Graczem będąc…

Mam taki problem, ze po przelaczeniu na gaz silnik gasnie. Paliwo przelacza sie automatycznie po rozgrzaniu silnika i osiagnieciu ok 2000 obr. Problem ustaje dopiero jak wskazowka temperatury przekroczy ok 1/4 skali.

Problem nasilil sie przez ostatnie mrozy. Przy temp pow zera, wystepowalo "tylko" falowanie obrotow na biegu jalowym na zimnym silniku.

Co to moze byc?


Od razu w takie mrozy nie mozna przelanczac!! reduktor zamarza.
A po drugie jak stary masz reduktor??? U mnie po wymianie membran juz nie gasnie na zimnym.
Dok³adnie - na zimnym silniku nie wolno je¼dziæ na LPG, bo zamarza gaz w parowniku. Temperatura cieczy ch³odz±cej musi miec minimum 20 stopni, ale to zale¿y od ustawieñ. A jak jest wiêkszy mró¿ (tak jak teraz) to tym bardziej trzeba poczekaæ a¿ silnik siê zagrzeje. Latem to ca³kiem inna sprawa. U mnie w Niuni II jest podobnie - z t± róznic±, ze jak jest tak zimno, to silnik musi siê bardziej nagrzaæ, bo wogóle siê nie chce zasilanie prze³aczyæ na LPG. Dopiero jak wska¼nik jest ponad pierwsz± kresk±, to mi siê prze³±cza.
I u ciebie te¿ tak bedzie - temp. cieczy musi byæ wy¿sza, bo jak jest taki mróz jak teraz, to marznie poprostu gaz w parowniku.
Od razu w takie mrozy nie mozna przelanczac!! reduktor zamarza.
A po drugie jak stary masz reduktor??? U mnie po wymianie membran juz nie gasnie na zimnym.

Ale przelacza sie automatycznie. Co do reduktora to nie wiem ile moze miec lat. Je ten samochod mam dopiero niecaly rok.


Problem ustaje dopiero jak wskazowka temperatury przekroczy ok 1/4 skali.

i dopiero wtedy prze³±czaj na gaz bo inaczej za³atwisz reduktor bo s± za niskie temperatury ...
Zrob regeneracje reduktora i wtedy zobaczysz a jak masz zamiar isc do mechanika zeby ci to zrobil to kup sobie nowy na to samo wyjdzie. A parownik ktory ty masz to nie wiem co to za machina hehe ja ma lovato=lovtec zestaw naprawczy ok 40 jak sam robisz. A nowy reduktor kolo 200zl.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •