ďťż

Graczem będąc…

Witam dzisiaj wymieniałem kable i świece w jednym gnieździe było dużo oleju cały klucz w oleju no i świeca też nie wiem czy upaprała się przy wyciąganiu . Skąd ten olej . Natomiast w pozostałych gniazdach sucho . Czy jest taka możliwość by te gniazdo było nieszczelne i stąd olej. Odkręciłem korek do oleju i podczas pracy silnika dodałem gazu i zaczął delikatni pryskać olej czy to normalne????


Prawdopodobnie padła uszczelka pod pokrywą zaworów.
Koszt to od 30 do 70 zł w zależności od tego czy pokrywa z plastiku czy metalu za uszczelkę + koszt wymiany ok 50 zł.
Częste w Lanosach.
Ja tak się dołącze do tematu. Czy taka sytuacja jak olej w komorze świecy może powodować szarpanie po przełączeniu na gaz i spadek mocy?? Ale dodam ze na pb niema takiego problemu
Ja tak się dołącze do tematu. Czy taka sytuacja jak olej w komorze świecy może powodować szarpanie po przełączeniu na gaz i spadek mocy?? Ale dodam ze na pb niema takiego problemu
Tak.

[ Dodano: 2009-12-09, 20:28 ]
Witam dzisiaj wymieniałem kable i świece w jednym gnieździe było dużo oleju cały klucz w oleju no i świeca też nie wiem czy upaprała się przy wyciąganiu . Skąd ten olej . Natomiast w pozostałych gniazdach sucho . Czy jest taka możliwość by te gniazdo było nieszczelne i stąd olej. Odkręciłem korek do oleju i podczas pracy silnika dodałem gazu i zaczął delikatni pryskać olej czy to normalne????
Nie ma raczej takiej możliwości by gniazdo było nieszczelne, prędzej masz do wymiany uszczelke pod deklem, a jeżeli masz plastikowy dekiel to bym zainwestował przy wymianie uszczelki w dekiel aluminiowy bo problem uszczelki nie będzi tak szybo wracało jak na plastikowym.


Ja tak się dołącze do tematu. Czy taka sytuacja jak olej w komorze świecy może powodować szarpanie po przełączeniu na gaz i spadek mocy?? Ale dodam ze na pb niema takiego problemu
Tak, ponieważ silnik pracujący na lpg jest dużo bardziej wrażliwy na niedomagania układu zapłonowego...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •