X
ďťż

Graczem będąc…

WItajcie moj lanos to autko z 99roku ma silnik 1,5 16V i 168tys
jakies 3 miesiace temu wymienialem reduktor z gazu.
tydzien temu kable bosha i swiece ngk a filtry z pol roku temu

problem jest nastepujacy

gdy silnik sie nagrzeje to silnik wchodzi na obroty przy 2-3 tys wyzej normalnie.
jest mułowaty predkosc max zmniejszyla sie do 140km/h
dzisiaj nawet z pod swiatel nie umialem ruszyc na gazie. przy stalej predkosci czuc lekkie przychamowania a przy przyspieszaniu tak jakby sie dusil lub dlawil.

nie pokoi mnie rowniez wskazowka temp. zawsze byla w polowie a teraz pol centymetra nizej.
dodam ze na benzynie jezdzi normalnie.

co mnie jeszcze ciekawi to zawsze jak tankowalem do pelna to przy 80 km zapalala sie rezerwa (tak jest ustawiona) a dzisiaj dopiero przy 150km czyzby nagle az tak malo palil? ? ?

szukalem na forum ale zaden temat mi nie dal czystej odpowiedzi. mam nadzieje ze w dobrym towarzystwie umiescilem temat.

czekam na wasza pomoc!!
pozdrawiam


kolego jeśli wymieniasz reduktor to pasowało by podjechać na regulację gazu
tak ale gazownik zaraz po zamontowaniu regulowal. wiec mam pojechac kolejny raz tak ?
Mam podobny problem. Na zimnym silniku na LPG chodzi dobrze, a na ciepłym już szarpie i muli :/ Również wskaźnik temp. mam niżej i regulacja nic nie dała. Spaliny idealne.


Więc regulacja takze nic nie pomoże..

a moze to byc wina zle podpietych kabli WN?

[ Dodano: 2009-08-19, 21:13 ]
Cytat: zmien

a spalanie tez masz takie dziwne?
a moze to byc wina zle podpietych kabli WN?
zawsze możesz sprawdzić... kolejność kabli masz na fotce poniżej


Witam tez mialem ten problem... palil malo... nawet 4litry gazu jechal max 70km/h dokladnie nie wiem jak sie to nazywa chyba pompka ktora przepuszcza gaz , to jest z pdzodu na przewodzie do parownika. no nie wiem jak sie zwie wiem ze wywalilem to i wstawilem na zaworek manualny taka srobka przykrecana ustawilem obroty i normalnie jest....

nie wiem czy pomoze wam to ale ja tak mialem ze w tej pompce zawiesil sie ten bolec i tak jezdzil.

nowy zaworek kosztuje 5zl , a zaworek elektryczny ktory jest wadliwy kosztuje 100zl.

zdjecie -
nie wiem czy pomoze wam to ale ja tak mialem ze w tej pompce zawiesil sie ten bolec i tak jezdzil.
To nie jest pompka ani zaworek, tylko silniczek krokowy regulujący dawkę gazu trafiającą do silnika. Najlepiej byłoby spróbować wyczyścić ten krokowiec i sprawdzić ponownie czy działa... ale widać, że wybrałeś metodę cofnięcia się z II-giej gneracji lpg na I-szą...
zawsze możesz sprawdzić... kolejność kabli masz na fotce poniżej
sprawdze..
Cytat: brajanek89
wiesz co mi nie przeszkadza ze tak malo pali naprawde nawet mi sie to podoa tylko jest to męczące...
Cytat: ale widać, że wybrałeś metodę cofnięcia się z II-giej gneracji lpg na I-szą...

Powiem tak... kroczek byl zawalony tak ze nic go nie ruszalo... zadno czyszczenie ani nic... generacje? zadna mi to kozysc jak w zimie samochod nie chcial zapalic tylko gasl... wywalilem to i jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.
jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.
Ciekawe tylko kiedy wypali zawory...
Cytat: ale widać, że wybrałeś metodę cofnięcia się z II-giej gneracji lpg na I-szą...

Powiem tak... kroczek byl zawalony tak ze nic go nie ruszalo... zadno czyszczenie ani nic... generacje? zadna mi to kozysc jak w zimie samochod nie chcial zapalic tylko gasl... wywalilem to i jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.

Lanos 1.6 16V 7litrow
Moj spala ok 11 w cyklu mieszanym 60%trasa,40%miasto.Lanos spalajacy ponizej 10litorw gazu(1.6) oznacza,ze jest ubogo i cos sie sypnie w silniku.Wiec to taka pozorna oszczednosc,biorac pod uwage pozniejsza naprawe silnika
Skoro piszesz że na benzynie wszystko jest w porządku to można założyć, że winna jest instalacja LPG, a konkretnie zła regulacja. Po prostu masz za ubogą mieszankę co powoduje obniżenie osiągów silnika. Radziłbym Ci udać się na powtórną regulację, gdyż jazda na ubogiej mieszance kończy się często kosztowną naprawą głowicy.
wywalilem to i jestem zaqdowolony pali 7 l. i jedzie duzo lepiej.

takie rzeczy nawet w ERA nie przejdą. Jak pisali przedmówcy - jeździj dalej ale rozglądaj się w między czasie za nowym silnikiem.

U mnie na sekwencji spalanie jest coś ponad 8/100 z tym, że jeżdżę dużo w trasie.
Ja spalanie mam normalne 10-11 litrów. Na spalinach wyszło ok nie za ubogo :/ Nie uśmiecha mi się jeździć cały czas na drogiej benzynie :/ Krokowego już dawno nie mam.
Ja spalanie mam normalne 10-11 litrów. Na spalinach wyszło ok nie za ubogo :/ Nie uśmiecha mi się jeździć cały czas na drogiej benzynie :/ Krokowego już dawno nie mam.

A jestes pewien ze osoba obslugujaca urzadzernie znala sie na tym co robi?Moze warto podjechac do DOBREGO gazownika i niech sprawdzi,najlepiej takiego z analizatorem.Ja swoj ustawialem na nim i spalanie takie jak pisalem.Kolor swiec normalny i zadnych problemow.
Mozecie gadac ze silnik mi pada , dla mnie jest to smieszne. Poprostu szybko nie jezdze jesli mam jezdzic 120-140 to owszem spali mi 10 litrow. Jezdze 90-100 spaqlanie mam 7 litrow. A z checia moge sie z kims zmierzyc
To tylko pogratulować
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •  

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.