Graczem będąc…

Witam, mam problem ze swoim lanosem 1,5 16V. Wracaj±c z trasy przy predko¶ci ok 160km/h strzeli³ mi gaz ( ¶wiece NGK przebieg ok 16 tys.) i silnik zacz±³ pracowaæ jakby na 3 garach i tylko na niskich obrotach na wy¿szych wydajê siê normalnie pracow±æ. My¶lê ¶wiece pad³y. Dzi¶ kupi³em nowe wymieni³em i to samo dalej pracuje na 3 garach jak zdejmujê jedn± fajkê 2g± od lewej to nie ma ¿adnej reakcji, a jak ¶ci±gam pozosta³e to obroty wyra¼nie spadaj±. Iskra jest na ka¿dej ¶wiecy taka sama nawet na tym garze co przesta³ pracowaæ. Co mo¿e byæ tego przyczyn±? Cewka? A mo¿e co¶ sie sta³o z cylindrem ? Kable WN wymieniane by³y ok 6 miesiêcy temu ale s± chyba w porz±dku gdy¿ prze³o¿enie kabli z innego samochodu nie da³o ¿adnego efektu.


Kolego stawial bym na ta cewke. Mozesz jeszcze sprawdzic czy ten dany kabel jak wepniesz do niego swiece i przylozysz ja do silnika i ktos przekreci raz rozrusznik czy da iskre.
Tak kabelek ze swiec± daje iskre .... czyli jednak cewka? a jak sprawdziæ ¿eby byæ 100 % pewien ze to cewka?
witam,mam nubire,wymienilam swiece,przewody,uszczelke pog glowica a samochod jedzie dopiero jak go ostro przegazuje,nie wiem juz o co chodzi,pomozcie

[ Dodano: 2010-02-14, 16:36 ]
a gaz ciagle strzela,spalam tyle gazu ze chyba zbankrutuje

[ Dodano: 2010-02-14, 16:37 ]

[ Dodano: 2010-02-14, 16:44 ]
kupilam nubire 1,5 miesiaca temu a juz tyle mnie kosztowala....to jakis zlom nie samochod,wczesniej jezdzilam autem z 1986 roku i byl bezawaryjny,a ten z 2000 roku nie nadaje sie do niczego

[ Dodano: 2010-02-14, 16:45 ]
czy ktos mi cos poradzi???????????????????


Hmmm... tak se my¶lê .... skoro iskra jest na tym cylindrze który nie pracuje to czy aby napewno cewka pad³a? Co jeszcze mo¿e byæ przyczyn± takiego stanu rzeczy? Zacinaj±ce siê lub wypalone zawory?
Wtrysk
Zapomnia³em dodaæ ¿e sytuacja ma miejsce zarówno na Pb jak i LPG ...:(
zyli jednak cewka? a jak sprawdziæ ¿eby byæ 100 % pewien ze to cewka?

http://daewooforum.pl/vie...der=asc&start=0

sczytaj b³êdy z ECM powinno pokazaæ co go boli
Mnie lanos chodzi³ na 3 cylindrach.
Raz powodem by³ emulator wtrysków, (na LPG chodzi³ dobrze a na PB na 3 cylindrach) wymieni³em na nowy i pomog³o.
Innym razem sta³o siê co¶ z wtyczk± wi±zki wtrysków i jeden „pin” nie ³±czy³.
a moze uszczelka pod glowica? brak kompresji
Dzi¶ zaprzyja¼niony mechanik stwierdzi³ ¿e brak jest ci¶nienia na tym garze.... od poniedzia³ki ma zacz±c szczegó³ow± rozbiórkê i analizê usterki...
W jaki sposób rozpoznajecie, ¿e silnik pracuje na trzech cylindrach? Z góry dziêki za odpowied¼.
To siê czuje i s³yszy.
To siê czuje

dok³adnie jak to rozpoznajesz po zapachu czy smaku

W jaki sposób rozpoznajecie, ¿e silnik pracuje na trzech cylindrach? Z góry dziêki za odpowied¼.

silnik jest s³abszy odbija siê to na mocy/osi±gach i jest g³o¶niej, terkocze sobie
Figur napisa³/a:
To siê czuje

dok³adnie jak to rozpoznajesz po zapachu czy smaku

Cytat:
silnik jest s³abszy odbija siê to na mocy/osi±gach i jest g³o¶niej, terkocze sobie

W³a¶nie po tym siê to czuje
No i zaworki wypalone ....:(
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •