ďťż

Graczem będąc…

witam, mam taki problem, otóż w momencie gdy chcę bardziej przyspieszyć obroty idą w góre prędkość natomiast nie, gazuje jakbym dusił go na sprzęgle, przeciąga jak automatyczna skrzynia. Mam lanosa wersje LPG 1.4 8V z tym że jezdzę tylko na benzynie. Czy to aby napewno wina sprzęgła? Jeśli tak to może orientuje się ktoś w kosztach naprawy?


Pewnio slizga Ci sie sprzeglo. Sprobuj jechac na 4 albo 5 biegu ze stala predkoscia, a nastepnie w okolicach max momentu obrotowego (jakies 3tys obr/min) dac sandal w podloge. Jesli obroty skocza a predkosc nie to sprzeglo siada. Wyglada to troche jak w automacie, obroty ida w gore (przyspieszenie), potem spadaja (zmiana biegu w automacie) i znowu rosna (przyspieszenie).
witam, mam taki problem, otóż w momencie gdy chcę bardziej przyspieszyć obroty idą w góre prędkość natomiast nie, gazuje jakbym dusił go na sprzęgle, przeciąga jak automatyczna skrzynia. Mam lanosa wersje LPG 1.4 8V z tym że jezdzę tylko na benzynie. Czy to aby napewno wina sprzęgła? Jeśli tak to może orientuje się ktoś w kosztach naprawy?

No niestety muszę się zgodzić z kolegą Bradley-em sprzęgło padło, tak zabardzo nie przesadzaj z przyspieszeniami ( bo jak będziesz jechał i zbyt mocno przygazujesz - musisz się liczyć z tym że jak okładzina z tarczy spadnie to już nigdzie nie pojedziesz ) Pozdrawiam.
Czyli całe sprzęgło do wymiany? czy może tylko docisk? Autko ma juz troche kilometrów bo ko 400 000. Dzieki za pomoc


Przy takim przebiegu to komplet. Tarcza, docisk, lozysko oporowe.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •