ďťż

Graczem będąc…

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie mojego Lanosa, a mianowicie jest stracznie słaby przy puszaniu z miejsca. Ma 100 KM a zachowuje się jakby miał 50. Zadko kiedy na asfalcie można zakręcić oponą... Co może być nie tak z tym autem. Już lepiej rusza kumpla punto, gdzie ma jakies 70 KM. Po ruszeniu w miare się rozkręca ale i tak strasznie słabo reaguje na pedał gazu, wciskam do dechy a tu nic, powolne przyspieszanie... Myślę że 100KM na headbacka to jest sporo, a nie widać tego przyspieszenia... Od czego mam zacząć sprawdzanie? Co o tym sądzicie?


czesc
ja tez mialem takie problemy
sporo moze byc przyczyn
wystarczy poczytac
tu masz kilka
http://daewooforum.pl/vie...der=asc&start=0
Wszyskie żeczy które są w tym linku już sprawdziłem wcześniej i nic nie pomogło... Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły? Bo aż wstyd by autko 100 konne , palące jak autko 100 konne ruszało z miejsca jak 50 konne
bez paniki
napisz co sprawdziles wtedy moze ktos Ci podpowie co jeszcze powinienes sprawdzic


Sprawdzone wtryskiwacze, nowy filtr powietrza, nowy filtr paliwa, wyczyszczony krokowiec i przepustnica, nowe kable WN, świece, nawet nowy termostat sprawdzony dolot powietrza oraz drożność tlumika... Co jeszcze radzicie sprawdzić?
SPRAWDZ JESZCZE CZY NIE MASZ JAKIS BLEDOW
JESZCZE CZUJNIK POLOZENIA PRZEPUSTNICY
CZY WSZYSKIE PODCISNIENIA REAGUJA
CZY WSZEDZIE DOCHODZI PRAD
jeszcze trzeba szukac lewego powietrza, sprawdzic egr, moze katalizator zapchany ?
Błędy sprawdzone-nie ma żadnego tylko 12, katalizator wyjęty... Za chwile sprawdzę reszte

[ Dodano: 2010-04-30, 10:46 ]
A jak mam sprawdzić EGR i wszystkie podciśnienia czy reagują?
masz zamułe na benzynie czy gazie bo jak benzyna to sprawdż jakie ciśnie nie daje pompa paliwa
Ma zamułe i na gazie i na LPG :-(
musisz jeszcze manisac wiecej jakie widzisz objawy
a JESZCZE JEDNO WARTO SPRAWDZIC KOMPRESJE
ale napisz jakie sa zachowania silnika
czy silnik nie ma mocy nawet na wysokich obrotach
czy wkreca sie dobrze na obroty stojac w miejscu
czy obroty nie faluja na biegu jalowym
Jeśli chodzi o obroty na biegu jałowym to delikatkie falują ale to jest naprawde delikatnie między 700-900 obr i to tak co 5 sek. A jeśli chodzi o wkręcanie się w wysokie na luzie to myśle że jest ok, gorzej jest już podczas jazdy... A dokładnie z ruszaniem bo po przekroczeniu 3500-4000 już jest troche lepiej... Ale to też tak że wcisne odradu do dechy to nie odrazu obroty rosną tylko tak stopniowe wolno... Zauważyłęm jeszcze jedną taką dziwną żecz, gdzy na biegu jałowym raptownie dam gazu to jest zauważalny ruch siłownika vgis tylko potem on wraca na swoje miejsce... I jeszze jedno gdy dam raptownie gazu to tak jakby się zachłystywał powietrzem nawet na luzie

[ Dodano: 2010-05-01, 12:33 ]
I jeszcze jedno, gdy sprawdzałem układ dolotowy, zauważyłem że otwór którym wpada do filtra powietrze jest częściowo zatkany tak mniej więcej 3/4... Prawdopodobnie gazownik to zamontował, ale czy powinno tak być? Może dostaje za mało powietrza i dlatego jest mułowaty?
odnosnie powietrza to latwo to sprawdzic, wystarczy sciagnac pokrywe od filtra powietrza
a vigis to albo wstawic drugi albo sprawdzic w serwisie na koputerze
To mówisz że vgis szfankuje... Bo gdy odpale to jest ok odrazu podciśnienie go przyciąga, ale jak raptownie dam gazu słychać jak auto na chwile dostaje muła taki brak mocu a vgis delikatnie odpuszcza a potem wraca na swoje miejsce... A jeśli chdzi o tą przytkaną dziudę w dolnej części filtra powietrza to jest taka zrobiona zaślepka i 3/4 dziury jest zaślepione
nie wiem czy to napewno vigis musisz poprostu sprawdzic go i te powietrze
Ok, bo bjaw jest taki jakby się chwiliwo dusił...
Ok, bo bjaw jest taki jakby się chwiliwo dusił...

mam takie same objawy tylko najbardziej odczuwalne na benzynie sprawdziłem jeszcze kompresje 11bar na wszystkich cylindrach , czujnik temperatury silnika i regulator ciśnienia paliwa i sa ok a problem jest nadal chyba ze komputer od gazu ma na to jakies wpływy sam nie wiem
Powiedzcie co to jest za zaślepka i czy w ogole powinna być? Jest to zdjęcia dolnej części komory filtra powietrza po wyjęciu wkładu. Dziura która idzie do nadkola jest praktyczne zaślepiona...
Powiedzcie co to jest za zaślepka
jest to sposób gazownikow przy montazu na zbyt duzy dolot powietrza ktore sprawia ze ciezko ustawic gaz
poniewaz fabryczny ulkad dolotywy nie jest dostosowany do gazu
Ale wywalić to cholerstwo, i jechać na regulacje do innego gazownika? Pomoże to coś?
ja by to zostawil
przy gazie tak jest ze zbyt mocny pend powietrza powoduje ze silnik gasnie
jest prosty sposób na sprawdzenie czy ten zatkany wlot to powoduje otwórz obudowe filtra , odchyl ją razem z filtrem żeby powietrze wpadało, przymocuj filtr żeby podczas odpalania nie odpadł, i odpal samochód będzie chodził głośniej jak sportowe auto będzie mruczał jak bez tłumnika.
Ale ja ci od razu mówię wywal to zaślepienie, jeżeli to jest orginalny wlot powietrza z rezonatora to silnik się po prostu dusi, przytykanie powietrza to jest sposób gazowników jak nie potrafia ustawić gazu.
W dolocie nie występuje pęd powietrza gdzyż zasysa je z zabudowanego nadkola i silnik je zasysa.
Masz racje to jest oryginalny wlot, więc wywale to "cos" i zobaczymy, tylko pewnie trzeba będzie jechać na regulacje gazu...?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •