ďťż

Graczem będąc…

Problem wygląda tak: Jak lanosik jest zimny np: po nocce i go odpalam to na wolnych obrotach jest ok, pracuje jak należy. Ale jak ruszam to sie dusi , dokładnie jak chce ruszyć i wciskam gaz to na sekundę się przydusza i nagle wyrywa do przodu tak się dzieje na 1 i 2 biegu. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon normalnie słychać jak pompa pracuje.Tak się dzieje tylko jak jest zimny i tylko na PB bo jak od razu po odpaleniu przerzucę na LPG to chodzi normalnie, tak jak powinien i jeszcze jedno, jak odpalę i stoję w miejscu, bez biegu na luzie, i wciskam gaz to jest to samo. czyli nie zależnie czy ruszam i dostaje obciążenia czy stoję i chce go tylko prze gazować jest to samo.I podkreślam tylko na PB. Wątpię żeby to były wtryskiwacze bo normalnie co dzień zanim się rozgrzeje jeżdżę na PB a dopiero potem LPG.

No i co to może być?

Dodam jeszcze że filtr paliwa to prawie nówka, ma przejechane może 400km.


Ja obstawiam kopułkę i palec aparatu zapłonowego
Bourn - Lanosy nie mają kopułek ani palców Radzę sprawdzić ciśnienie paliwa i zawartość filtra paliwa. [ chyba że są błędy ]
upsss sory zapomniałem


No właśnie brak kopułki i palca.A jak sprawdzić to ciśnienie paliwa , na oko? no i jak sprawdzić zawartość filtra paliwa? Przecież jest nie rozbieralny? Poza tym przed wymiana filtra ( jeszcze na starym) też tak się dławił więc wnioskuje że wina nie leży po stronie filtra

Cytat: chyba że są błędy

Rozumiem że chodzi o check engina? To powiem że nie ma takowych błędów.
Witam miałem tak samo u mnie był to zawór EGR czy jakoś tak to sie nazywa, wymieniłem i działa
ale za to obroty zaczęły mi falować podczas hamowania

i znowu nowy problem
Kurde no faktycznie może to EGR , ale to na gazie chyba też powinien sie dusić??
to zależy komputer na gazie nie ma nic do gadania w kwestii egr jedynie sterownik gazu ale to nie jest podłączone do niego. najlepiej wykręcić i sprawdzić czy czysty ja mam elektryczny koszt nowego ok 350 zł ale są tez tzw ufo działają automatycznie i nie sa podłączone do kompa i tu jak działa na gazie to nie ma takiej zawartości czegoś tam w spalinach i ma mniejsze oddziaływanie na dynamikę silnika.
No ja mam to takie" UFO" więc twierdzisz że trzeba wykręcić i sprawdzić czy działa dobrze? a może jakaś mała sugestia, wskazówka jak to sprawdzić bo w tym temacie jestem zielony
odkręcasz 2 śruby jak dobrze pamiętam to 10 jak masz wd to zalej te cholerstwo aż rozpuści cały syf lub czym kolwiek do czyszczenia spalin tego całego nagaru. kurcze mam instrukcje do lanosa mogę podesłać ale w sumie tam jest elektryczny egr

kurcze nie rozbierałem tej wersji jedynie elektryka u mnie jak sie rozebrało egr był widoczna śruba w nim zalałem wd zostawiłem na ok 30 min osuszyłem i założyłem była nie znaczna poprawa. byłem wiec zmuszony do wymiany na nowy i działa jak na razie ok 6 mie

wejdź na to
http://www.delphi-dpss.pl...iuletyn_3_4.pdf
generalnie to UFO też jest do jakiegoś czarnego zaworka chyba podłączone. No i znowu jesteśmy w punkcie wyjścia. Może zrobimy inaczej , jutro cykne pare fotek, wrzucę je tu to może będzie jaśniej.
kolego wejdź na ta stronę co podaje a dowiesz sie na jakiej zasadzie to działa http://www.delphi-dpss.pl...iuletyn_3_4.pdf
No tak, to ja mam ten podciśnieniowy. No to sprubuje go rozkręcić i przeczyścić ale jak będzie troszkę cieplej a przynajmniej niech na głowę nie pada. Dzięki za poradę i linka
Nie ma sprawy trzeba sobie pomagać
Pozdrawiam!!!!!!
To posiadacze lanosów jeszcze mają EGR - y ? Już dawno powinniście je pozaślepiać Jest to element całkowicie szkodliwy dla silnika. Wymyślony dla ekologów . Beee.
No niby tak nie do końca Podobno zaślepienie EGR-a drastycznie zwiększa temperaturę spalania w cylindrach co prowadzi do szybszego zużycia elementów albo trwałej awarii silnika.No to jak to w końcu jest Poza tym nie mam pojęcia jak i gdzie zaślepić tak podciśnieniowy EGR
ja na twoim miejscu porostu bym wymienił o ile to to i nie zaślepiał powaga jak jest fabrycznie to ma być i lepiej nie kombinować a gadanie typu ze lepiej działa czy nic nie szkodzi do można sobie w dupę takie gadanie wsadzić.
tak samo jak z katalizatorem po wyrzuceniu a to mogę udowodnić o 1/3 szybciej wypalają sie zawory.
ja ci radze przemyj i sprawdź jak nie po może to ustaw sie z kimś z okolicy podmień cześć i sprawdź jak bez różnicy to szukamy dalej
No niby tak nie do końca Podobno zaślepienie EGR-a drastycznie zwiększa temperaturę spalania w cylindrach co prowadzi do szybszego zużycia elementów albo trwałej awarii silnika.No to jak to w końcu jest Poza tym nie mam pojęcia jak i gdzie zaślepić tak podciśnieniowy EGR Podobno - to nie jest żaden argument . Ktokolwiek mówiący na temat mech poj. sugeruje się zasłyszeniami robi wiele szkody . Tylko i wyłącznie argumenty nie do podważenia mają rację bytu Mając kilkudziesięcioletni staż w zaw. mech. niejedną głupotę już słyszalem . Jeśli chodzi o zawór EGR najpierw należaloby zasięgnąć na jego temat wiedzę , a mialoby się wówczas jakieś wlasne zdanie . Tak jak pisałem parę postów wyżej to nie tylko EGR jest elementem zbędnym . Jest w pojazdach kilka rzeczy które producent jest zmuszony montować z uwagi na wymogi emisji spalin.
Czytałem trochę o EGR i sam już nie wiem Do tego jeszcze wasze sprzeczne opinie. I co ja mam , biedny żuczek, zrobić? Zasadniczo to kogo by nie pytać i gdzie by nie czytać to wszędzie radzą zaślepić EGRa ( każdy wie dlaczego) ale z drugiej strony może faktycznie wzrasta ta temperatura itp. No ja już sam nie wiem.
Cytat: ustaw sie z kimś z okolicy podmień cześć i sprawdź
nie bardzo mam z kim bo wszyscy maja elektryczne EGRy

Jeszcze się nad tym zastanowie, przemyśle wszystkie "za" i "przeciw"
W każdym razie dzięki panowie za dobre rady.
Jak coś się wyklaruje to bede pisał

[ Dodano: 2007-12-04, 20:57 ]
Jeszcze jedno: czym najlepiej po wykręceniu wyczyścić EGRa? Jakoś da się go rozebrać? no a jak już bym się zdecydował zaślepić ( bo powiedzmy czyszczenie by nie pomogło) to zaślepka musi być z jakiejś grubej blachy ( np: 3mm ) czy może być z np: puszki po redbullu bo nie którzy tym włąśnie zaślepiają. A i czy zaślepiam otwór i mimo to na to daje EGRa czy tylko sama zaślepka?

Sorki za nawał pytań, ale jak wiedzieć to wszystko i do końca
Nic tam nie wzrasta Zaslepiaj ! Z tego co stif gadal ze mna kiedys ( i sie z nim w 100% zgadzam - wystarczy zaslepic wezyk podcisnienia idacy do niego
przemyśle wszystkie "za" i "przeciw" A przedstaw nam te "za" i "przeciw".
Gwiazdoor, Cytat: przemyśle wszystkie "za" i "przeciw" to była tylko taka przenośnia a co do wężyka to już kiedyś sam wężyk zaślepiałem i nie zauważyłem kompletnie żadnej zmiany w pracy silnika? No chyba że zaślepiałem nie ten wężyk albo nie w tym miajscu? Bo ja zaślepiałem ten z linka http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/erg2.jpg
w miejscu gdzie wchodzi w UFO. To dobrze?
Witam.
Ja mam to samo.Lanos 1.5/16vLPG.Full wypas 2000r.
ALE do EGRu sie jeszcze nie dobieralem.
POZDRO SEWER .
To jak sewer151, będziesz próbował bo ja zaryzykuje jak coś się spieprzy to bede miał pretensje do ziemniak,

Taki żarcik
BBiore na siebie odpowiedzialnosc
BTW ; nie wiem czy wiesz ale w niektorych 1.5 wogole EGRa nie bylo
DO Wildboya.
Na pewno ale nie wiem kiedy.bo troche zimno.
Pozdrawiam i lece swoim super Lanosikiem po dzieci do szkoly.
SEWER151
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •