Graczem bÄdÄ câŚ
Witam
Ostatnio zauważyłem że jak z tyłu siedzą dwie osoby to Lani obciera na większych wybojach, rozmiar opon zimowych standard 185/60/14. Na sylwestra jadę w góry na narty i trochę będę miał tobołów. Chwilo nie mam kaski by inwestować w zawieszenie, a dodam że ojciec jaki czas temu zmieniał na nowe sprężyny. Więc myślę o gumach montowanych w sprężynach, co o tym sądzicie.
Pozdrawiam wszystkich
Było, szukaj
marsu20 będą Ci pękać sprężyny to sie dowiesz jakie to dobrodziejstwo ..
marsu20 będą Ci pękać sprężyny to sie dowiesz jakie to dobrodziejstwo ..
Czyli kolego mówisz że nie ma sensu montować takich wynalazków
Miałem w 125p. Z tyłu były gumy 205/60/13 ( szersze felgi) ,no i ocierało o ranty błotników ( 3 osoby z tyłu) .Po załozeniu gum było ok, choć sztywniej na dziurawych drogach.
marsu20 będą Ci pękać sprężyny to sie dowiesz jakie to dobrodziejstwo ..
Czyli kolego mówisz że nie ma sensu montować takich wynalazków
jestem tego pewien na 100%
Ja mam już ponad rok takie wynalazki w nexii i matizie na obu osiach i nic nie pęka a zawieszenie zrobiło się troszeczkę sztywniejsze.
Ja mam już ponad rok takie wynalazki w nexii i matizie na obu osiach i nic nie pęka a zawieszenie zrobiło się troszeczkę sztywniejsze.
to teraz zdejmij gumy i zaczną pękać
Pytanie tylko po co montowac te gumy, skoro seryjne zawieszenie powinno dac rade? Trzeba je poprostu doprowadzic do dobrego stanu i bedzie problem z glowy.
Pytanie tylko po co montowac te gumy, skoro seryjne zawieszenie powinno dac rade? Trzeba je poprostu doprowadzic do dobrego stanu i bedzie problem z glowy.
Kolego a czy wymiana samych amortyzatorów powinno pomóc, sprężynie nie dawno były wymieniane bo popękały.
Pozdrawiam
Oczywiscie ze tak.
hej jestem tu nowy. mam problem ze swoim lanosem. założylem mu felgi z rantem z oponami 195/50/R15 i przyciera mi tyl o nadkola przy wybojach.
jak z tym sobie poradzić bez większych kosztów i przeróbek żeby nie tarło i był sztywniejszy. słyszałem gdzieś tam ze podobno pasują sprężyny od omegi b i ze jest wtedy sztywniejszy.. help
Szukaj szukaj szukaj szukaj
Slowa kluczowe; obcieraja felgi ET
z tym ET nie jestem pewien. ale chyba ET35 choc nie wiem dokladnie: . mysle nad tymi sprezynami od tej omegi.. ewentualnie wzmacniane z vectry,, myslelem tez o tych gumowych podkładkach pod sprezyny.. daje to cos?? chce zeby tak mu tyl nie siadiał co radzicie??
marsu20 będą Ci pękać sprężyny to sie dowiesz jakie to dobrodziejstwo ..
mam 6 lat gumy i nic nie pekło a oprócz 4 os + bagaz ciagne przyczepe
marsu20 będą Ci pękać sprężyny to sie dowiesz jakie to dobrodziejstwo ..
mam 6 lat gumy i nic nie pekło a oprócz 4 os + bagaz ciagne przyczepe
A ciekawy co by było jak bym gumy tylko na tył założył, a przód serja, można tak ?
A ciekawy co by było jak bym gumy tylko na tył założył, a przód serja, można tak ?
Ja tak mam
Tył troszkę wyżej stoi i jakoś nie odczuwam żeby się coś działo
A ciekawy co by było jak bym gumy tylko na tył założył, a przód serja, można tak ?
Ja tak mam
Tył troszkę wyżej stoi i jakoś nie odczuwam żeby się coś działo
A jakie kolego kupiłeś te gumy na tylne sprężyny
I jak masz zamontowane
mi bardziej chodzi o to zeby twardszy byl i tak nie siadal. bo stac to w miare dobrze stoi.. tylko zeby twardszy byl.. zeby kola sie tak bardzo nie chowaly w nadkola przy komplecie osob itp.
kuzniakowski kup dobre amory, nie kombinuj z tymi gumami
[ Dodano: 2009-12-18, 16:01 ]
marsu20 to co chcesz zrobić odczuwalne będzie jak będziesz wchodził szybciej w łuki .. przód będzie inaczej tłumił nierówności niż tył, takich rzeczy się nie robi ..
sprezyny tez by pasowalo jakies lepsze twardsze.. polecasz jakies?
mógłbym Ci coś polecić ale ze sportowych w tych jestem obeznany co do seryjnych pisz do forumowicza PIETRO na PW napewno Ci doradzi
spoko.. a te sportrowe to sie tyczy calych zestawów spreztn i amortyzatórów i jak to sie mniejwiecej ceni??
ewentualnie pogiac ranty nadkoli ale.. to nie jest chyba pewne a co gorsze nie jestem specjalisą w tej dziedzinie..
dobry sportowy zestaw jest dość drogi i obniża auto dla niektórych to problem, w sportowych zawieszeniach trzeba wymieniać i amory i sprężyny .. koszt średni dobrego zawiasu to jakieś 2500 ...
to wychodzi z gry.. za drogie jak na moja kieszen..
ja wlasnie nie chce go obnizac. chce zeby byl twardszy zeby tak sie nie uginal i nie siadal. slyszalem o sprezynach ze niby od omegi ,i vectry pasuja ale nie wiem jak to sie sprawdza.. i czy cos to da <teoretycznie omega jest chyba sporo ciezsza od lanosa wiec i twardsze by byly sprezyny..
tak jak napisałem napisz do forumowicza PIETRO wiem, że kupował wzmocnione, utwardzone, nieobniżające springi do siebie da Ci namiar co gdzie i jak
[ Dodano: 2009-12-18, 17:37 ]
nie kombinuj ze sprężynami z innych aut ..