Graczem bÄdÄ câŚ
Witam.
gdy samochód pracuje na wolnych obrotach i będe nim bujał na boki
to w tym momencie same obroty falują jak bym troszkę dodawał gazu
i schodzą na 900. wahanie jest między 900-1200.
podobnie się dziej jak samochód toczy się na luzie na dużych dołkach,
poprostu przy przechyłach auta.
co może być przyczyną tego stanu?
z czym walczyć?
proszę o pomoc.
To może być jakaś przerwa na kablach głównej wiązki między komputerem a czujnikami przepustnicy i silniczka krokowego itd. Po prostu poruszaj tą wiązką na odpalonym silniku i jeśli zauważysz różnicę w obrotach to będzie to.
kable, albo krokowy, sprawdź kable WN, jak to nic to zrób czyszczenie krokowca,
więc kable WN są nowe,krokowy miesiąc temu czyszczony( ale był czysty ).
zobacze kable może one gdzieś nie stykaja.
Myśl Bercika może być strzałem w dziesiątke-spróbuje to sprawdzić.
[ Dodano: 2009-05-06, 21:42 ]
[Bercik]To może być jakaś przerwa na kablach głównej wiązki między komputerem a czujnikami przepustnicy i silniczka krokowego itd.
i to właśnie było to,kable były lużne,pomocowałem je i pomogło.
DZIEKI WSZYSTKIM ZA PODPOWIEDZ.