Graczem bÄdÄ câŚ
Witam kolegów.Od niedawna jestem nieszczęśliwym posiadaczem lanosa 14 SE.Problem polega na braku mocy silnika i znikomej elastyczności/poniżej 3tyś obrotów auto nie jedzie/Wymieniony rozrząd,świece przewody WN wszystkie możliwe czujniki ,krokowy,cewka i nic.chodzi w miare równo,ale straszny muł Miesiąc temu założyłem gaz II generacji w najlepszej firmie w okolicy i na gazie jest to samo.Dodam,że jak wcisnę gaz np na 5 przy 80km/h to prawie zero reakcji i jakby troszkę poszarpywał.Spalanie gazu w okolicy 10l/100.Czytałem na forum,że niektórzy koledzy mieli podobne problemy, ale nikt nie piszę czy i jak je rozwiązał.Proszę o pomoc i dzięki z góry.
Pozdrawiam.
Jesli przesiadles sie z mocnego samochodu to po prostu ciezko Ci sie przyzwyczaic, sugerowal bnym zebys wzial kogos na poklad i na benzynie rozpedzil sie do 100/h oczywiscie maksymalnie szybko czyli tam pod 6 tys i zmiana biegu dopiero, czas jaki uzyskasz porownaj z czasem przyspieszenia jaki podaje producent(musisz rozpedzic sie gdzies do 105-110km/h bo licznik troche zawsze klamie).
Nie zalozyles moze do swojego Lanosa moze kol 15" bo z tym silnikiem podobno ciezko jest na takich kolach.
Pozdrawiam i daj znac jak poszlo:)
[ Dodano: 2010-05-31, 20:52 ]
Ta druga osoba oczywiscie do zmierzenia czasu...
A hamulce z przodu i z tyłu sprawdzone (nie nagrzewają się po dłuższej jeździe).
Katalizator nie przytkany sonda lambda dobra? u mnie spadki mocy wywoływała lambda ale mimo wymiany jeszcze nie jest całkiem super
Tak sie składa że ja równiez posiadam Lanosa 1.4 i tez mam problem z mocą
Jestem autorem postu >>>
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=23565
Jak na chwile obecną samochod byl podłaczony pod Skaner dedykowany dla serwisu Daewoo. Nic nie wykryło.
Lanos został podłączony taże pod komputre diagnostyczny CDIF/2
Diagnostyczny pomiar parametrow na tym urzadzeniu wykazał bardzo duze skoki stopnia wyprzedzenia zapłonu. Przerobiłem całe forum Daewoo lecz malo ktp uporał sie z usterką (wielu wymienialo kanle, swiece, sonde, zaslepiali EGR i cos niecos pomagalo) ale włansie skaczace wartosci kata zaplonu moga sugerowac.. ze cos jest na rzeczy.
Moja usterka jest specyficzna pod tym wzgledem ze auto raz ciagnie .. a za 4 km. muli sie strasznie.
Swiece, kable, cewke, katalizator, mam nowe (teraz chce wymienic sonde ale ciezko ja odkrecic )
EGR zaslepiony.
Problem 100 % taki sam na LPG i Pb. Wiec wniosek jest jeden. Gdyby to byla słaba iskra, na LPG to w momencie mulenia zaraz po przelaczniu na Pb musiał by samochod przyspieszac. (instalacja IV generacji)
Słabą iskre wykluczam. Ale własnie podanie iskry w nieodpowiednim monencie moze skutkwac.. osłabieniem.
Czyżby bylo uszkodzone kolo sygnalowe.. albo czyjnik polozenia walu
Czy to jest prawidlowy trop
Jest to sprawa dyskusyjna i warto ten problem rozwiazac. :)