Graczem będąc…
Witam panowie. Otó¿ mam taki problem u siebie, ¿e po d³u¿szym postoju po odpaleniu mojego latynosa chodzi on jako¶ dziwnie, g³o¶no, jakby na 3 garach. Ale wystarczy mu troszkê dodaæ gazu i ju¿ siê wszystko uspokaja. Tydzieñ temu nawet próbowa³em doj¶æ, jaki gar mu nie chodzi, ale zanim zabra³em siê za kable WN, ju¿ siê uspokoi³o. Podej¿ewam w³a¶nie kable, bo s± co prawda nowe, ale jakie¶ do gaziaków (niby specjalne). ¦wiece raczej nie, bo te¿ niedawno wymieniane, NGK. A mo¿e jakie¶ inne sugestie...?
kable kupuj markowe na tym nie ma co oszczedzac. sprawdz czy olej nie zalewa swiec, czesto puszcza uszczelka pod pokrywa i olej scieka do swiec.
Mo¿e filterek paliwa??
Mo¿e usterka zwi±zana z tematami:
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=14896
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=15086
http://daewooforum.pl/vie...ghlight=wtryski
http://daewooforum.pl/vie...ghlight=wtryski
Witam panowie. I znów ma³y problemik. Jakby ma³o by³o starych... Od wczoraj Tu¿ po odpaleniu, tj. jakie¶ 30 sekund, jak chcê ruszyæ, to auto nie ma mocy. Deptam mu gaz, a on ma to gdzie¶. Zlewa. (zalewa) Ale wystarczy, ¿e go przegazujê tak na 4000 - 5000 obr/min i ju¿ jest jak trzeba. Aha... zauwa¿y³em te¿, ¿e na biegu ja³owym, jak dodam mu minimalnie, ale to minimalnie gazu, to zamiast wchodziæ minimalnie na obroty, to wskazówka spada mu na jakie¶ 500- 400 obr/min, a po chwili dopiero siê lekko podnosi powy¿ej 800. Kto¶ ma pomys³, có¿ to jest? Dodam, ¿e krokowiec, wtryski, przepustnica, baran czyste, paliwko 98, stp w oleju (bo olej troszkê mi lubi ³ykn±æ), mobil super s.
[ Dodano: 2009-08-11, 12:07 ]
A filterki te¿ wszystkie powymieniane. Faktycznie kable...?...
[ Dodano: 2009-08-11, 13:38 ]
Ma kto¶ pomys³y na ów bol±czkê mojego Latynosa?
Aha... zauwa¿y³em te¿, ¿e na biegu ja³owym, jak dodam mu minimalnie, ale to minimalnie gazu, to zamiast wchodziæ minimalnie na obroty, to wskazówka spada mu na jakie¶ 500- 400 obr/min, a po chwili dopiero siê lekko podnosi powy¿ej 800. Kto¶ ma pomys³, có¿ to jest? Dodam, ¿e krokowiec, wtryski, przepustnica, baran czyste, paliwko 98, stp w oleju (bo olej troszkê mi lubi ³ykn±æ), mobil super s.
Mam dok³adnie takie same objawy.
W czwartek wymieniam przewody WN na NGK, bo moje stare Janmory ju¿ iskrz±
panowie i panie proszê równie¿ o jakiekolwiek wskazówki dotycz±ce tego posta te¿ mam takie objawy po odpaleniu nie reaguje na gaz a jak zareaguje to szarpie (wstyd na drodze) trzeba poczekaæ trochê czasu i wtedy mu przechodzi .pozdrawiam
Nikt nie jest w stanie podpowiedzieæ na ten temat...? Bo widzê, ¿e nie tylko ja borykam siê z podobnym problemem...
Có¿... wymiana przewodów nic nie da³a. Je¼dzi na nowych NGK tak samo jak na starych iskrz±cych Janmorach.
A wracaj±c do naszego problemu adasor1:
Po d³u¿szych przemy¶leniach stwierdzi³em, ¿e nale¿a³oby przyjrzeæ siê dok³adniej a nawet mo¿e wymieniæ na nowy - czujnik po³o¿enia przepustnicy.
Dlaczego?
Zauwa¿y³em, ¿e moje auto bez problemu rusza z obrotów biegu ja³owego bez dodawania gazu zwyczajnie puszczam powoli sprzêg³o i wio, górka do³ek - jedzie p³ynnie.
¯eby ruszyæ normalnie z gazem, muszê go wkrêciæ na co najmniej 2000obr, bo spokojnie ruszyæ po prostu siê nie da.
Dodaj±c gazu otwieramy przepustnicê i do cylindrów wpada wiêcej powietrza, ale ECU nie widzi tego powietrza (zwalony TPS) i nie "dolewa" benzyny mieszanka jest za uboga i auto s³abnie.
TPS sprawdza³em prowizorycznie omomierzem. Jego opór zmienia³ siê p³ynnie ju¿ od minimalnego uchylenia przepustnicy (ale to ¿e siê zmienia³ nie znaczy ,¿e jego warto¶æ by³a prawid³owa).
Hmm.... có¿ jednak sprawdzê go jeszcze tak jak radz± koledzy w poni¿szych tematach, chcia³em unikn±æ kancerowania izolacji szpilkami ale chyba siê bez tego nie obêdzie
http://daewooforum.pl/vie...2&highlight=tps
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=9934