Graczem bÄdÄ câŚ
Problem tak jak w głównym temacie jeżeli auto ma powyżej 1/4 baku wszystko jest ok jednak gdy paliwa ubywa do około 1/4 zaczynają się kłopoty auto nie chcę odpalić czasami dusi się problem powtarza się dosyć czesto i zawsze przy niskiej ilości paliwa dodam jeszcze że dużo podrużuję na LPG.
Z mojej drobnej wiedzy sądze że może być to jedna z 3 rzeczy:
1.Słaba pompa paliwa
2.Wtyryskiwacze zabrudzone
3.Brudne paliwo w baku.
Zastanawiam się jak mógłbym samodzielinie spuścić paliwo z baku bo to jak naraznie naj mniej kosztowne.
A może masz przestawiony czujnik poziomu paliwa i faktycznie masz nędze w zbiorniku a pokazuje 1/4 .
Chyba raczej to nie to bo czujnik zawsze działa tak samo a chyba jeżeli był by uszkodzony działał by róznie
A może masz przestawiony czujnik poziomu paliwa i faktycznie masz nędze w zbiorniku a pokazuje 1/4 .
tak jak Pietrolot, mówi, może masz poprostu nieorgyginalną pomkę i oszukuje poziom paliwa, i mając 1/4 masz już końcówkę rezerwy.
najlepiej sprawdzić jak masz 1/4 baku zatankować do pełna i zobaczyć ile wejdzie paliwak, z tego co pamiętam jak kto pisał na forum lanos ma bak o pojemnosci 48l. 8l. to rezerwa a każda następna podziałka to 10l.
nawala ci papka lub już nawaliła i auto idzie na samo zasysię a jak ciśnienie opada nie ma już siły podawać paliwa mogą też byc zawalone wtryskiwacze i podaje tylko paliwo z pomocą ciśnienia panującego w zbiorniku jak będziesz miał pełny bak wlej butelkę płynu do wtryskiwaczy do zbiornika oczyści ci troszkę układ
, mówi, może masz poprostu nieorgyginalną pomkę i oszukuje poziom paliwa, i mając 1/4 masz już końcówkę rezerwy. a co ma pomka do wskazywania czujnika czujnik jest na stykach taki ala potencjometr ze wskazywanie zalezy od płytek jeżleli są po przecierane wtedy źle wskazuje nie wprowadzaj ludzi w błąd .
Hmm spróbuje zalać tym płynem do wtryskiwaczy ale nie mam doświadczenia z tym zabardzo do jakiej ilośći paliwa go dolać i ile razy? A co do pompi paliwa wg. mnie jest sprawna nawet gdy samochód nie odpala słyszę dzięk jej pracy i jak już odpali to nie ma problemu z podawaniem.
na opakowaniu pisze na jakk ilośc paliwa z tego co pamiętam butelka na 40-60 litry paliwa i zalecenae jet to pwturzyć minimum 3-5 razy
A i jeszcze jedno jest to mój pierwszy samochód na LPG czy to normalne np przy przejechaniu 1000km praktycznie tylko na gazie aby auto spaliło około 8 litrów bęzyny dodatkowo. Czytając posty na forum zobaczyłem że ktoś miał podobny problem i oddał bak do czyszczenia (jak to napisał w baku oprócz PB było pełno syfu) czy można zrobić to samemu i w jaki sposób?
To nie używasz benzyny do odpalenia i rozgrzania silnika?
Raczej tak ale to na krotkim odcinku już mam 1/4 temp po ok 2 km
a co ma pomka do wskazywania czujnika czujnik jest na stykach taki ala potencjometr ze wskazywanie zalezy od płytek jeżleli są po przecierane wtedy źle wskazuje nie wprowadzaj ludzi w błąd .
a jak wg Ciebie odczytywany jest poziom paliwa??
razem z pomka jest pływak, dzięki któremu jest odczytywany poziom paliwa - i przekazywany dalej.
jak masz w baku pomke-badziew, nieoryginalną pływak może pokazywać zły poziom paliwa, np. mając 1/4baku wg czujnika tak naprawde masz juz rezerwe
mialem taką sytuację z pompą i wiem co pisze...
christoph, mylisz się i to bardzo nic niema wspulnego czy jest orginalna czy nie:) musi być tylko dobrze wykonana i mieć wszystkie blaszki po kturych przesówa się stycznik i tyle .
[ Dodano: 2009-12-05, 19:46 ]
a po drugi zaswieciła by się rezerwa jak by miał mało albo nic paliwa no chyba że nie działa
pisząc wyżej o nieoryginalnej pompie paliwa mialem na myśli jakiś badziew, gdyż spotkałem sie z sytuacja, gdzie zła pompa paliwa (badziew, nieoryrginalna, czy jak to tam nazwać) może podawać zły poziom paliwa, moja "stara" pompa paliwa była krótsza troszke niż nowa oryginalna, i juz miałem inny odczyt (prawie o 1/4 baku)
może podawać zły poziom paliwa z powodu wytartych jak mowisz blaszek, albo jakiegoś badziewia ktore ktos wstawił - ja podałęm ten przykład bo sie z takim spotkałem i tyle;)
a własnie wtedy też mi nie działała rezerwa
Cytat: a własnie wtedy też mi nie działała rezerwa rezerwoą steruje całkiem inne użądzenie , naprwde badzieną pompe kupiłeś .
rezerwoą steruje całkiem inne użądzenie
wiem przyczyną jednak była przepalona żaróweczka...
takie cudo było już jak kupowałem autko, no ale nie wazne bo robi sie off topic
wiem przyczyną jednak była przepalona żaróweczka... ah te żaróweczki pzd.
Jak przejadę już okołó 500km z Stp do czyszczenia wtrysków to napiszę czy pomogło
To STP powinno sie lac na 15-20l
Mam niestety podobny problem. Próbowałem STP niestety sytuacja się nie zmieniła. Co ciekawe gdy jest mało paliwa ok 1/4 baku, nie odpala zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Nie było tak zawsze bo pamiętam, że kiedyś wyjeździłem paliwo do zera ale zapalał nawet gdy wskazówka była na czerwonej kresce. Zastanawiam się czy wyjęcie pompy i wyczyszczenie coś mogłoby pomóc?
No to jestem już 3 z tym samym problemem.
Wcześniej też wyjeżdżałem paliwo do końca - co ciekawe nigdy nie świeciła mi się rezerwa , ktoś wie czy to wina tylko spalonej lampki czy czegoś innego?- a teraz jak wskazówka opada poniżej 1/4 to już potrafi nie palić albo w czasie jazdy zacząć szarpać czy gasnąć typowo jak przy braku paliwa. Mi lanie STP w niczym nie pomagało oprócze tego, że swego czasu w połączeniu z V-Powerem znikało szarpanie na benzynie, jak się później okazało spowodowane nie przez wtryskiwacze a uszkodzone przewody i świece.
Ps. ja w sumie lałem tego STP zawsze całą butelkę na pełen bak... chyba ani to źle ani to dobrze
Może nie tyle spalonej lampki co tyrystora przy pompie. Częsta przypadłość w Lanosach.
Gadałem dziś ze swoim mechanikiem przedstawilem mu problem powiedzial mi ze zabardzo nie ma w tym tyg czasu i poradził zebym sam spuscil paliwo i teraz pyttanie czy w lanosie jest korek spustowy benzyny z baku ? Czy trzeba pompką wypompować?
ja też mam problem z zapalaniem i nie są to wtryski ani elektryka pompa ma słabe cisnienie i czeka ją nieuchronna wymiana na nową super MTM z alledrogo za całe 50zeta...
ja też mam problem z zapalaniem i nie są to wtryski ani elektryka pompa ma słabe cisnienie i czeka ją nieuchronna wymiana na nową super MTM z alledrogo za całe 50zeta...
Mam ten problem i nauczyłem się z tym żyć. Nie schodzę z poziomem benzyzny poniżej 0,5 baku. Wskażnik poziomu paliwa na pewno dobrze wskazuje, bo tankowałem do pełna.
Może to nie pompa (tzw wkład pompy, do kupienia na allego za 50 zł) tylko koszyk pompy (plastikowa obudowa). Jest nieszczelny i puszcza gdzieś powietrze. Pompka podaje niezłe ciśnienie a wtryski sa ponad poziomem baku więc poziom paliwa nie powinien mieć dużego wpływu na jej pracę. Skoro z dużą ilością benzyny samochód normalnie jeżdzi to obstawiam koszyk pompy.
Mam dziś troche czasu wiec opisze syt wyciagania baku. Ogolnie mój mechanik sceptycznie do tegopodchodził uwaźał ze i tak jak nawet wyczyscimy bak to będzie wina popmki chciał zebym osobiscie sie przekonal. Po wymontowaniu baku i wylaniu zawartości do wiaderek niespodzianka jednak coś bylo nie tak w bęzynie znajdowały się tak jak by tłuste sadze no i troche wody około 0.5l na 16 l paliwa ale najwazniejsze co dalej zalalem bak 9 l czystej bezynki . Auto zachowywalo sie normalnie odpalalo i wogole ale na 100% nie zadazalo teraz auto nie chce odpalic jak jest rezerwa okolo 5 litrow w baku ale to i tak zawsze lepiej . Mechanik stwierdzil jak bym sie zdecytowal na nowy bak pewnie problem zniknie ale nie ma to sensu bo ten jest w dobrej kondycji jeszcze.