Graczem bÄdÄ câŚ
Witam. Od dłuższego czasu mam pewien problem. Otóż zmieniłem sobie kierownicę w Lanku na tą z poduszką gdyż tamta mi zparciała. I wszystko było spoko tylko, że jak kierownice się da prosto to samochód ściąga w prawo. W sumie na starej też tak było. Podjechałem drugi raz do gościa co mi ją zakładał i niby poprawił ją i nadal to samo. Pojechałem trzeci raz i powiedział że jak sie zrobi zbiezność to napewno będzie równo. Noi dzisiaj pojechałem i zrobił zbieżność i jest nadal to samo ((((( Jak mam prostą kierownicę na prostej drodze to wyraźnie ściąga w prawo i to odrazu. Wywalona kasa a jest identycznie jak było wcześniej przed zbierznością. Co robić ?? Bo już nie mam pomysłu..... Ktoś powie że jestem przewrażliwiony- nie prawda dzisiaj jechałem astrą I i kierownica równiutko idealnie ) Więc nie wiem. Czyżby w lanosie nie dało się równo ?
moze cos nie tak z kolami? zamien je z przodu stronami, obejrzyj z prawej strony hamulec moze zapiekl sie i przyciera i stad to sciaganie?
sprawdź cisnienie w kołach
Miałem to samo. Nuba ściągała mi w lewo:
- skasowałem luzy w zawieszeniu
- zrobiłem geometrię
i nadal to było. Ciśnienie w oponach też dobre. Okazało się, że opony po kilku naprawach są do wymiany (chociaż są po 1 sezonie). Zmieniłem na zimówki i samochód jedzie prosto.
że opony po kilku naprawach są do wymiany to znaczy po jakich naprawach
krzywe felgi, ciśnienie nierówne w kołach, mocno niewyważone koła. Zamień koła i zobaczysz i sprawdź hamulce jak radzi wnd,
to znaczy po jakich naprawach
tez jestem ciekaw o jakie naprawy chodzi
krzywe felgi, ciśnienie nierówne w kołach, mocno niewyważone koła. Zamień koła i zobaczysz i sprawdź hamulce jak radzi wnd,
to znaczy po jakich naprawach
tez jestem ciekaw o jakie naprawy chodzi
Miałem kilka nieprzyjemnych sytuacji. Wychodzę z kina po samochód i dwa kapcie. U wulkanizatora okazuje się, że dziury zrobione nożem itp.
Na wiosnę muszę kupić nowe opony. No ale przynajmniej to zmotywowało mnie do zakupu alu felg.
Cytat: Miałem kilka nieprzyjemnych sytuacji. Wychodzę z kina po samochód i dwa kapcie. U wulkanizatora okazuje się, że dziury zrobione nożem itp.
Na wiosnę muszę kupić nowe opony. No ale przynajmniej to zmotywowało mnie do zakupu alu felg. ale to nie ma nic wspulnego z jakimi kolweik naprawami porostu kogoś wkur... i tyle no a jak przejechałes na kapciach jakiś tam odcinek to się nie dziw że się felgi pogieły , sam sobie je załatwiłeś .
Cytat: Miałem kilka nieprzyjemnych sytuacji. Wychodzę z kina po samochód i dwa kapcie. U wulkanizatora okazuje się, że dziury zrobione nożem itp.
Na wiosnę muszę kupić nowe opony. No ale przynajmniej to zmotywowało mnie do zakupu alu felg. ale to nie ma nic wspulnego z jakimi kolweik naprawami porostu kogoś wkur... i tyle no a jak przejechałes na kapciach jakiś tam odcinek to się nie dziw że się felgi pogieły , sam sobie je załatwiłeś .
Napisałem, że opony a nie felgi. Felgi mam proste. Nie mam w zwyczaju jeździć na kapciach.
Więc po kilku naprawach opony zostały "przekoszone" nie wiem jak to nazwać.
Cytat: Więc po kilku naprawach opony zostały "przekoszone" nie wiem jak to nazwać. to jest raczej nie możliwe he he albo naprawdę partacz to robił
a ja mam to samo gdy trzymam kierownice prosto to sciaga mi w lewo wymienilem opony na nowe mialem debice uniwersalne do dupy opony kupiłem sportówki i nadal to samo w przyszłym tygodniu jade wymienic maglownice bo ma luzy i wstawie go na geometrie towam powiem czy jest oki czy nie pozdrawiam
dziś moje autko poszło do wymiany maglownicy jutro bę de wiedział co i jak
witam juz po operacji heheeh wszystko oki brak stuków brak poływania autka i brak luzów i wszystko prosto pozdrawiam
i co pomogłęm koledze który pisał na priv do mnie pozdrawiam
Może kwestia jest nie w samym ściąganiu auta a po prostu krzywo założonej kierownicy? ja zmieniłem na sportową i nie mogli jej ułożyć "równo" więc muszę jeździć z troszkę przekręconą. Na zbieżności podobno mogą zrobić taki chwyt by zablokować kierownicę i ułożyć koła wedle niej, w najbliższym czasie planuję zrobić taki zabieg