bierze.Dzisiaj jak silnik by³ w³±czony wyci±g³em bagnet i zacze³y wylatywaæ ma³e kropelki oleju.Co mu jest.
mechanik mi powiedzial ze kompresji nie ma ale samochodem pojechalem do drugiego mechanika ledwie ten tez stwierdzil brak kompresji.
jaka moze byc przyczyna ps oleju nic nie bierze plynu od chlodnicy tez i kable wymienilem na nowe ale za nim je wymienilem to niechcial palic wogole na starych kablach.
co moge teraz zrobic wymienic silnik,glowice czy co???
co znaczy, ¿e nie ma kompresji? jaki wynik ci¶nienia kompresji im wyszed³? minimalne ci¶cnienie sprê¿ania w lanochodzie to 700 kpa.