ďťż

Graczem będąc…

Witam. problem mój polega na tym, że poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku podnosi się w momecie zwiękrzenia obrotów pow 2tys. a pow. 3tys burzyny wypełniają cały zbiornik. płyn ubywa (z rury wyd. leci). Wymieniłem uszczelkę pod głowicą (głowica była planowana) przykręcona kluczem dynanom. - robota była wykonana prawidłowo, robiłem to osobiście z kuzynem który ma warsztat. niestety ale niewiele to pomogło. może być podobno pęknięcie w głowicy Macie jeszcze jakieś inne sugestie, moze ktoś miał podobny problem? i jeszcze jedno, do oleju płyn nie idzie;


może być podobno pęknięcie w głowicy
No, niestety, ale tak. Paskudna sprawa. Też to przerabiałem. W C15 po nagrzaniu silnika olej mieszał mi się z płynem. Dwukrotnie robiłem UPG, a w końcu i tak misiałem wymienić motor.
do oleju płyn nie idzie
Jeśli pęknięcie jest między komorą spalania a kanałem wodnym, płyn nie będzie mieszać się z olejem.
robota była wykonana prawidłowo, robiłem to osobiście z kuzynem który ma warsztat.

kuzyn nie wpadł na ciśnieniowe sprawdzenie głowicy przy planowaniu powinno to być zrobione, wtedy dowiedziałbyś się o uszkodzeniu i odrazu szukał nowej głowicy a tak silnik będziesz rozkopywał jeszcze raz
ciśnieniowe sprawdzenie głowicy
A jeśli pęknięty jest blok?
a tak silnik będziesz rozkopywał jeszcze raz
A po co? Przekładkę trzeba robić.


Głowica była planowana tam gdzie nie było możliwości sprawdzenia jej ciśnieniowo. Nie przypuszczaliśmy, że może być coś innego niż uszczelka. Teraz żeczywiście chyba będzie trzeba jeszcze raz rozbierać . Na razie jeszcze trochę pojeżdżę.
A jeśli pęknięty jest blok?

nooo way

Cytat: A po co? Przekładkę trzeba robić.

nie zawsze warto, jak to tylko głowica to wymienić i jazda ..
nawet nie chcę myśleć że to blok , a o podmiance to wogóle. mój silniczek gdyby nie ten apetyt na płyn to bym powiedział że jest w stanie bd (zawsze olej wymieniany na czas, bez wycieków, nie bierze oleju), znaleźć taki nie jest takie proste no a jak już to trzeba sporo zapłacić, już wiele razy widziałem jak potrafi wyglądać silnik no, a jeszcze jak będzie z nim coś nie tak i wyjdzie to dopiero po zamontowaniu do auta
A jeśli pęknięty jest blok?

nooo way

Ou, rili?
No to jak wytłumaczysz, kolego, brak efektów wymiany UPG przy splanowanej i szczelnej głowicy i po robocie wykonanej profesjonalnie, hę? Zdeplanowany blok To i tak cały motorek do wyciągnięcia, bo na aucie tego nie wyrównasz.
Cytat: To i tak cały motorek do wyciągnięcia, bo na aucie tego nie wyrównasz.

w takim przypadku to już jest niestety pozamiatane ale to naprawę rzadkie zjawisko
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •