Graczem będąc…
Czesc,
W czasie jazdy zaczela mi sie swiecic lampa kontrolki silnika. Zapala sie po paru przejechanych kilometrach.
Zczytalem blad - blad numer 35.
Jakie kroki po kolei proponujecie? Co zrobic zaczynajac od najprostszych do najbardziej pesymistycznych?
Czekam na odpowiedz.
A co z wolnymi obrotami?
Swiruj± Ci ? Skacz± ? dusi siê ?
W ogule co¶ sie zmieni³o ? w pracy silnika na wolnych obrotach ?
wedlug mnie wszystko jest w porzadku. obroty nie faluja, silnik nie gasnie.
bardzo prosze o pomoc, bo jezdze w trybie serwisowym.
35 Regulator biegu ja³owego (IACV) Oboty silnika przy zamkniêtej przepustnicy ró¿ni± siê od za³o¿onych obrotów biegu ja³owego o 170 obr/min
Przeczyscic krokowiec? Sprawdzic wychylenie trzpienia?
Dzieki, sprawdze.
Czy to nie jest pomylka, ze obroty biegu jalowego powinny wynosic 170 obr/min?
Czy macie jeszcze jakies pomysly? Jakies czujniki? Zlaczki? Chcialem zaczac od resetu kompa.
Tam jest literka "o", jalowe wynosza +/- 900 obr/min.
ze obroty biegu jalowego powinny wynosic 170 obr/min? Dawno by silnik zgas³. Jest tak jak Bradley pisze.
dzisiaj bardzo dokladnie sie przygladalem wskazaniom predkosciomierza
i rzeczywiscie raz jest troszke ponizej 1000, ale czasem prawie 2000 (1800)
Czy oprocz krokowego macie sugestie?
predkosciomierza
Siê znaczy obrotomierza
No jesli krokowca masz czystego, dobrze wysuniety trzpieñ i zaprogramowane wolne obroty to mo¿e co¶ z TPSem tak sobie g³o¶no my¶le, bo w sumie to ¿e niby te obroty sie ró¿ni± przy zamkniêtej przepustnicy.
Czy¶ci³e¶ kiedy¶ przepustnice Mo¿e nie domyka Mo¿e czujnik TPSa
mam podobny problem tylko ze u mnie na wolnych dusi sie ichodzi jak traktorek tak jagby nie palil na wszystkie gary,na bezynie jest troszke lepiej ma przynajmniej wmiare rowne obroty , silniczek wyczyscilem czy mozna go jakos sprawdzic czy nie jest walniety