ďťż

Graczem będąc…

hej,

mam problem w lanosiku. chodzi o ciezkie (czasami wrecz bardzo ciezkie) wchodzenie dwojki przy redukcji. normalnie z jedynki na dwojke raczej nie ma problemow... co wiecej nie jest tak zawsze... czasami ma okres ze chodzi w miare dobrze... lub dobrze:) a czasami tragiczne... lanosika mam od 1,5 miesiaca... wiec ciezko mi to dokaldnie wyczyc. mial ktos cos podobne? lub ma ktos pomysl co to moze byc?

pozdrawiam,
krzys3


Pierwsze co to czy olej w skrzyni był kiedyś wymieniany??

Po drugie czy dźwignia biegów ma duży luz i czy podczas jazdy nie wydaje brzęczącego dźwięku
po zakupie byl olej w skrzyni sprawdzany. powiedziano, ze jest ok, ze nie trzeba wymieniac.

co do luzow... nie umiem tego okreslic:/ nie wydaje zadnych niepokojacych dzwiekow podcas jazdy.
i to sie dzieje tylko przy redukcji 3->2


w moim odczuciu tak... narzeczona mowi, ze czasami jej tez ciezko czworke wrzucic, ja osobiscie nie mialem takiego problemu... w sumie na czworke rzadko redukuje:P na 3 na pewno ok, z dwojka czesto problemy...
A na postoju biegi wchodzą gładko czy też haczą? Sprawdź może poduszki pod silnikiem. Wyrobione poduszki mogą utrudniać zmianę biegów...
Mam takie samo coś w Nexii. Redukcja na dwójkę jest problemowa i na jedynkę kiedy samochód się toczy. Wiem że jest tam jakaś blokada. Bo od odpowiednio niskiej prędkości dwójka się odblokowuje. Niestety trochę za niskiej i szybka redukcja w moim aucie nie istnieje. Domyślam się że to ta blokada oberwała, bo dwie osoby się na Nexii jeździć uczyły. W Lanosie też jest pewnie taka blokada. Pytanie czy to można naprawić i czy jest sens??
hej,

mam problem w lanosiku. chodzi o ciezkie (czasami wrecz bardzo ciezkie) wchodzenie dwojki przy redukcji. normalnie z jedynki na dwojke raczej nie ma problemow... co wiecej nie jest tak zawsze... czasami ma okres ze chodzi w miare dobrze... lub dobrze:) a czasami tragiczne... lanosika mam od 1,5 miesiaca... wiec ciezko mi to dokaldnie wyczyc. mial ktos cos podobne? lub ma ktos pomysl co to moze byc?

pozdrawiam,
krzys3 odpowiedz brzmi - Bardzo duże zużycie synchronizatorów , koła zębatego i pierścienia przesuwnego 2 biegu spowodowane stosowaniem niewłaściwego oleju.
generalnie to jest tak, ze z 1 na 2 przechodzi prawie zawsze bez problemu. problem jest z luzu na 2 (nie waznie, czy sie jedzie, czy na postoju). jak dwojka ciezko wchodzi to pomaga nawet minimalny ruch w kierunku jedynki (bez jej wrzucania) a po to na dwojke. co wiecej nie jest tak zawsze... czasami wchodzi na 2 z luzu bez najmniejszych oporow...

a tak btw. moj lanosik po zakupie nie mial klucza do kola zapasowego:/ jaki rozmiar klusza jest potrzebny 17, 19... a moze cos innego?:)
klucz 19 do seryjnych srub. tulejka wybieraka albo wybierak do wymiany, ja mam tak samo. Sprawdz luzy na wybieraku, jak są to do wymiany. To taki łamaniec wychodzący ze skrzyni jak coś, na 99% to jest przyczyną
klucz 19 do seryjnych srub. tulejka wybieraka albo wybierak do wymiany, ja mam tak samo. Sprawdz luzy na wybieraku, jak są to do wymiany. To taki łamaniec wychodzący ze skrzyni jak coś, na 99% to jest przyczyną

Też tak myślę. Ja musiałem zmienić tylko tulejkę. Można to zrobić samemu. W oplu kupisz taką za około 20 zł. Montuje się ją na wcisk.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •