Graczem będąc…

Czy da sie jakos zwiekszyc obroty na biegu ja³owym?Auto ma ok 600obr/min i ca³e sie buja.Szuka³em na forum lecz nie znalaz³em odpowiedzi...Posta piszê na pro¶bê s±siada.

Przenoszê do dzia³u mechanika, bo zwi±zku z tuningiem tu nie widzê...

P.


killerr92, obrotami silnika steruje ECM czyli elektronika.
Czy da sie jakos zwiekszyc obroty na biegu ja³owym?Auto ma ok 600obr/min i ca³e sie buja.Szuka³em na forum lecz nie znalaz³em odpowiedzi...Posta piszê na pro¶bê s±siada.

regulacji dokonaj na ciep³ym silniku na przepustnicy tam gdzie jest zapiêta linka od gazu jest mo¿liwo¶æ regulacji, delikatna na ¶rubce a powa¿niejsza na pancerzu, w który wpiêty jest ogranicznik napewno znajdziesz
regulacji dokonaj na ciep³ym silniku na przepustnicy tam gdzie jest zapiêta linka od gazu jest mo¿liwo¶æ regulacji, delikatna na ¶rubce a powa¿niejsza na pancerzu, w który wpiêty jest ogranicznik napewno znajdziesz

Tego siê nie rusza! ¼le radzisz koledze bo w ten sposób zmieni tylko sobie k±t TPS-u i za chwilê bêdzie pisa³ ze mu obroty faluj±

Biegiem ja³owym steruje ECM i je¶li s± z³e to przyczyn trzeba szukaæ gdzie indziej a nie krêciæ przepustnic±. To nie jest ga¿nik.


regulacji dokonaj na ciep³ym silniku na przepustnicy tam gdzie jest zapiêta linka od gazu jest mo¿liwo¶æ regulacji, delikatna na ¶rubce a powa¿niejsza na pancerzu, w który wpiêty jest ogranicznik napewno znajdziesz

Tego siê nie rusza! ¼le radzisz koledze bo w ten sposób zmieni tylko sobie k±t TPS-u i za chwilê bêdzie pisa³ ze mu obroty faluj±

Biegiem ja³owym steruje ECM i je¶li s± z³e to przyczyn trzeba szukaæ gdzie indziej a nie krêciæ przepustnic±. To nie jest ga¿nik.

Maniu¶ a bierzesz pod uwagê, ¿e linka siê z biegiem czasu naci±ga itd itp jakby to powiedzieæ ja te¿ mia³em takie problemy i po delikuta¶nej regulacji wszystko pracuje poprawnie
na obroty biegu ja³owego wp³ywu nie ma linka, mo¿e trzeba posprawdzaæ czujniki pod³±czone do ecm/ecu.
Maniu¶ a bierzesz pod uwagê, ¿e linka siê z biegiem czasu naci±ga itd itp

Tomu¶ to nie jest uk³ad ga¿nikowy i ¶rubk± siê tego nie reguluje a tym bardziej nie bieg ja³owy
¶rubka przy przepustnicy bym sie niebawil,a zwlaszcza za pomoca niej podkrecal wolne obroty,wina lezy gdzie indziej
Maniek, steyr znów siê czego¶ m±drego cz³owiek nauczy³ bro dla panów
http://www.elektroda.pl/r...5612825#5612825 mi to pomoglo na dosc wysokie obroty , az wyl silnik, (nie wiem ile brak obrotomierza) u mnie nie laczylo po "skreceniu" skonczyly sie problemy z obrotami z z szarpanie na pb
s4j0p kolego to bardzo pomocny artyku³ ale nie w tej sprawie je¿eli tu steruje w pe³ni ECM to napewno w grê wchodz± jakie¶ czujniki i b³êdne odczyty ..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •