ďťż

Graczem będąc…

Witam.
Oto problem;
Więc wymienilem amorki na gazowe 4 szt ,zmieniłem poduszki z przodu,wcześniej poduszki drążka stabilizatora,końcówki drążków,sprawdzałem zawieszenie bez luzów.
i jest problem hałasującego zawieszenia (przed wymianą było cicho).
odgłosy można porównać do wybitych amorów olejowych lud uszkodzonych poduszek amorów
są to głuche odgłosy.
czy sztywne amory przenoszą drgania na maglownice i z niej doshodzi taki dzwięk?
(ale maglownica wymieniana na nową).
mechanik stwierdził ,że wszystko jest bez luzu.
czy amory gazowe tak głośno pracują?
co może być przyczyną tego stukania?
co tym sądzicie? jeśli ktoś orientuje sie co może być to z góry dziekuje za podpowiedzi.


a może poduchy pod silnikiem lub źle dopasowane kolumny Macpherson
Witam!
Nie jestem żadnym specjalistą, ale z przednim zawieszeniem miałem problemy (i tez chyba nie do końca się z nimi uporałem). Głównym problemem, przynajmniej u mnie, są notorycznie psujące się łożyska, które łączą górną część amortyzatora do nadwozia (nie jestem pewien czy właściwie opisałem tą część). Problemy zaczęły się od wymiany amorków (jakieś dwa lata temu) i do tej pory już chyba z trzy razy wymieniałem te łożyska. Mechanicy u których to robiłem zwalają na fatalną jakość tych części. Tutaj też wykluczę kwestię chęci zarobku mechaników, ponieważ zazwyczaj części nie wytrzymują okresu gwarancji, więc za to nie płacę, a i nie ma możliwości zakupu droższych (nie koniecznie) lepszych części. Przychodzi mi do głowy jeszcze jedna kwestia, czy to możliwe, że inna jest charakterystyka pracy amortyzatorów gazowych i olejowych, co może powodować różne problemy. I tu rodzi się pytanie jakie fabrycznie amortyzatory są montowane. Może któryś z kolegów ma taka wiedzę. Ja swoją drogę sięgnę do książki czy przypadkiem tam nie jakiejś informacji na ten temat.
źle dopasowane kolumny Macpherson
- jak mam to rozumieć?
charaktrtystyka amorów ?
czy chodzi o wkład amora,że np.mniejszą ma średnice?

o poduszkach silnika nie myślałem,ale silnikiem nie rzuca na boki itp.
więc jak je sprawdzić bez kanału?


bez kanału a czy ściąga auto bo jak by były to kolumny to by ściągało wiec mój byk
charaktrtystyka amorów ?
czy chodzi o wkład amora,że np.mniejszą ma średnice?
Raczej miałem na myśli ich charakterystykę pracy: twardość, odbicie lub jeszcze inne parametry pracy amortyzatora niestety książka p. Bujańskiego nie opisuje jakiego typu amortyzatory są serynie montowane do Lanosa.
1. więc auto nie ściąga,prowadzi się na wprost bardzo dobrze.
2. seryjnie montowane są olejowe.(to na 100%).

mechanik inny nie ten co zakładał amory twierdzi że gazówki mogą być za twarde
i przenosi się na maglownice.podobno jest najsłabszym elementem zawieszenia
i to mogą dochodzić stuki z słabego mocowania magla.

jeśli ktoś ma założone gazówki jak u Was jest z tymi stukami?
może one są za twarde do lanosów?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •