ďťż

Graczem będąc…

Witam. Drżała mi kierownica w czasie hamowania z prędkości ok 80km. Wymieniłem tarcze bo każdy mechanik twierdził, że są krzywe. No ale ku mojemu zdziwieniu problem nie ustał no może jest troszeczkę mniejszy. Co to może być. Hamulce jak były słabe tak są nadal. Dodam, że mam luz na kierownicy (chodzi o łożyska na kolumnie).


myślę żę to może być spowodowane luzem na końcówkach drążka kierownicy a dodatkowo luz na kierownicy potęguje to drżenie.
Jeżeli hodzi o hamulce to może z tyłu masz padnięte szczęki
myślę żę to może być spowodowane luzem na końcówkach drążka kierownicy a dodatkowo luz na kierownicy potęguje to drżenie.
Jeżeli hodzi o hamulce to może z tyłu masz padnięte szczęki Z tyłu mam ok. Końcówki drążka sprawdzałem przy wymianie łożysk, też są ok więc już sam nie wiem.
Dodam, że mam luz na kierownicy (chodzi o łożyska na kolumnie).
Możesz to sam naprawić
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=11834
Wymieniłem tarcze bo każdy mechanik twierdził, że są krzywe. No ale ku mojemu zdziwieniu problem nie ustał no może jest troszeczkę mniejszy.
Może to głupie pytanie, ale czy sprawdzałeś jarzma w przednich hamulcach? U mnie pulsowały dlatego, że dolny bolec w jarzmie (jest jeszcze górny) złapał wilgoć i się zatarł. Skutkiem tego było to, że, oprócz pulsowania przy hamowaniu, oczywiście to, że klocek krzywo się ścierał. Problem udało mi się rozwiązać przy pomocy imadła. Zacisk, który powinien delikatnie się suwać, ledwo udało mi się wyrwać po rozruszaniu "na chama".


Dodam, że mam luz na kierownicy (chodzi o łożyska na kolumnie).
Możesz to sam naprawić
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=11834
Wymieniłem tarcze bo każdy mechanik twierdził, że są krzywe. No ale ku mojemu zdziwieniu problem nie ustał no może jest troszeczkę mniejszy.
Może to głupie pytanie, ale czy sprawdzałeś jarzma w przednich hamulcach? U mnie pulsowały dlatego, że dolny bolec w jarzmie (jest jeszcze górny) złapał wilgoć i się zatarł. Skutkiem tego było to, że, oprócz pulsowania przy hamowaniu, oczywiście to, że klocek krzywo się ścierał. Problem udało mi się rozwiązać przy pomocy imadła. Zacisk, który powinien delikatnie się suwać, ledwo udało mi się wyrwać po rozruszaniu "na chama". No u mnie bardzo ciężko chodzą tak, że ledwo je mogę wysunąć i zauważyłem, że klocek wewn. jest mniej wytarty niż zewn. nie wiem jakim cudem. P.S. dzięki serdeczne za manuala , na pewno mi się bardzo przyda bo zamierzam to sam zrobić:)
Jak coś zaczyna drżeć przy 120km/h albo hamowaniu najpierw zacznij od felg. Sprawdź czy na pewno masz proste. Ja przy 120 miałem drgania, wyprostowałem felgi i jest duże lepiej/płynniej.
Jak coś zaczyna drżeć przy 120km/h albo hamowaniu najpierw zacznij od felg. Sprawdź czy na pewno masz proste. Ja przy 120 miałem drgania, wyprostowałem felgi i jest duże lepiej/płynniej. Felgi wczoraj wyważałem i jak jadę (bez hamowania) zero drgań.
na 1000% masz krzywe tarcze hamulcowe
Wiec zacznij od nich !!!

pozdrawiam
Felgi wczoraj wyważałem i jak jadę (bez hamowania) zero drgań.
Jedna sprawa wyważanie, a druga proste felgi. Bo krzywe felgi też można wyważyć. Sprawdź też tarcze jak mówi adamerror
edu79, na Twoim miejscu, jeżeli piszesz, że po wymianie tarcz drżenie trochę zmalało, sprawdziłbym czy mechanik dobrze oczyścił piastę przed montażem. Założenie nowych tarcz na źle oczyszczoną piastę też może powodować takie wibracje... Poza tym czy przy wymianie tarcz klocki też wymieniłeś na nowe?
edu79, na Twoim miejscu, jeżeli piszesz, że po wymianie tarcz drżenie trochę zmalało, sprawdziłbym czy mechanik dobrze oczyścił piastę przed montażem. Założenie nowych tarcz na źle oczyszczoną piastę też może powodować takie wibracje... Poza tym czy przy wymianie tarcz klocki też wymieniłeś na nowe? Niestety nie ale oczyszczone były dobrze bo sam wymieniałem jak wszystko:)
edu79, na Twoim miejscu, jeżeli piszesz, że po wymianie tarcz drżenie trochę zmalało, sprawdziłbym czy mechanik dobrze oczyścił piastę przed montażem. Założenie nowych tarcz na źle oczyszczoną piastę też może powodować takie wibracje... Poza tym czy przy wymianie tarcz klocki też wymieniłeś na nowe? Niestety nie ale oczyszczone były dobrze bo sam wymieniałem jak wszystko:)

Pozwolę sobie podłączyć się pod temat.
Mam wszystkie wymienione objawy i dodatkowo czuję stopą pulsowanie hamulca podczas hamowania. Krzywe tarcze?
Pozdrawiam
R
Pozwolę sobie podłączyć się pod temat.
Mam wszystkie wymienione objawy i dodatkowo czuję stopą pulsowanie hamulca podczas hamowania. Krzywe tarcze?
Pozdrawiam
R
raczej tak, ja bym stawial na tarcze.
Pozwolę sobie podłączyć się pod temat.
Mam wszystkie wymienione objawy i dodatkowo czuję stopą pulsowanie hamulca podczas hamowania. Krzywe tarcze?
Pozdrawiam
R
raczej tak, ja bym stawial na tarcze. Chyba nie czytałeś co napisałem. U mnie tarcze są wymienione na nowe. Ja musze jeszcze sprawdzić zaciski.
Pozwolę sobie podłączyć się pod temat.
Mam wszystkie wymienione objawy i dodatkowo czuję stopą pulsowanie hamulca podczas hamowania. Krzywe tarcze?
Pozdrawiam
R
raczej tak, ja bym stawial na tarcze. Chyba nie czytałeś co napisałem. U mnie tarcze są wymienione na nowe. Ja musze jeszcze sprawdzić zaciski.
Ja pisalem do Sprocket'a. Dlatego go zacytowalem.
.[/quote]
Ja pisalem do Sprocket'a. Dlatego go zacytowalem.[/quote] Ok ok tylko mówię, że niekoniecznie tarcze bo u mnie było tak samo i po wymianie nic:)
Powracam do tematu. Przyczyna trzęsienia przy hamowaniu z 80km/h - uszkodzone łożyska mocowania kolumny mac persona i renowacja zacisków.
u mnie chyba drży, ale jakoś nie zawsze; nie jest to chyba az takie uciążliwe zeby wydawac na to setki zł...
u mnie chyba drży, ale jakoś nie zawsze; nie jest to chyba az takie uciążliwe zeby wydawac na to setki zł... No zależy co. U mnie musze to zrobic z dwóch powodów. 1.Denerwuje mnie to stukanie zwłaszcza z zeskoku i w czasie hamowania. 2. Narażam się na niebezpieczeństwo w końcu sprawne hamulce to podstawa! Koszt regeneracji zacisków przy własnej robocie to około 50zł na obydwie strony a łożyska wraz całym osadzeniem 69zł/szt.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •