Graczem bÄdÄ câŚ
Cześć
mam problem od kilku dni coraz większy, po prostu brakuje mi mocy w silnkiu w przedziale obrotów od 0 do 4500 na każdym biegu ( na jałowym również ). Na LPG i na Benzynce tak samo się zachowuje.
Ostatnio zmieniałem rure 05.50 tj. od kolektora do katalizatora, ale wątpięże to jest przyczyną. Zresetowałem komputer chociaż nie świecił czek.
Miał jużktośtaki problem
LANOS 1,6 16V 1998R.
CZEKAM NA INFO BO MUSZĘ NIM JEŹDZIĆ A MUSZĘGO JUTRO DOPROWADZIĆ DO PORZĄDKU (ZACZNE OD MYCIA )
a wydech nie jest zatkany hamulce nie grzeją się nadmiernie
Wydech dmucha jak szalony, a hamulce dobrze odbibają i nie blokują kół
[ Dodano: 2010-07-19, 17:25 ]
no chłopacy pomóżcie troche
ej no daewoowowce pomóżcie
wymieniłem dzisiaj kable WN i świece i dalej ch*j
a jak z egr-erm ?
hmm egr - jest podłączony oryginalnie, sprawdzałem na wyciągniętym wężyku czy będzie różnica ale nie ma :/
hmm egr - jest podłączony oryginalnie, sprawdzałem na wyciągniętym wężyku czy będzie różnica ale nie ma :/
bo EGR nic do Twojego problemu nie ma
RIPER, to co może mieć??
ale to że nie ma nic do tego to nie znaczy, że to jest następny krok do zrobienia :D:D (oczywiście jak poradze sobie z tym ARCHIWUM X
no więc pytanie:
1. jakie masz świece i przewody
2. sczytywałeś błędy z ECM nie sugeruj się tym, że chceck się nie świeci, zrób to ..
świece ngk - no14 , kable firmy AD (zmieniane dzisiaj więc muszą być dobre)
ok jutro sprawdze błędy i napiszęco mi pokaże
Witam
Może masz problem z dolotem powietrza na niskich obrotach ponieważ w lanosach przy 4500 obr skraca sie droga przeplywu powietrza w kolektorze ssacym. Ja bym tutaj szukal problemu.
piter1575, taka była moja pierwsza myśl ale po wyjęciu "air box'a" powinno być lepiej a nie było więc odpuściłem ten trop
[ Dodano: 2010-07-21, 17:45 ]
i po badaniu wtyczką diagno (druta) styczną pokazał błąd
33 - Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za wysokie napięcie
wjade jeszcze na kanał i spróbuję odkręcić wydech zresetować kompa i zobacze co będzie się działo
(kompa resetuje się bezpiecznikiem F5 tak mi się coś kojarzy)
[ Dodano: 2010-07-21, 18:52 ]
a więc już jestem po testach i oto efekty:
po resecie błąd nie pokazuje się ponownie po przejechaniu kilkuset metrów (może jeszcze nie pokazuje),
odkręciłem wydech i problem nie znikną czyli wydech jest ok
[ Dodano: 2010-07-21, 20:05 ]
tutaj jest link do filmiku może coś pomoże http://www.youtube.com/watch?v=UozcqkbZ21Q
help
help
help ...
33 - Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za wysokie napięcie
to jest takie małe pudełko na grodzi do którego idzie wiązka i jakieś podciśnienia, może być uszkodzony albo coś wypadło
http://allegro.pl/item114...bira_lanos.html
tak to wygląda
RIPER, błąd 33 pokazywał z mojej winy jak się bawiłem wężykami od podciśnienia na włączonym silniku
teraz już komputer nic nie pokazuje od ok 100 km
wszystkie bezpieczniki dzisiaj wyczyściłem i problem wciążnie minja
czy może mieć wpływ czujnik od temp. wody albo od położenia wału
za tydzień zmienaim rozrząd może cośto da
prędzej położenia wału ale nie ma żadnej pewności do momentu aż nie pojedziesz na kompa albo nie podmienisz z jakiegoś lanosa na chodzie
mój jest na chodzie ale inaczej
co innego może pokazaćkomputer w serwisie czego nie pokaże zworka we wtyczce diagnostycznej
oprucz tego, że zapłacę 50 + VAT
chodzi o to że czytanie błędów na spinacz wyłapuje tylko podzespoły nie działające, a nie pokaże co działa ale z niewłaściwymi parametrami
a jeszcze jedno przyszło mi do głowy, sprawdzałeś czy nie wydmuchało uszczeli pod kolektorem ssącym ?
dzisiaj jak z pracy przyjade to rozkrece i przeczyszcze ssaka
dzieki za pomysł
[ Dodano: 2010-07-24, 18:59 ]
podłączyłem dzisiaj do profesjonalnego komputera diagnostycznego i wszystko w porządku z elektroniką
rozkręciłem kolektor dolotowy i również w pożądku (myślałem, że może łopatki w układzie VGIS są uszkodzone albo ch*j wie co) ale wszystko jest ok
na poniedziałek bede miał do testów nowy MAP SENSOR może to on się jebnol bo już innych pomysłów nie mam