Graczem będąc…
Witam,
Mam problem z drganiem kierownicy.
Pojawi³ on siê po zmianie opon na letnie, jednak da³em wszystkie cztery ko³a do ponownego wywa¿enia i przeprowadzenia testu drogowego. Zap³aci³em trochê, jednak gdy ruszam do 60 km/h kierownica jakby skaka³a w lewo i prawo. Powy¿ej 60 km/h wszystko jest ok.
Mo¿e tarcze mi bij±??? Acha jeszcze jedno. Gdy jadê wolno i delikatnie skrêcam kierownic±, to odczuwam skokowa prasê kierownicy. Brak p³ynno¶ci, powy¿ej 60 km/h wszystko jest ok.
Co tu zrobiæ???
Dziêki za wszelkie info.
Skoro ju¿ wywa¿a³e¶ to spróbuj teraz prze³o¿yæ ko³a z przodu na ty³ bo mo¿e problem tkwi w oponach. Je¶li jeste¶ pewny ¿e problem pojawi³ siê po zmianie opon to tu szuka³bym problemu.
Spróbujemy zobaczymy
mi zaczyna kierownica latac jak mam za duzy pobor pradu... szczegolnie jest to odczuwalne jak stoje w miejscu i wlacze np. radio, nawiew, klimatyzacje itp... czy to naturalne zjawisko ?
Kierownica lata na postoju? Bo nie rozumiem...
Kierownica lata na postoju? Bo nie rozumiem... lata... znaczy sie drga mocno ...
Je¶li drga na postoju to chyba raczej co¶ ze wspomaganiem...
Witam.Te¿ mam lanosa 1.5 16V i na postoju czym wiêcej w³±cze bajerów na pr±d tym mocniej drga kierownica.U mechanika z tym by³em 4 lata temu, ponoæ to normalne a autko chodzi non stop bez ¿adnej powa¿niejszej awarii.
Prze³o¿y³em ko³a z ty³u na przód. Jest poprawa, jednak winê zwalê trochê na tarcze, które przy hamowaniu daj± o sobie znaæ i opony, z którymi nawet porz±dny serwis mia³ problemy aby doprowadziæ je do porz±dku. Za rok bêd± nowe.
opony, z którymi nawet porz±dny serwis mia³ problemy aby doprowadziæ je do porz±dku.
No to chyba masz odpowied¼ na swój problem
A ja mam taki problem, kierownica zaczyna drgaæ gdy samochód dochodzi do 100km/h i przestaje oko³o 110/115... Czy to problem z wywa¿eniem??
A ja mam taki problem, kierownica zaczyna drgaæ gdy samochód dochodzi do 100km/h i przestaje oko³o 110/115... Czy to problem z wywa¿eniem??
Masz alufelgi?
ja nie mam a mam dokladnie ten sam objaw, co moze bys problemem?
Na 99% winne bêd± opony lub wywa¿enie felg.
Masz alufelgi?
Nie.. teraz bêde na zime zmienia³ opony na zimówki, to odrazu da siê go na wywa¿enie i zobaczymy, tylko znowu pytanie gdzie ¿eby dobrze zrobili bo podobno z wywa¿aniem te¿ s± problemy... op³aca siê w ASO?
Nie.. teraz bêde na zime zmienia³ opony na zimówki, to odrazu da siê go na wywa¿enie i zobaczymy, tylko znowu pytanie gdzie ¿eby dobrze zrobili bo podobno z wywa¿aniem te¿ s± problemy... op³aca siê w ASO?
Ja zawsze wymienia³em opony i wywa¿a³em ko³a w zwyk³ych zak³adach wulkanizacyjnych i nigdy nie mia³em potem objawów wskazuj±cych na bicie ko³a...
Bez przesady, ka¿dy wulkanizator to robi. Po prostu przypilnuj ¿eby na monitorze wy¶wietli³o siê zero.
A ja mam taki problem, kierownica zaczyna drgaæ gdy samochód dochodzi do 100km/h i przestaje oko³o 110/115... Czy to problem z wywa¿eniem??
Cze¶æ. Ja bym spróbowa³ odkrêciæ ko³a i jeszcze raz dokrêciæ równo ka¿da ¶rubê ale na lewarku, tak ¿eby kolo by³o w górze tylko musisz jako¶ przyblokowaæ.Mo¿esz mieæ nie równo dokrêcone ¶ruby.
Witam.Te¿ mam lanosa 1.5 16V i na postoju czym wiêcej w³±cze bajerów na pr±d tym mocniej drga kierownica.U mechanika z tym by³em 4 lata temu, ponoæ to normalne a autko chodzi non stop bez ¿adnej powa¿niejszej awarii.
Mam identyczne objawy. Jak w³±czê ¶wiat³a zaczyna drgaæ na biegu ja³owym, ka¿de dodatkowe obci±¿enie dla "pr±du" zwiêksza zjawisko. Czy to normalne?