Graczem będąc…

Witam.
Mam dosyc ciezki przypadek. Posdiadam lanos 1.5 8v na gazie i musialem wymienic uszczelke pod glowica poniewaz olej lecial na zewnatrz.

kolega mechanik wymieni³ mi uszczelke pod g³owica na Victora Rainz-a ale nie planowal glowicy,stwierdzil ze ta uszczelka da rade tak zrobil w kadecie i dziala dlugo to tu tez bedzie dobrze. zlozyl silnik ustawi³ rozrzad na punkty i odpalamy auto.
odpali³o ale bardzo bardzo nie rowno chodzi³. kombinowal myslal co zrobic wiec wyczytal na necie ze w lanosach lubi sie rozrzad przestawic. wiec przestawi³ go o jeden zabek w prawo i silnik juz odpalil bardzo rowno i dobrze.
zaczelem jezdzic normalnie i okazlao sie odrau ze ma problemy zeby wkrecic sie na oborty 3.5tys obr i koniec i na benzynie i gazie czasem ciagnie do 4.5tys obr ale wiecej nie chce. Przy tym jest bardzo slaby. uszczelke wymieni³em tydzien temu. Niby wszystko ok olej czysty plyn chlodniczy jest bez zmian. ale jeszcze dzis odkrylem ze mam bardzo wysokie cisnienie w bagnecie doslownie rzyga olejem. wymienilem swiece i kable i jest troche mocniejszy ale nadal nie to samo co bylo przed naprawa co moze byc zle?????
Prosze o pomoc. Pozdrawiam.

lanos 1.58v 98r. 144tys km przebieg od 30tys na gazie drugiej generacji. Pozdrawiam


ale jeszcze dzis odkrylem ze mam bardzo wysokie cisnienie w bagnecie doslownie rzyga olejem.

czyszczenie odmy silnika



jak jest zatkana mas³em a jest prawie napewno to bagnet mo¿e Ci wywalaæ

a co do spadku mocy http://daewooforum.pl/vie...hp?t=90&start=0 sprawd¼ sobie b³êdy
dziekuje wyczyszcze napewno.

a mai³em jeszcze jeden dziwny przypadek zapomnialem napisac , mailem odwrtonie za³ozona uszczelke pod glowica:(( tak tak to nie jest zart ktos odwrotnie ja zalozyl i jeszcze wycial sobie otwory na juz nie pamietam na ktore kanaly. i teraz mysle czy czasem to nie jest jakis koreanski myk. bo zalozylismy uszczelke tak jak powinna byc zalozona tak jak pasuje bez przerabiania czegos. i nagle mam wielkie cisnienie w bagnecie.

dziekuje pozdrawiam.
spokojnie wyczy¶æ odmê i zobaczysz co siê bêdzie dzia³o, tylko koniecznie odkrêæ j± od bloku i wyczy¶æ na ca³ej jej d³ugo¶ci

mailem odwrtonie za³ozona uszczelke pod glowica:(( tak tak to nie jest zart ktos odwrotnie ja zalozyl i jeszcze wycial sobie otwory na juz nie pamietam na ktore kanaly

, jak za³o¿yli¶cie teraz poprawnie to nic nie mo¿e byæ nie tak


oki dziekuje.

Czytalem takze o tych kodach . Jak mi sie nie swieci check to tez bede mog³ odczytac kod czy cos jest zle? wiem jedno ze z ty³u przepustnicy jest taki maly wezyk plastikowy przy krokowym i jak on mi kiedys spadal to mialem info check. ale teraz go zrobilem w termokurczliwa oslonke i juz nie spada i sie nie swieci

teraz chce wiedziec czy bede mog³ odczytac jakis blad?
Cytat: teraz chce wiedziec czy bede mog³ odczytac jakis blad?

tak, ECM zapamiêtuje b³êdy i wy¶wietli je przy odczytywaniu przy pomocy spinacza
dobra dziekuje kolego za pomoc naprawde uratowales moje nerwy :-))

bo strasznie lubie mojego lanosika i tak kurde martwie sie jka go cos boli a chcilaem go tak uzdrowic .

mam tylko nadzieje ze nie bedzie za duzo tych bledow. Pozdrawiam
witam.
Tak jak w temacie jaka sila sie dokreca glowice po wymianie uszczelki? bo kolega mi dokrecil na kluczu dynamometrycznym na 7 czegos tam. a teraz pytam jak sie powinno?
25 Nm
plus 190 stopni obrotu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •