X
ďťż

Graczem będąc…

Witam. Mam problem. Niedawno byłem w warsztacie. Wymieniłem bębny i okładziny w tylnych kołach. Teraz jest OK, ale ręcznego brak. Opór zaczyna się przy 5 zazębieniu i dalej nie ma również mowy o trzymaniu. Z tego co się doczytałem, to wystarczy podregulować rozpierak w każdym kole w bębnie. Czy posiada ktoś z Was manual jak to zrobić, lub dokładny opis kolejnych czynności. Nie wiem jak bardzo miałbym ten rozpierak "rozsuwać". Podciągnięcie samej linki w tunelu przy dźwigni zapewne nie wystarczy.


ściągasz bęben, odchylasz z rozpieraka blaszkę co siedzi na śrubie z ząbkami, kręcisz ta śrubą, ale skoro hamulec roboczy hamuje normalnie to zacznij od podciągnięcia samej linki.
skoro hamulec roboczy hamuje normalnie to zacznij od podciągnięcia samej linki.

dokładnie tak, nic w bębnach nie kombinuj, zdejmij tunel ręcznego i podciągnij linki na śrubie
Witam. Mam problem. Niedawno byłem w warsztacie. Wymieniłem bębny i okładziny w tylnych kołach. Teraz jest OK, ale ręcznego brak. Opór zaczyna się przy 5 zazębieniu i dalej nie ma również mowy o trzymaniu. Z tego co się doczytałem, to wystarczy podregulować rozpierak w każdym kole w bębnie. Czy posiada ktoś z Was manual jak to zrobić, lub dokładny opis kolejnych czynności. Nie wiem jak bardzo miałbym ten rozpierak "rozsuwać". Podciągnięcie samej linki w tunelu przy dźwigni zapewne nie wystarczy.

Powtorze sie

Samoregulator-rozpierak, powinien sam sie ustawic bez twojej pomocy.Chyba ze:
zle ci go zlozyli
zardzewial,wytarly sie zabki badz gwint.
Przed wymiana dzialal reczny?


Tak, przed wymianą działał bez zarzutów. Roboczy też jest w porządku. Przy wymianie rozpierak był zdejmowany i czyszczony, nie widać było aby coś mu dolegało. Chyba jednak zacznę od naciągnięcia linki w tunelu. Zobaczymy co się da zrobić i na ile naciągnąć.
Tak, przed wymianą działał bez zarzutów. Roboczy też jest w porządku. Przy wymianie rozpierak był zdejmowany i czyszczony, nie widać było aby coś mu dolegało. Chyba jednak zacznę od naciągnięcia linki w tunelu. Zobaczymy co się da zrobić i na ile naciągnąć.

Czyli spier... znaczy zle zlozyli go w warsztacie.Jechac do nich i niech naprawiaja,wkoncu zaplaciles za to by wyjechac sprawnym samochodem a nie z zepsutym recznym.
Nawet wiem co sknocili. Przy wymianie szczęk pod blaszką samoregulatora , na bolcu powinna znajdować się podkładka dystansowa. Mało kto wie że jest ona bardzo ważnym elementem i zwykle nikt jej nie przekłada na nowe szczęki. Również sprężynka tej blaszki musi być montowana na szczękę od wewnętrznej strony [ często jest odwrotnie ]
No to teraz Stiff zadałeś mi zagadkę. Mozę jakiś Link do manuala??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •  

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.