Graczem będąc…
Wiatm, mam problem od kilku dni a mianowicie po wymianie oleju, filtrów powietrza i paliwa zacze³y falowaæ obroty i trzymaj± siê 2tys niezale¿nie czy silnik jest ciep³y czy zimny (kontrolka od silnika ga¶nie tylko na gazie ale obroty takiesame).
Zrobi³em reset dalej tak samo, wiêc wymieni³em krokowy - reset i dalej tak samo.
AAAA jeszcze dziwna rzecz po dodaniu gazu (Pb) d³awi siê ciê¿ko mu siê wchodzi na obroty na lpg takiego efektu nie ma ?
Dzisiaj "zczyta³em" (nagra³em) b³êdy silnika muszê je jeszcze rozszyfrowaæ.
Czy macie jakie¿ pomys³y ??
POMOCY
[ Dodano: 2008-03-27, 20:55 ]
niestety niewiem jak odczytaæ kody b³êdów ---- nagra³em filmik jak miga kontrolka mo¿e kto¶ mi pomo¿e wy¶le mp4 na maila !!!!!!!!!!!!
pomocyyyyyyyyyyyyyy
Odczyta³em b³êdy:
12 - Czujnik po³o¿enia wa³u korbowego (CPS) Brak sygna³u obotu wa³u korbowego
93 - Modu³ ECM Usterka
22 - Czujnik po³o¿enia przepustnicy (TPS) Za niskie napiêcie
i co dalej ?
dziêki "wszystkim" ju¿ da³em rade !!!
cze¶æ!
mo¿e by¶ napisa³ co by³o i co zrobi³e¶, byæ mo¿e komu¶ w przysz³o¶ci to siê przyda
Wiesz sprawa prosta - opisa³em rozwi±zanie na podobnym temacie na którym co¶ siê dzia³o i kto¶ raczy³ siê odezwaæ.
pozdrawiam
moglbys podac linka do tego watku?
http://daewooforum.pl/vie...er=asc&start=15
Pozdrawiam
WITAM WSZYSTKICH !!! JESTEM NOWA NA FORUM I PROSZE O POMOC; MAM DAEWOO LANOS 1.6 Z LPG .W AUCIE OBROTY SZALEJA ,I NA GAZIE I NA BENZYNIE, DOCHODZA DO 2500, WYMIENILAM SILNIK KROKOWY ;KABLE;FILTRY ;SWIECE I PROBLEM DALEJ ISTNIEJE. A MECHANICY NIE MAJA POJECIA CO SIE DZIEJE...sILNIK BYL RESETOWANY NA GAZIE I NA BENZYNIE I NIC. Z GORY DZIEKUJE ZA JAKAKOLWIEK POMOC:
cze¶æ
pierwsz± czynno¶ci± jest odczytane b³êdów z komputera
bardzo mo¿liwe ¿e chodzi o czujnik po³o¿enia przepustnicy lub kable od niego czujnik raczej dzia³a musisz sprawdziæ kable od czujnika do g³ównych kostek pod mask± po lewej stronie (w g³êbi) stoj±c przodem do auta.
jak nie to niech mechanicy w zak³adzi Ci to zrobi±
DZIEKI SLICZNIE . BEDE SPRAWDZAC, MAM NADZIEJE ZE TO TYLKO PRZEWODY. BO SLYSZALAM ZE MOZE BYC TEZ KOMPUTER ZEPSUTY: JESZCZE RAZ DZIEKI:
przepraszam ¿e pisze tak pózno ale mo¿e te wiadomo¶ci przydadz± siê innym powodem takiego zachowania jest jeden z czujników na kolektorze ss±cym ten obok przepustnicy do której przymocowana jest linka gazu (nie ten który jest przymocowany bezpo¶rednio do przepustnicy tylko ten nieco wy¿ej) kiedy ja mia³em taki problem zawadza³a siê w nim sprê¿yna poprawi³em to i obesz³o siê bez wymiany