ďťż

Graczem będąc…

Witam. Mam Lanosa 1.5 16V.
Na czym polega jak dla mnie minus tego silnika.
Otóż mam takie wrażenie że ten silnik jakby dostawał kopa dopiero po osiągnięciu 2800 obrotów na minutę, a przed tym jakoś tak jakby zamulał. Silnik ma 60 tys km. Jak można to poprawić. Nie będę mówił tu o żadnym budżecie po prostu chcę wiedzieć czy jest szansa poprawy tego. Nie żaden SWAP tylko poprawa tego co mam pod maską.
Pozdrawiam.


Turbo
masz 16zaworowy silnik,wiec zeby jechal musisz je krecic wysoko.To nie diesel lub 8v ze z od dolu ciagnie.
Cytat: Turbo turbo tez ci się załancza powyżej 2000:)


czyli nic nie da rady z tym zrobić? A jakiś filtr sportowy powietrza?
A jakiś filtr sportowy powietrza?

Jeżeli nie doprowadzisz zimnego powietrza do niego i tak nic ci to nie da. Można zmienić dolot i wydech tylko po co? Taka charakterystyka tych silników, że dobrze ciągną dopiero na obrotach.
Cytat:
Turbo

turbo tez ci się załancza powyżej 2000:)

To już 800 obrotów jesteś do przedu

Poza tym można chyba zestroić troche niżej
Poza tym można chyba zestroić troche niżej Poniżej 2000 to już naprawdę ciężko. Większość doładowanych benzyn zaczyna żwawo się zbierać od 2500 obr/min.
Poza tym to nie diesel, poniżej 2000 to jedynie przy łagodnej jeździe się trzyma.
czyli nic nie da rady z tym zrobić? A jakiś filtr sportowy powietrza?

chcesz podnieść moc tego silnika na N/A pogadaj z Wessem ile wydał kasy na to żeby się lepiej zbierał i lepiej odrazu szukaj innego silnika taniej będzie zeswapować c20ne a ma 115 koni i 8 zaworów czyli z niższych obrotów lepiej sie odpycha .... i bardzo łatwo zrobić z niego seha.. 136km ..
SEH mial 129KM I jest zdecydowanie przereklamowanym silnikiem, bo wcale az tak wiele lepszy od c20ne nie jest C20NE mzna dlubnac na wiecej niz ma seh bez wiekszych kosztow

A apropos tematu; sciecie dolu puszki filtra napewno nie zaszkodzi + wyciecie przy podluznicy otworu pod ta puszke i doprowadzenie chlodnego powietrza Jakbys jeszcze zaopatrzyl sie w sportowa wkladke toczuc by bylo jeszcze lepsze efekty zalezy wszystko od kasy
Ale najlepiej zmienic silnik chociazby na c20ne Jakby co to zapraszamy z Pomykaczem
SEH mial 129KM I jest zdecydowanie przereklamowanym silnikiem, bo wcale az tak wiele lepszy od c20ne nie jest C20NE mzna dlubnac na wiecej niz ma seh bez wiekszych kosztow

A apropos tematu; sciecie dolu puszki filtra napewno nie zaszkodzi + wyciecie przy podluznicy otworu pod ta puszke i doprowadzenie chlodnego powietrza Jakbys jeszcze zaopatrzyl sie w sportowa wkladke toczuc by bylo jeszcze lepsze efekty zalezy wszystko od kasy
Ale najlepiej zmienic silnik chociazby na c20ne Jakby co to zapraszamy z Pomykaczem

kurde jakiś miał 136hp ale przyznaję mój błąd
20ser o ile dobrze pamietam
Może chesz kupić samochód ode mnie. Jak potrzeba, to w swojej kategorii pojemności nie zwykł z nikim przegrywać spod świateł. Tyle, że dynamiczna jazda okupiona jest spalaniem w granicach 10l i więcej benzyny, bo go niezagazowałem. Lpg to osiągów kat.
koledzy a powiedzcie czy podejdzie taki silnik jak jest w calibrach 2.0 16V DOHC 150 KM do lanosa, lub silnik z mondeo 2.5 V6 176KM ?
powiedzcie czy podejdzie taki silnik jak jest w calibrach 2.0 16V DOHC 150 KM do lanosa
Dużo jest takich Lanosów...
lub silnik z mondeo 2.5 V6 176KM ?
A po co taki? Dużo "paprania" - lepiej 2.5 V6 z Vectry B lub Omegi Zresztą takich też już jest kilka
Wejdzie i 2.0 i 2.5 i 3.0 Jak jestes zainteresowany, pisz PW
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •