Graczem będąc…
Witam,
Zrobi³em tak od³±czy³em wê¿yk steruj±cy VGIS od elektrozaworu i pod³±czy³em bezpo¶rednio do kolektora ss±cego obok wê¿yka czujnika MAP.
Efekt po odpaleniu zamkniêty d³ugi przebieg powietrza. Mocne depniêcie gazu otwiera d³ugi przebieg w kolektorze kompensuj±c moc. Po co ten elektrozawór ma trzymaæ otwarty d³ugi przebieg na biegu ja³owym zasysaj±c wiêcej mieszanki z mniejszym podci¶nieniem kiedy mniejsze podci¶nienie potrzebne jest w momencie gdy depnê w peda³. Dodam ¿e silniczek chodzi p³ynnie, przy¶piesza dynamicznie (koniec z szarpaniem to naprawdê dzia³a) na PB i LPG. Powinien mniej paliæ czy siê mylê ?
Co o tym s±dzicie - proszê o opinie - spalanie zmaleje ?
Dodam, ¿e nie jestem ekspertem mo¿e co¶ pokrêci³em je¶li tak to proszê o krytykê.
pozdrawiam,
SW
Bardziej warto¶ciowe od naszego gdybania bêd± Twoje spostrze¿enia podczas najbli¿szego tankowania. Ja, w ramach zmniejszenia spalania, noszê siê z zamiarem wypróbowania namiastki patentu Gulaka z przegrzan± par± wodn±. Niestety, cholerny brak czasu...
Poza tym, to, co piszesz, wydaje siê prostszym rozwi±zaniem, tylko jestem ciekaw efektów.
Witam,
Wczoraj zatankowa³em do pe³na LPG i zobaczymy jestem dobrej my¶li bo kultura tego silniczka znacznie siê poprawi³a.
pozdrawiam,
SW
,oze jakies fotki pogladowe jak to wyglada??
Teraz to chyba dzia³a odwrotnie ni¿ powinno.
Witam co¶ d³ugo kolega je¼dzi na tym jednym zbiorniku LPG czy¿by wiêkszy od cysterny?? pozdrawiam
moze sie myle ale to sie chyba nazywa tuning dolotu, a tu manual http://lanos.autokacik.pl/index2.htm no i wlasnie jak tam rezultaty?