Graczem bÄdÄ câŚ
Witam
mam problem wsiadłem dzisiaj do samochodu odpaliłem go wrzuciłem wsteczny bieg przejechałem może ze trzy metry trzask i zgasł pękł pasek rozrządu!!!! Dodam że rozrząd był wymieniany rok temu i przejechałem na nim 7 tyś km. I teraz moje pytania:
1. czy coś się mogło stać poważnego?
2. dlaczego nastąpiło tak szybkie zużycie paska,
czy to wina mechanika czy producenta paska(firma JC)
Auto miało małą prędkość więc jest szansa, że nic się nie stało, ale niestety jest duże zagrożenie bo silnik jest kolizyjny.
Z swojego doświadczenia oraz tego co się doczytałem na temat pasków to najpewniejsze są Continental i Gates ale oczywiście, żadne nie są pewne.
W tym wypadku auto na lawetę i do dobrego mechanika silnik trzeba rozebrać i zobaczyć co się stało bo może lepiej będzie kupić używkę np 2.0
czy coś się mogło stać poważnego?
jak to w 16V to masz pogięte zawory, wiec czeka Cie spory wydatek. Nowe zawory, remont głowic, może i tłoków. Taniej chyba będzie kupić 2 silnik.
Cytat: 2. dlaczego nastąpiło tak szybkie zużycie paska,
czy to wina mechanika czy producenta paska(firma JC)
Nie kojarzę tej firmy, to chyba jakaś typowo z allegro.
Ciężko jest oceni czyja to wina bo i mechanik mógł coś źle zrobić i pasek mógł być lewy. Jak rozbierzesz osłonę to zobaczysz co się stało, może zatrzymała się pompa wodna, napinacz, rolka.
to mam kibel jednym słowem!!
rozrząd wymieniałem dokładnie 25.02.09r czyli nawet niecały rok temu.
Jutro jade do tego mechanika bo chyba raczej wiedział co zakłada!!!!!
Cytat: Jutro jade do tego mechanika bo chyba raczej wiedział co zakłada!!!!!
a może on Ci zmienił tylko sam pasek bez napinacza i rolki
wymieniał cały kompletny pompa ,napinacz ,rolka
Jedź do niego z reklamacją, jak sam robił wszystko to powinien naprawiać. Bez zaglądania pod pokrywę nie dowiesz się co było przyczyną.
A Ty mu przywiozles i kupowales czesci, czy on? Bo jezeli on, to niech naprawia teraz jak gowno zalozyl