Graczem będąc…
Wybrałem się do autoryzowanej stacji obsługi. Zleciłem sprawdzenie hamulców.
I dowiedziałem się, że za "przód" chc± ode mnie 350pln (tarcze, klocki, wymiana). Za "tył" się nie okre¶lili, ale bardzo pewnie oznajmili, że skoro nie ma ręcznego - to pewnie całe bębny do wymiany i koszt ok 400pln (czę¶ci i wymiana).
Pytanie brzmi:
to co powiedzieli, to drogo? czy w sam raz?
Proszę znawców o informacje na temat kompletnego remontu hamulców w moim Lanosie (koła oczywi¶cie czternastki).
Pytanie brzmi:
to co powiedzieli, to drogo? czy w sam raz?
Proszę znawców o informacje na temat kompletnego remontu hamulców w moim Lanosie (koła oczywi¶cie czternastki).
To tanio.
- tarcze 2x90pln
- klocki 90pln
- bęben z piast± 2x99pln
- okładziny 70pn
- łożyska tył dobrej jako¶ci 2x50pln
- ewentualne cylinderki 2x30pln
- ewentualny komplet naprawczy zacisków przednich 30pln
- płyn hamulcowy 50pln (z płukaniem)
- robocizna ??
Teraz to sobie podsumuj.
pojedz tam gdzie ci napisalem na priv, co do kosztów to kolega ma racje ale daje sobie glowe uciac ze wystarczy wymienić z tylu tarczobebny, dobrze wyregulowac i bedziesz mial zylety, w legi mi zrobili i teraz postawic auto bokiem nie ma najmniejszego problemu, takze zaoszczedzisz na szczekach itd. A najtańszy sklep z czesciami do DU jest na Przędzalnianej, jak bedziesz jechał od Rydza to skręcasz zaraz w prawo w Przedzalnian± i za jakies 50-100m bedziesz miał po prawej stronie. My¶le ze wszystko co bedziesz potrzebował wyjdzie cie połowe tego co remol napisał, kup tylko klocki i tarcze przód i tył.