ďťż

Graczem będąc…

Witam kolegów.Od niedawna jestem nieszczęśliwym posiadaczem lanosa 14 SE.Problem polega na braku mocy silnika i znikomej elastyczności/poniżej 3tyś obrotów auto nie jedzie/Wymieniony rozrząd,świece przewody WN wszystkie możliwe czujniki ,krokowy,cewka i nic.chodzi w miare równo,ale straszny muł Miesiąc temu założyłem gaz II generacji w najlepszej firmie w okolicy i na gazie jest to samo.Dodam,że jak wcisnę gaz np na 5 przy 80km/h to prawie zero reakcji i jakby troszkę poszarpywał.Spalanie gazu w okolicy 10l/100.Czytałem na forum,że niektórzy koledzy mieli podobne problemy, ale nikt nie piszę czy i jak je rozwiązał.Proszę o pomoc i dzięki z góry.

Pozdrawiam.


Jesli przesiadles sie z mocnego samochodu to po prostu ciezko Ci sie przyzwyczaic, sugerowal bnym zebys wzial kogos na poklad i na benzynie rozpedzil sie do 100/h oczywiscie maksymalnie szybko czyli tam pod 6 tys i zmiana biegu dopiero, czas jaki uzyskasz porownaj z czasem przyspieszenia jaki podaje producent(musisz rozpedzic sie gdzies do 105-110km/h bo licznik troche zawsze klamie).
Nie zalozyles moze do swojego Lanosa moze kol 15" bo z tym silnikiem podobno ciezko jest na takich kolach.
Pozdrawiam i daj znac jak poszlo:)

[ Dodano: 2010-05-31, 20:52 ]
Ta druga osoba oczywiscie do zmierzenia czasu...
A hamulce z przodu i z tyłu sprawdzone (nie nagrzewają się po dłuższej jeździe).
Katalizator nie przytkany sonda lambda dobra? u mnie spadki mocy wywoływała lambda ale mimo wymiany jeszcze nie jest całkiem super


Tak sie składa że ja równiez posiadam Lanosa 1.4 i tez mam problem z mocą

Jestem autorem postu >>>

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=23565

Jak na chwile obecną samochod byl podłaczony pod Skaner dedykowany dla serwisu Daewoo. Nic nie wykryło.

Lanos został podłączony taże pod komputre diagnostyczny CDIF/2

Diagnostyczny pomiar parametrow na tym urzadzeniu wykazał bardzo duze skoki stopnia wyprzedzenia zapłonu. Przerobiłem całe forum Daewoo lecz malo ktp uporał sie z usterką (wielu wymienialo kanle, swiece, sonde, zaslepiali EGR i cos niecos pomagalo) ale włansie skaczace wartosci kata zaplonu moga sugerowac.. ze cos jest na rzeczy.

Moja usterka jest specyficzna pod tym wzgledem ze auto raz ciagnie .. a za 4 km. muli sie strasznie.

Swiece, kable, cewke, katalizator, mam nowe (teraz chce wymienic sonde ale ciezko ja odkrecic )

EGR zaslepiony.

Problem 100 % taki sam na LPG i Pb. Wiec wniosek jest jeden. Gdyby to byla słaba iskra, na LPG to w momencie mulenia zaraz po przelaczniu na Pb musiał by samochod przyspieszac. (instalacja IV generacji)

Słabą iskre wykluczam. Ale własnie podanie iskry w nieodpowiednim monencie moze skutkwac.. osłabieniem.

Czyżby bylo uszkodzone kolo sygnalowe.. albo czyjnik polozenia walu

Czy to jest prawidlowy trop

Jest to sprawa dyskusyjna i warto ten problem rozwiazac. :)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •