Graczem będąc…

Po niedawnej wymianie tarcz i klocków w lanosie 1,5 16v przy wolnej jezdzie autka (do 10km/h) dochodzi³y z prawego ko³a (przedniego) piski (jakby klocek ociera³ w którym¶ momencie o tarcze). Na pocz±tku my¶la³em ze musi sie dotrzec, ale przejecha³em juz z 200km a tu zadnej zmiany. Dodatkowo (nie zawsze) przy lekkim skrecie w lewo (przy obci±¿eniu prawgo ko³a) tarcza i klocek ociera³y o siebie (s³ychaæ by³o pisk). Dzisiaj zszed³em i zobaczy³em co to mo¿e byæ, i okaza³o sie, ¿e po dokreceniu zacisku do jarzma zacisk ma luz z jakies 1mm - 2 mm (sprawdzi³em po 2giej str i jest minimalny ruch zacisku). Czy kto¶ z kolegów ma jakis pomys³ co to mo¿e byæ??
bo mi sie wydaje ze to jest wina takiego "t³oczka" z gumk±, do którego przykrêca sie zacisk. Ten t³oczek mozna wcisn±c i wyj±c kawa³ek z jarzma. Mam nadzieje ze ktos wie o co mi chodzi

[ Dodano: 2009-03-12, 17:54 ]
ta czê¶æ nazywa sie prowadnica zacisku lub sworzeñ trzpieñ zacisku hamulca***

i ewidentnie ruszaj±c ni± odczuwalne s± luzy w ¶rodku jarzma...
Wyszuka³em ze mozna komplet kupic za ok 60z³ tych prowadnic zacisku, tylko czy to pomoze


Tylko ten luz mo¿e nie byæ win± samych prowadnic, tylko np. wyrobionego otworu na prowadnice w jarzmie zacisku... ja mia³em podobny przypadek... wymieni³em prowadnice i mia³em spokój na pó³ roku... niestety skoñczy³o siê na wymianie kompletnych zacisków...
wlasnie wymieni³em prowadnice i powiem ci ze jest lepiej, ale sadze tak jak piszesz ze nied³iugo tez czeka mnie wymiana ca³o¶ci. A s±dzisz ze sa jakies minusy wymiany tylko jarzma?? bo zacisk jest w dobrej formie...
Pozdrv
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •