ďťż

Graczem będąc…

Witam,
mam prośbę o pomoc przy usunięciu luzu na kierownicy.
Posiadam lanosa ze wspomaganiem, air-bagiem i regulacją wysokości kierownicy. Od pewnego czasu przy kręceniu kierownicą pojawił się denerwujący efekt luzu na kierownicy.
Po analizie tematu po prawiłem montaż białej tulei, podokręcałem wszystkie śruby mocujące wał kierowniczy i dalej nic.

Dzisiaj zdjąłem kierownicę, airbag, przełączniki kierunkowskazów i stwierdzam, że luz powodujący strzelanie istnieje na pierwszym odcinku (od kierownicy do pierwszego krzyżaka.
Niestety, utknąłem przy rozkładaniu auta - nie wiem jak odkręcić obudowę stacyjki (wygląda jakby była zanitowana), i jak dalej rozłożyć pierwszy odcinek układu kierowniczego.

Drugie pytanie jest takie- podejrzewam, że przyczyną mojego nieszczęścia jest krzyżak odpowiadający ze regulację wysokości - czy da się go w miarę prosto naprawić? Ewentualnie co jeszcze może być przyczyną luzów w tych okolicach ?

pozdrawiam


to ze stacyjką to ona nie jest zanitowana tylko ktos pozrywał łepki od śrub i zostały same kołnierze
to ze stacyjką to ona nie jest zanitowana tylko ktos pozrywał łepki od śrub i zostały same kołnierze

Bo to sa specjalne sruby,ktore po dokreceniu traca lby.
Cytat: Bo to sa specjalne sruby,ktore po dokreceniu traca lby. wcale bo nie trzeba je umiec dokręcić a nie nićgnąc na siłę .


Ok, czy zdejmę i rozbiorę pierwszy krzyżak, bez zdejmowania obudowy stacyjki ?

Jak będę miał to wszystko na stole spróbuję to jakoś dalej rozłożyć natomiast ciąglę potrzebuję dobrać się do krzyżaka / łożyska:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •