Graczem bÄdÄ câŚ
Czy u was wycieraczki też tak głośno pracują? Podczas pracy wycieraczek, gdy dochodzą do skrajnych położeń słyszę głośne stuki jakby się coś przełączało. Po 15 min. takiej jazdy mam ochotę je wyłączyć, nawet jak pada deszcz. Jeśli ktoś badał ten temat to proszę napisać co z tym zrobić.
najlepiej to byłoby obejrzeć mechanizm z silnikiem, bo może jakiś klin czepia o coś, albo coś tam wpadło.
podesse się, jest jakiś specjalny sposób na zdjęcie wycieraczek? odkręcam śruby i one za nic nie chcą zejść. Odpadł lakier rdzewieją i chce je odmalować.
Cytat: podesse się, jest jakiś specjalny sposób na zdjęcie wycieraczek? odkręcam śruby i one za nic nie chcą zejść. Odpadł lakier rdzewieją i chce je odmalować.
wd40/ wd80 lub inny specyfik nie niszczący lakieru i na chama do góry, tylko uwaga na szybę, na wszelki wypadek można podłożyć jakąś płytę drewnianą, sklejkę, bardzo gruby koc.
Dziękuję, tak myślałem, ale ostrożności nigdy za wiele
Ostatnio ze zdjęciem swoich wycieraczek też miałem kłopot, ale postąpiłem następująco: odkręciłem nakrętkę, popsikałem WD 40, odczekałem jakiś czas, nakręciłem nakrętkę ale nie do konca(jakieś 2 mm przed końcem) podłożyłem zgięte szczypce do zdejmowania zegierów pod ramię wycieraczki przy samej śrubie, naprężając szczypcami ramię ku górze jednocześnie uderzałem młotkiem w nakrętkę ku dołowi-pomogło.POWODZENIA.
podesse się, jest jakiś specjalny sposób na zdjęcie wycieraczek? odkręcam śruby i one za nic nie chcą zejść. Odpadł lakier rdzewieją i chce je odmalować.
Skoro zardzewiały to spróbuj te psiknąc odrdzewiaczem i może coś pomoże, później lekko i delikatnie odkręcaj..
Ja miałam taki sam problem z wycieraczkami , lakier poodpadał, zardzewiały i ogólnie brzydkie były..
Na Forum dostałam cenne wskazówki i tak zrobiłam..
zdjęłam wycieraczki, rdzę starłam papierem ściernym, tak żeby gładn\kie były potem potraktowałam je sprayem czarnym i wyszło super
Potem też plakiem nabłyszczającym je wypsiukałam, są jak nowe
Polecam
Głośna praca wycieraczek może być przyczyną że pióra są w złym stanie ale też problemem jest zacieranie się osiek (zaznaczyłem na czarno).
Częstą przyczyną walenia lub nie równego przesuwu lub pracy wycieraczek jest problem polegający na wyrobieniu się lub pęknięciu plastikowych przegubów (zaznaczyłem na czerwono).
