Graczem będąc…
ile powinno wynosić prawidłowe ci¶nienie w kołach z przodu i z tyłu w lanosie?
Polecam czasami zajrzeć do Kompendium wiedzy.
Albo do schowka powinna być naklejka z tabel± ci¶nień
ja troche inne pytanie:
czy różnica pomiędzy ci¶nieniami w kołach jest ważna i odczuwalna?
czy ma duży wpływ na komfort jazdy, spalanie i zużycie?
chodzi mi o różnice pomiędzy kołami
2,25
2,35
2,40
2,36
czy to pierdoła czy raczej d±życ w miare możliwo¶ci do ideału,
spuszczać, dopompowaywać itd,
aż bedzie 2,40000 2,20000 na kazdym kole ?
czy różnica pomiędzy ci¶nieniami w kołach jest ważna i odczuwalna?
czy ma duży wpływ na komfort jazdy, spalanie i zużycie?
Tak ale te różnice co podałe¶ to s± dopuszczalne a mog± wynikać np. z nie dokładnego pomiaru, temperaturu otoczenia-opony itp.
dzięki, wła¶nie na taka odpowiedz czekałem
kolega stwierdził ze dziwnie sie jedzie i zeby sobie dopompować,
sprawdził mi jakims testerem ruskim 15 letnim, co sie przykłada i wysuwa sie
kolek na podzialce, i mialem od 1,8 do 2,0
pozyczlem kompresorek i na szybko dopomowałem na czuja, zmierzylem i wyszło
cos tak jak napisalem,
nie wiem czy sie wkrecam (autosugestja) ale jezdzi sie jakos tak lepiej :p
bolidlanos, Na twardych oponach jeżdzi się lepiej ale cierpi± na tym łożyska,zawieszenie,amorki,itp,itd.
ups... wła¶nie u mnie przednie zawieszenie chyba siada (nie wiem wahacze/amorki?)
czy to normalne ze jak auto stoji na prostym i naciska sie je od gory na nadwozie nad kolami, to tak sie buja i sprężynuje bo wydawało mi sie ze większy opór powinno
to stawiać, a nie naciskam wcale mocno
pytanie znowu zwi±zane z ci¶nieniem...
czy w takim razie przy kiepskim zawieszeniu powinno się zjechac z 2,4-2,2 na na przyklad 2,0 ?