Graczem bÄdÄ câŚ
Jakieś pomysły?
Ktoś miał podobny problem?
Dodam tylko, że jak się rozgrzeje to wszystko gra jak powinno.
Raz wymieniałem świecę i było git, ale po pewnym czasie to samo.
Zapomniałem. Czasami przy tym dławieniu się gaśnie.
masz Lpg? i jaki masz silniczek masz 16V czy 8V? ja miałem tak przy 16V bo np zalewało mi swiece olejem. i np trz strzelał na gazie
benzyna V8
benzyna V8
O cholera! Jak tyś go zmieścił do Lanosa?! Chodziło Ci o 8v. Zczytaj błędy kompa
U mnie też tak było. Wykreciłem stare swiece zalozone jeszcze przez poprzedniego wlasciciela - patrze i o zgrozo - swiece ISKRA - damn. Wrzucilem nowe NGK i przewody Janmor - od tamtej pory bez czkawki
o zgrozo - swiece ISKRA
Się nie pomyl. ISKRY to dobre świece. To, że polskie nie oznacza, że do niczego.
o zgrozo - swiece ISKRA
Się nie pomyl. ISKRY to dobre świece. To, że polskie nie oznacza, że do niczego.
ojoj
Iskry są dobre.
Ale NGK V-Line jeszcze lepsze. Kable też sprawdź. Jak w nocy widać przebicia to zmień.
Polej cewkę wodą. Jak auto zgaśnie to też możesz pomyśleć o jej wymianie.
Ściągnij kopułkę i wyczyść w środku styki drobnym papierem ściernym.
A najlepiej zczytaj błędy kompa.
Możesz jeszcze zresetować kompa ściągając klemę z akku na 30 min i później :
-włączyć zapłon na 5 sek (nie odpalać),
-wyłączyć na 5 sek,
- odpalić auto i nie naciskać gazu dopóki nie załączy się wentylator,
-jak się już załączy to włączyć ogrzewanie tylniej szyby (lub inny mocny odbiornik prącu).
-zgasić silnik.
Operację zrób na zimnym silniku.
To jest ustawienie obrotów od zera.
Przewody i świece, tak jak mówią koledzy. Może coś nie tak z sondą lambda, ale to raczej nie to bo wtedy temperatura silnika nie miała by wpływu...