Graczem będąc…

Witam Koledzy. W innym temacie napisa³em o wymianie uszczelki pod g³owic± w moim bolidzie bo nie chcia³em otwieraæ nowego tematu, ale widze ¿e bez tego siê nie obêdzie. Uszczelke wymieni³em przede wszystkim dlatego ¿e zacz±³ ciekn±æ p³yn ch³odniczy po silniku, a na dodatek ca³y przód silnika te¿ by³ zaolejony. Po wymianie p³yn nie leci na silnik ale widze ¿e znowu zaczyna lecieæ olej po bloku. G³owica oczywi¶cie splanowana i napewno nie leci z pod pokrywy zaworów, po naprawie przeje¼dzi³em jakie¶ 300 km i widze ¿e olej znowu siê s±czy. Co z tym mo¿na ¿robiæ bo naprawde ju¿ nnie wiem


reklamacja, zrób fote z sk±d leci olej
kolego leci z przodu na samym ¶rodku silnika bo tam jest kana³ olejowy, powtarzam ¿e olej lecia³ te¿ na starej uszczelce wiêc podejrzewam w³a¶nie przez to ¿e mo¿e byæ krzywy blok
Przy dokrecaniu g³owicy niezbêdnym jest posiadanie legalnego klucza dynamometrycznego. Przykrêca sie to odpowiednim momentem i w odpowiedniej kolejno¶ci. Nieprzestrzeganie tego,przykrêcanie na oko mo¿e spowodowaæ trwa³e uszkodzenie g³owicy lub w najlebszym wypadku wydmucha uszczelkê.


malo realne zeby blok by³ krzywy,jak napisa³ moj przedmówca najwazniejsza sprawa to dobre przykrecenie g³owicy. Zmienialem juz pare uszczelek w roznych autach i zawsze bylo ok choc nie robilem tego kluczem dynamometrycznym. sruby trzeba dokrecac stopniowo zaczynajac od tych w srodku
[quote="andrzej4411"]Witam Koledzy. W innym temacie napisa³em o wymianie uszczelki pod g³owic± w moim bolidzie bo nie chcia³em otwieraæ nowego tematu, ale widze ¿e bez tego siê nie obêdzie. Uszczelke wymieni³em przede wszystkim dlatego ¿e zacz±³ ciekn±æ p³yn ch³odniczy po silniku, a na dodatek ca³y przód silnika te¿ by³ zaolejony. Po wymianie p³yn nie leci na silnik ale widze ¿e znowu zaczyna lecieæ olej po bloku. G³owica oczywi¶cie splanowana i napewno nie leci z pod pokrywy zaworów, po naprawie przeje¼dzi³em jakie¶ 300 km i widze ¿e olej znowu siê s±czy. Co z tym mo¿na ¿robiæ bo naprawde ju¿ nnie wiem
[/quote
Kilka pytañ do kol. 1 - czy po zdjêciu g³owicy i oczyszczeniu p³aszczyzny bloku sprawdza³ kol. p³aszczyznê za pomoc± listwy.?
2 - jakiej firmy by³a uszczelka g³owicy ?
3 - ile razy by³y u¿ywane te same ¶ruby g³owicy.
4 - czy ¶ruby by³y dokrêcane zgodnie z kolejno¶ci± i za pomoc± klucza dynamometrycznego ?
Kilka pytañ do kol. 1 - czy po zdjêciu g³owicy i oczyszczeniu p³aszczyzny bloku sprawdza³ kol. p³aszczyznê za pomoc± listwy.?
2 - jakiej firmy by³a uszczelka g³owicy ?
3 - ile razy by³y u¿ywane te same ¶ruby g³owicy.
4 - czy ¶ruby by³y dokrêcane zgodnie z kolejno¶ci± i za pomoc± klucza dynamometrycznego ?

Kolego z twoich pytañ znam odpowiedz tylko na dwa, tzn. ¶ruby by³y nowe i wszystko dokrêcane kluczem dynamometrycznym i s±dze ¿e zgodnie z kolejno¶ci± bo sam tego nie robi³em tylko mechanior ale za to zaufany.
Ja ju¿ nie wiem, dziwne jest to ¿e na starej uszczelce olej lecia³ w tym samym miejscu wiêc wskazywa³o by to na to ¿e jesdnak blok jest krzywy bo by³ by to zbyt du¿y zbieg okoliczno¶ci
Pozostaje reklamacja u zaufanego mechanika.
Pozostaje reklamacja u zaufanego mechanika.

Kolego oszczêd¼ tego typu komentarzy.
To nie wina mechanika .Odpada te¿ krzywy blok- raczej niemo¿liwe.Pozostaje wina uszczelki.S±siad wymienia³ w lanku bo bra³ p³yn .Po naprawie nie bra³ p³ynu, ale olej.
Po kolejnej wymianie uszczelki jest ok.
Nie wiem mo¿e masz kolego i racje ale co teraz rozbebeszaæ ponownie silnik?
znam przypadek gdzie w audii jakies a w dieslu by³ blok krzywy z przebiegiem oko³o 170000 tys jak nie sprawdzisz to takoe gdybanie bez rozebrania to wrozenie z fusow
Wiem kolego w sumie masz racje ale mi siê ju¿ nie chce z tym walczyæ, zreszt± auto mi jest potrzebne do pracy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •