Graczem będąc…

Witam ,u Mnie w lanku zaobserwowa³em ¿e w czasie jazdy gdy przerzucam biegi np.z 1 na 2 itd.obroty silnika wolno spadaj± miêdzy biegami,co to morze byæ,silnik ³adnie pali rano obroty na biegu ja³owym te¿ w normie,od czego zacz±æ silnik 1,4 bez gazu,pozdrawiam


Chyba nie masz siê czym martwiæ. Zmiana biegu na wy¿szy zawsze powoduje spadek obrotów, a redukcja biegu powoduje wzrost obrotów.
koledze chyba chodzi o to ¿e w czasie jazdy jak wci¶nie sprzeg³o, to obroty powoli spadaj± i nie osi±gn±³ nominalnych wolnych bo tak jest napisany program w ECU im wiecej impulsów z czujnika VSS(predkosci pojazdu) tym wy¿sze "wolne" obroty stad jak wciskasz sprzêg³o a pojazd sie toczy to nawet jak powli to nie spadn± do nominalnych ~900, chyba ¿e siê ca³kiem zatrzymasz
u mnie z kolei nastal taki problem ze po wymianie mechanizmu po¶redniego i poduszki pod skrzynia samochod na na jalowym biegu osiaga 600obr i samochod zaczyna glosno drzec. Co moze byc tego przyczyna i jak to mozna naprawic


A masz jak±¶ fotke w którym miejscu ten czujnik prêdko¶ci VVS sie znajduje w aucie,i ile on kosztuje,
przy skrzyni biegów jeden czujnik od wstecznego drugi VSS do 5:50 skreca³em Silnik wiec ide spac... pozniej jak bede mia³ si³y to Ci zrobie chyba ¿e kto¶ ma
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •