Graczem będąc…

Mam porównanie z kilku lanosów i musze przyznać że w moim wyj±tkowo topornie chodzi pedał sprzęgła. Np u ojca pedał sprzęgła wrecz wpada w podłoge, natomiast u mnie jest wyczuwalny spory opór .
Dodam iż nie wiem kiedy było co¶ robione w tym aucie przy sprzęgle, jak już kupiłem to tak było. Sprzęgło bierze normalnie w połowie mniej więcej, choć dokonałem już regulacji na tym trzpieniu co jest w kabinie bo brało przy samej podłodze.

Jest na to jaka¶ rada czy po prostu szykuje mi sie nie długo wymiana sprzęgła?


A jaki jest stan płynu hamulcowego (odpowiada też za sprzęgło) i kiedy był zmieniany?
Je¶li chodzi o poziom płynów to dbam na biez±co aby wszędzie było maximum
natomiast jesli chodzi o wymiane
nikt nie miał podobnego problemu?


Mialem tak samo tarcza sprzeglowa bedzie w stanie okej docisk prawdopodobnie scharatany od ciaglego ruszania istawania np w miescie w korku lozysko wyciskowe w stanie fatalnym. I to wlasnie bedzie przyczyna lozysko wyciskowe tak mi sie wydaje. Sprzeglo robilem niedawno kupilem caly kaplet za 290zl a robota wyszla mnie 240zl jezeli jestes ogarniety w temat i masz predyspozycje np kanal i porzadny zestaw kluczy to moglbys sie z tym sam pobawic natomiast jezeli nie posiadasz tego lepiej niech zrobi to mechanik bo jest z tym zabawy na troche
Czyli przygotować się na wymiane czy poczekać aż padnie całkiem?
Wydaje mi sie ze jak padnie to moze byc za pozno gdy wymienisz odczujesz mega roznice sprzeglo chodzi jak maselko nieporownywalnie. Lepiej przygotowac sie na wymiane zaplacic ile trzeba i miec to z glowy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •