Graczem będąc…
Witam
Posiadam Lanosa 1.5 8V. I mam problem z paleniem czasami gdy chcê go odpaliæ ³apie na sekundê a pózniej nie chcê odpaliæ i trzeba go bardzo d³ugo krêciæ a¿ prawiê akumulator sie roz³adowuje . Moim zdaniem to po prostu zalewa
Jakie mog± byæ tego przyczyny ?. Zdarza siê to raczej na zimnym silniku.
Moim zdaniem to po prostu zalewa
Bez przesady - to nie syrena
Sprawd¼ przerwê w ¶wiecach. A je¿eli masz LPG - tak¿e - poziom paliwa w baku, bo to ma znaczenie! No i popraw temat, bo na razie wygl±da on tak, jakby¶ nie potrafi³ czytaæ. To tylko kilka linijek regulaminu
off-top: rozrusznik to silnik pr±du sta³ego , ale nie jest przystosowany do tego ¿eby nim tak krêciæ i krêciæ...
Po 1 Regulamin jest bardzo sztywny
Po 2 benzyny mam pó³ zbiornika
..3 ¶wiece niedawno by³y wymieniane tak samo jak przewody WN
..4 Nie pyta³em siê dlaczego pad³ mi akumulator ?. Bo to logiczne ¿e od krêcenia rozrusznikiem. Pytam siê jeszcze raz. Czemu ponowne uruchomienie silnika wymaga³o tak d³ugiego krêcenia rozrusznikiem ok 50s z przerwami. Potrzebuje porady fachowcy bo takie przypuszczenia ¶wiece to ja sam rozkminia³em jak mia³em 15 lat i motory naprawia³em
Za pomoc z góry dziêki
Witam! mia³em podobny problem ze swoim lanosem,a¿ w koñcu w ogóle przesta³ paliæ na benzynie na pocz±tek sprawdz jak ju¿ za³apie i zga¶nie czy po ponownym przekrêceniu kluczyka wyra¿nie s³ychaæ ¿e pompa podaje paliwo
Tak s³ychaæ ju¿ to sprawdza³em. Dla mnie jest to ewidentny objaw zalania ale nie wiem w jaki sposób to mo¿liwe?
[ Dodano: 2009-02-19, 23:57 ]
Albo nie dobór paliwa. W ogóle moim zdaniem to ciê¿ko pali mi ten lanos muszê go heh³aæ conajmniej 2-3 s
[ Dodano: 2009-02-20, 00:02 ]
Czy mo¿e to byæ wina zapchanego KATA ?
A na gazie jak Ci pali lepiej?
sprawdz podci¶nienie i szczelno¶æ ca³ego dolotu gumowe wê¿yki itd...
Na gazie nie sprawdza³em ? Wê¿yki ju¿ sprawdza³em ,ale tylko tak z wierzchu. Jutro jeszcze szczegó³owo sprawdzê
Mam jeszcze jedno pytanko on nie chce Ci paliC na ciep³ym silniku czy zimnym?
Na zimnym
Mówie jeszcze raz mia³em dok³adnie tak samo,a potem wcale nie pali³ na benzynie to bêdzie wina pompy.jak ju¿ sie rozgrzeje problemu nie ma?
Mo¿liwe ¿e masz racje za g³o¶no wyje ta pompa teraz jak odpalam to czekam do koñca a¿ pompa przestanie ssaæ i wtedy odpalam i jako¶ mi siê udaj
ê
nowa chodzi w granicach 130 z³ ,zmieni³em i jak rêk± odjo³
mo¿esz przy wej¶ciu na listwe wtryskow± zdjac na chwilkê we¿yk wycelowaæ nim w przód a druga osoba niech przekrêci na chwilkê na zap³on jak strzeli mocny strumieñ paliwa w przód to pompa daje rade jak tylko lekko siknie to ¼le ogolnie g³upi pomys³ ale zawsze jaki¶ bo pomiar wydajno¶ci kosztuje ko³o ~40z³
No i dzisiaj znowu siê sta³o. Po odpaleniu zimnego samochodu zadusi³em go na sprzêgle i zgas³. Wiec próbuje znowu odpaliæ, ale o tym to mog³em ju¿ zapomnieæ, nie chcia³ zapaliæ ani na gazie ani na benzynie Akumulator zaczyna³ powoli s³abn±æ wiêæ, przesta³em krêcic pod³±czy³em prostownik i wykrêci³em ¶wiece i moje podejrzenia by³y s³uszne ¶wiêce by³y ca³e mokre jednym s³owem (zalane). Po dok³adnym osuszeniu ¶wiec i pod³adowaniu akumulatora spróbowa³em odpaliæ jeszcze raz. No i odpali³ mi ale wymaga³o to trochê krêcenia ale to pewnie przez to ¿e w cylindrach by³o pe³no paliwa. Nie wiem co to mo¿e byæ? kable i ¶wiece by³ nie tak dawno wymieniane zrobi³em na nich dopiero jakie¶ 5 ty¶
Proszê o pomoæ
..3 ¶wiece niedawno by³y wymieniane tak samo jak przewody WN
Nie o to pyta³em
Chodzi³o mi o to, ¿e fabryczne ustawienie wcale nie musi byæ optymalne.
Hem mam jeszcze pytanie czy sonda lambda mo¿e mieæ z tym co¶ wspólnego?
Sprawdza³em b³êdy kompa spinaczem i znalaz³em jeden zwi±zany w³a¶nie z sond± czy to ma jakie¶ zanczenie wzglêdem tego zalewania.
[ Dodano: 2009-02-23, 09:46 ]
Chodzi³o mi o to, ¿e fabryczne ustawienie wcale nie musi byæ optymalne.[/quote]
O jakie ustawienia Ci chodzi??
O jakie ustawienia Ci chodzi??
Cytat: Sprawd¼ przerwê w ¶wiecach.
Mo¿e trzeba j± zmniejszyæ. Nie pisz, ¿e ¶wiece wymienia³e¶, bo to nie ma nic do rzeczy. Zmierz przerwê miêdzy elektrodami ¶wiec i przedstaw tu wyniki.
Sonda nie ma nic do fazy rozruchowej , na moje oko masz gdzie¶ ciezki do znalezienia problem z podci¶nieniem w fazie uruchamiania szaleje i czujnik MAP odrazu daje maksymaln± dawkê zmierz napiecie zaraz po uruchomieniu silnika na ¶rodkowym przewodzie jak dobrze pamietam widzê z innych postów ¿e w miare siê orientujesz wiec chyba nie muszê pisaæ gdzie On siê znajdujê, do tego je¶li jest uszkodzony czujnik temperatury Id±cy do ECU bêd± podobne objawy , czy jak siê zagrzeje osi±ga normalnie wolne obroty ? chodzi mi o PB, bo je¶li czujnik podaje z³e parametry bêdzie la³ duzooo paliwa podczas fazy rozruchowej
i jak masz miernik podaj to napiecie z czujnika
czy jak go juz uruchomisz ma normalanie moc czy s± straty ?
czy mo¿e jest a¿ za mocny ?
nie ma ogromnego spalania PB ?
czy jak go juz uruchomisz ma normalanie moc czy s± straty ?
czy mo¿e jest a¿ za mocny ?
Odczuwalnie wydaje mi siê ¿e ma wiêcej mocy!
Cytat: nie ma ogromnego spalania PB ?
Jego spalanie te¿ pozostawia du¿o do ¿yczenia.Nigdy nie sprawdza³em ile dok³adnie pali PB.Wiadomo oszczêdno¶æ. Na gazie potrafi spaliæ 14l/100 przy w miarê ekonomicznej jezdzie. Podejrzewam ¿e na PB jest to samo. Wskaznik szybko opada A¿ siê za g³owê mo¿na z³apaæ
Napiêcia postaram siê podaæ jutro.
Dziêki za pomoc...
wygl±da na nieszczelno¶æ za przepustnic±...
a nie strzela te¿ czasami na gazie/pb ?